vrijdag 28 september 2018

FEEST...../ PARTY....

Hallo lieve allemaal, vandaag een blogbericht speciaal voor jullie als betrokken mede-blogsters. Dit is mijn achthonderdste bericht, er zijn vierhonderd volgers en ik vier de 19-de september mijn twee-en-vijftigste verjaardag ðŸŽˆðŸŽˆðŸŽˆ.

Hello dear people, today it's party on my blog. I want to thank you all. I made 800 blogs, there are 400 followers and the 19th of september is my birthday. To celebrate all this I made three candy sets to give away.

Om dit allemaal te vieren geef ik drie candy's weg. Je hoeft er niets voor te doen, geen bericht op je eigen blog of wat dan ook. Zet bij de reactie's alleen je naam en welke set je graag zou winnen of verrassing als het niet uitmaakt. Het is mogelijk tot donderdagavond 27 september 19:00 uur te reageren. Het weekend van 29 september maak ik de uitslag bekend (zo heeft iedereen kans kunnen maken).

You only have to leave a comment which set you'ld like and if you don't have a real choise you can say surprise. You can react until thursday 19:00 h. The last weekend of september will I announce the lucky ones. You don't have to mention this candy-time on your blogs.

 Candy set A                                             
Candy set B
Candy set C
I hope to blog further for a long time and enjoy to watch your creations and to read your comments here. See you in blogtime. For new blogs just scroll.
Greetings Miranda

Ik hoop nog lang van jullie creaties te mogen genieten en van jullie reacties op mijn berichten.
Tot blogs!!!
Lieve groetjes Miranda

PS. Voor nieuwe blogs even scrollen 👀👀

54 opmerkingen:

  1. Hallo Miranda
    Hele leuke actie van je. Gefeliciteerd!!
    Op naar het 1000ste bericht :), altijd gezellig op je blog.
    Ik laat de Candy voorbij gaan(heb de meeste spulletjes al),Veel succes!
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoef niet mee te loten hoor, maar ik wilde je wel even feliciteren! Je bent een jaartje jonger dan ik, morgen word ik 53. En ik blijf zeker meelezen op je blog. Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow 800 berichten en 400 volgers daar kan ik alleen maar van dromen, ik ben pas van dit jaar in blogland maar ben superblij dat ik jouw blog ontdekt heb hoor met je gave kaarten. En dan ook nog bijna jarig, dubbel feest. Ik wens je nog heel veel blogplezier en mooie creaties, ik kom zeker nog dikwijls langs. Mijn voorkeur gaat naar je candy set B.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Miranda,
    Ah wat leuk deze actie en wat leuk zoveel berichten en zoveel volgers van harte en dan ook nog bijna jarig!
    Mijn oog is op set C gevallen.....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjonge wat heb jij veel volgers, super maar ook terecht want je maakt altijd mooie dingen.
    Leuk dat je aan al die memorabele getallen een candy vastknoopt, mijn voorkeur gaat uit naar set B.
    En jij alvast gefeliciteerd met alles!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is nog eens een binnenkomer:3 keer feest.
    Leuk dat je er een candy aan hangt.
    Ik zou echt geen keuze kunnen maken dus ga ik voor de verrassing
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Miranda wat heb jij veel te vieren.
    Mijn felicitaties voor alles natuurlijk.
    En je gaat er ons extra mee verwennen.
    Zoveel mooie prijsjes, dat is echt wel moeilijk kiezen.
    Ik vind de setjes allemaal super, maar het setje dat best bij mij past is B, dus daar ga ik voor.
    Alvast een dikke dankjewel voor deze kans.
    Geniet nog van al dit feestelijk gebeuren en ook nu al een gelukkige verjaardag toegewenst.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een feestelijkheden, Miranda. Gefeliciteerd met je 800ste bericht én met je 400 volgers. Hoe gaaf is dat!
    En wat leuk dat je een candy weg gaat geven. Ik doe graag mee en ga dan voor set A.
    Je verjaardagskaart komt eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk Miranda al die gezellige dingen op je pad! Bedankt dat we mee mogen genieten met jouw feestjes!
    Als ik zou winnen kies ik setje B...erg leuk!
    Succes met alles, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De éne mijlpaal op de andere, onwijs die aantallen Miranda maar je bent óók een van de vlijtigste Blogster dus ik kijk er niet van op en hoop dat je nog heel lang zo doorgaat!
    Leuk dat je ook je volgers laat meevieren!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Miranda, ik had net foto's gemaakt om mijn candy op het blog te zetten, maar daar wacht ik dan maar even mee..
    Gefeliciteerd met alle mijlpalen,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 3 mijlpalen en die wil je met ons vieren....wat lief van je Miranda...en dan mogen we nog kiezen ook....laat dat nou iets zijn waar ik heel slecht in ben....kan dus niet kiezen tussen a en b....je verjaarskaartje ligt al in de wacht....fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow 800 berichtjes! En dan 400 volgers. Zo leuk! Ik doe niet mee met de candy hoor, ik heb al zo veel maar nog veel plezier met bloggen.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je 800 blog bericht. 400 volgers en natuurlijk je verjaardag.
    als ik 1 van de winnaars zou zijn ga ik voor candy set c


    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Miranda,
    Gefeliciteerd met je 800e bericht en 400 volgers. Super en ik zou zo zeggen: lekker doorgaan. Ik geniet van je berichtjes en je creaties. Wie weet zit er een keer een ontmoeting in komend seizoen. Zou zo gaaf zijn!
    Ik doe niet mee met de verloting hoor. Het zijn heel leuke sets, maar het meeste heb ik al, dus doe maar een ander een plezier..
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo veel berichtjes en vooral zo vele volgers ! Proficiat hoor! Iets om fier op te zijn! Verjaardagswensen heb je zeker nog te goed! :) En wat een leuke candy pakketjes! Ik doe graag mee voor pakketje B! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Miranda,
    Wat veel feestelijkheden hier op je blog,
    allemaal stuk voor stuk mijlpalen toch?
    800 berichten, dat zijn er echt ontzettend veel,
    maar ook maar een stukje van het geheel.
    400 volgers die komen kijken naar een kaart of andere creatie,
    ook ik kom kijken en vaak krijg ik dan ook inspiratie.
    Als klap op de vuurpijl ben je jarig en heb je wat te vieren,
    ik hoop dat je nog veel berichten blijft schrijven, ook om ons te plezieren.
    Wat betreft de candy heb ik geen voorkeur, dus ik ga verrassing schrijven,
    in ieder geval blijf ik je blog bezoeken en hoop nog lang volger te blijven.
    Mijn kleine gedichtje is nu klaar,
    o ja, ik wil nog zeggen...ik vind het een ontzettend leuk gebaar!
    Annerieke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo, jij bent nog een jonge blom hoor vergeleken met mij hihi.
    Proficiat! Ik zal ook eens gaan tellen, doe dat eigenlijk nooit.
    Inderdaad als je bekijkt hoe we begonnen met bloggen en ziet hoeveel we daarvan hebben geleerd en elkaar geïnspireerd dat is toch echt super!
    Jij bent ook 1 van mijn trouwste volgers, altijd gezellig en vrolijk jouw reacties en je blog is inspirerend en gezellig.
    Ik laat de Candy's ook over voor anderen die wellicht net gestart zijn, lief van je!
    Ik hoop dat we elkaar nog veel kunnen inspireren en vermaken met onze blogs.
    Fijn weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. 400 volgers, 800 berichten, dat verdient een dikke pluim!
    had er eigenlijk nog nooit op gelet dat wij even oud zijn, twee maandjes verschil...
    Even je leuke stempelcandy's bestudeerd, de derde set vind ik super, volgens mij zijn de gebouwen van Rome, denk ik toch te herkennen, wij waren er toen we 25 jaar getrouwd waren, alweer 5 jaar geleden!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je 800ste blogbericht en je 400 volgers.
    Ik kom altijd graag op je blog kijken, vindt het ook altijd knap de stukjes die je erbij schrijft. Zelf vindt ik dat altijd best moeilijk. Dat we nog lang van elkaars blog kunnen genieten.
    Ik doe graag met je Candy mee en ik kies voor Candy set B. Ik ga hem gelijk op mijn blog plaatsen.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met al deze mijlpalen. Al 800 berichten en 400 volgers. Je hebt al heel wat uurtjes aan dit blog besteed, en ik kom hier met veel plezier even rondneuzen. Ik hoop dat je zo nog een hele tijd doorgaat.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat is feest!! Super leuk dat je een Candy weggeeft, en dan nog wel 3! Ik laat me graag verrassen 😄. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Congratulations Miranda and on your coming up birthday. Your gifts are delightful and if I were one of the lucky winners A would be for me...hugs.xx[aussie aNNie blog] ♥ ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Van harte! Mijn dochter is één dag voor jou jarig :)
    Er zullen vast nog veel leuke blogberichten volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Many congratulations!! And I hope you have a wonderful Birthday too!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Alvast van harte proficiat en leuk dat je deze candy weggeeft. Mocht ik in de prijzen vallen, dan lijkt B een leuk setje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, 800, 400 en 52.....
    Gefeliciteerd!!!
    Het is ook zo leuk, dat bloggen.
    Gewoon doorgaan hoor, doe ik ook.
    Ik heb de meeste stempels al, dus doe ik niet mee, zo heeft een ander meer kans op een leuke set.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Congratulations Miranda! And how nice that your birthday comes at the same time. If my name is chosen 'A' would be appreciated.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dit zijn inderdaad redenen voor een feestje. Erg leuk dat je dit doet. Maar ik laat het aan me voorbij gaan.
    Succes!
    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ach wat een lief gebaar. Alvast gefeliciteerd. En wat een berichten he, wat hebben we toch al veel gemaakt. Ik doe graag mee en ga het liefste voor set 2 of 3.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super lief Miranda om dit te vieren met je volgsters! Klinkt wel hè 800 berichten vierhonderd en 1 volgsters en nog zo lekker jong word je...vergeleken bij mij dan, hihi
    Ga nog heel lang door, want ik geniet altijd zo van je gezellige blogposten en je reacties op mijn blog...dankjewel daarvoor!Je hebt gave setjes samengesteld en doe graag mee, met setje B haha dat rijmt!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hartelijk gefeliciteerd met deze mijlpaal!!!! Ik hoop nog zeker 800 mooie kaarten van je kunnen bewonderen dus voorlopig ben je nog niet klaar ;-))
    Ook alvast gefeliciteerd met je aankomende verjaardag!!! Ik neem een wijntje voor je op die dag...neem jij er dan de 21ste 1 op mijn 68ste verjaardag? ;-)
    Leuk dat je een candy weggeeft. Als ik zou winnen en ik zou mogen kiezen dan ging ik voor set 1 want daar aitten hele leuke babystempels bij voor in mijn fotoalbms...
    In elk geval een hele fijne dag de 19de!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd met al je mijlpalen. Leuk idee om deze mooie setjes met stempels weg te willen geven aan een paar van je volgers. Heel lief van je. Als ik mag kiezen ga ik voor set b. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een heerlijk blog bericht zeker reden voor een feestje, van harte met die mooie mijlpalen en vast met je verjaardag net als ik ben je een weegschaal als ik mij niet vergis ;-). Wat ontzettend lief om zulke mooie producten als candy te geven als ik al mag meedoen dan zou ik blij zijn met welke ik ook mag ontvangen.
    Groetjes, ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd met al je mijlpalen! 800 blogberichten dat is niet mis. Wat leuk dat je daarom stempelsetjes weg geeft. Mocht ik een prijsje winnen dan ga ik voor nummer A maar ik heb vandaag al een prijsje gewonnen bij 52 WTC. Mijn dag is dus al goed.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een feestelijke maand Miranda! Ik weet eigenlijk niet of ik jouw adres heb. Zou je me die willen sturen?
    Liefs Monique

    P.S. ik vind alles leuk 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  38. 800 blogberichtjes betekent dus ook al zeker 800 kaartjes! Dat is een hele stapel.
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
    En wat betreft je candy: ik ga voor de verrassing.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd met je 800 blogberichten en 400 volgers en straks met je verjaardag. En lief dat je dit ook met ons wilt vieren door deze candy weg te geven. Ik vind set B erg leuk.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  40. gefeliciteerd met je 400 volgers en je 800e blogbericht. en van de week natuurlijk ook met je verjaardag ik wens je een fijne dag. wat leuk dat je daarom een candy weggeeft, ik doe graag mee ik ga voor set B

    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een leuke actie ,
    en dat geeft veel reactie.
    Ja wat een feest,
    Nr drie doet me het meest.
    dit is een mijl paal,
    en moet nog zien of ik het haal.
    Dit worden er vast nog meer ,
    en genieten we keer op keer.
    Ook een leuke verjaardag gewenst,
    en hoop dat je word verwend.
    Ook al klopt het allemaal niet,
    We zingen voor jouw een verjaardags lied.
    Had zomaar zin om te rijmen,
    en niet om te slijmen.
    een fijne dag ,
    en ik wacht het rustig af.
    Ben alvast aan het oefenen voor sinterklaas feest, want de pepernoten liggen al in de winkel.
    duurt eigenlijk nog wel erg lang voor het 5 Dec. is.
    Hoop dat je dit bericht leuk vind.
    fijne Zondag en alvast een fijne verjaardag.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een heel leuk gebaar van jou Miranda ,
    ik hoop ook nog heel lang van je mooie creaties te mogen genieten
    alvast een hele fijne verjaardag geniet ervan meis
    lieve groetjes van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Van harte gefeliciteerd met je 400 volgers en natuurlijk ook je verjaardag . Lief dat je een candy gaat geven en ik wil graag mee doen en kies voor setje B , hartstikke leuk !
    Fijne zondag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Mooi 400 volgers !!!!!
    En ook nog jarig binnenkort !
    Graag je adres !

    groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ciela, Candy B en van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en een mooie dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Lieve Miranda,
    Vandaag hang ik voor jou de slingers op en zing een vrolijk liedje..... ‘ Lang zal ze leven in de gloria’ !! Een hele gezellige dag toegewenst en laat je maar lekker verwennen ;-)
    En nog een felicitatie met je aantal volgers en blogberichten.. Leuk dat je dat wil vieren met ons. Candy 3 is mijn favoriet!
    Het is hier op je blogje altijd een gezelligheid met heel veel mooie creaties. Ook ben jij altijd trouw in een gezellig wederberichtje op mijn blog. Hartelijk dank daarvoor en ik hoop nog heel lang te kunnen genieten van het blogcontact.

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Fijne verjaardag gewenst.
    Leuk hoor! Zoveel volgers.
    En stukjes schrijven en bij anderen lezen blijft leuk.
    Oh ja, ik laat me graag verrassen...

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gefeliciteerd met je verjaardag , Je geweldige aantal volgers en je 800ste bericht! Bloggen blijft toch het leukste, een stuk persoonlijker dan het hele facebookgebeuren vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Miranda, dat is drie keer gefeliciteerd!! Wow vele volgers zeg!! En zoveel berichten! Ik zeg ga zo door. Veel feest vreugde zie ik. Ik doe graag mee met de candy en kies graag voor set C. Dankjewel voor deze kans.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat leuk, zoveel bercihtjes en volgers en ook nog jarig! Gefeliciteerd!
    Ik loot graag mee voor setje B.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Dat is inderdaad drie keer gefeliciteerd Miranda!
    ....hieperdepiep.....hoera!
    Wat een mijlpaal he.
    Ik loot graag mee voor setje B.
    Dankjewel dat je dit doet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wauw Miranda, alvast proficiat met je verjaardag, en met je 800 berichten en 400 volgers, super !! Je kaartje is prachtig ! Ik doe graag mee voor set B . Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Gefeliciteerd Miranda! Wat leuk een candy! Ik doe graag mee voor setje A.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  54. LET OP DE REACTIE-TIJD IS VERSTREKEN .
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen