vrijdag 5 oktober 2018

Echt of net alsof.../ Real or faux...

Hallo lieve mensen, vandaag start er weer een nieuwe challenge bij het challengeblog van De Egel. Er is voor jullie weer een sketch klaar gezet maar let op...daarnaast willen we borduren/stiksteekjes op je kaart zien..echt of getekend/nep.

Hello dear people, today starts a new challenge at the challengeblog from De Egel. We have a sketch for you and we want to see stitches faux or real on your project.


Ik heb een kaart in vintage stijl gemaakt met het mooie design-papier van Maja Design"celebration". Ik heb ervoor gekozen om met zwart borduurgaren échte stiksteekjes te maken.
Daarnaast heb ik als omlijsting van het plaatje een zilver stickerrandje geplakt waar ik kraaltjes in geborduurd heb.

I've made a card in vintage style with the beautiful papers of Maya Design "celebration" and choose to make real stitches in black. Around the image I stitched the pearls by hand.


Hier kun je dat wat beter zien en zie je meteen iets waar we erg op gaan letten bij deze sketch!!!  Het smalle strookje (waar bij mij tekst op staat) moet over het kader/achterliggende rechthoek en gaat vervolgens onder het plaatje/bovenste rechthoek.

This is the sketch and make sure that you place the small strip over the frame and under the top rectangle/image. We will watchful look at this!


Dit is de sketch, kijk voor een stap voor stap uitleg over de opbouw op http://de-egel.blogspot.com/.

On the image I used some glitterglue on het pearls and on her head-coverage. The silver corners are stickers. If you go to http://de-egel.blogspot.com/ you can see the beautiful cards from my teamies.


Op haar hoofdbedekking nog wat glitter aangebracht evenals op haar parelketting. De zilveren hoekjes zijn gewoon van die plakstickers waar ik er 3 van op elkaar geplakt heb om ze wat meer diepte te geven. Ik heb nog zó veel van die vellen en zo doe ik er nog iets mee ;P

Gaan jullie weer gezellig meedoen aan de challenge? Voor meer inspiratie zou ik zeker naar http://de-egel.blogspot.com/ gaan om de mooie kaarten van mijn teamgenootjes te bewonderen.
Dit is de mooie prijs die beschikbaar is gesteld door de eigenaar van hobby(web)-winkel De Egel...wauw wat een mooie stans van Marianne Design. Ik ben fan :)

This is the beautiful prize you can win, I love it :)

Dan zijn alle gewonnen candy's al op plaats van bestemming en ben ik in de top 4 beland bij http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/ met deze kaart...


The candy's are arrived at the winners and I made the top 4 at http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/ with this card. Thanks for your visit and have I nice weekend. I'm in London at my oldest daughters home :)
See you in blogtime, greetings Miranda

Dank je wel voor je bezoekje, fijn weekend gewenst vanuit Londen en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda


29 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige en verzorgde kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart en zon stikrandje, echt of fake maakt de kaart vaak net af. Net zoals ik altijd de randen doe inkten. Zo ff een blik werpen bij de egel en kijken of ik een idee krijg om ook mee te doen....love to be back...hugs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kaart, Miranda.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele verzorgde kaart Miranda, prachtig de kraaltjes om de afbeelding. Geweldige voorbeeldkaart geworden,veel plezier van de challenge hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart,Miranda met dit mooie plaatje.Erg mooi afgewerkt met de pearls en de stiksteekjes.Gefeliciteerd met je topkaartje.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, Miranda. Leuke afbeelding!
    groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Miranda
    Prachtig kaartje heb je weer gemaakt!
    Veel plezier daar in Londen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een prachtige kaart Miranda en gefeliciteerd met je top kaartje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Miranda, de afbeelding is erg mooi en de stiksteekjes maken het af.mooie kleuren . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vergeet je nog te feliciteren met je succesje. Ook altijd een hele eer om eet opplakken te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Miranda dit is weer zo mooi en alles zo super bij elkaar passend. Er zitten heel wat details in waar je veel werk aan hebt gehad maar het resultaat is echt wowie!! Proficiat met je mooie topplekje, zijn toch kersjes op de freubeltaart vind ik!!
    Have fun in LONDON...ikke ben een heel klein beetje jaloers...niet fit genoeg om naar Gateshead te gaan en Laura's rug is en blijft om te huilen dus of ze in dec naar hier komen staat ook heel erg op losse schroeven...life is hard sometimes!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Miranda alles past perfect bij elkaar echt weer een toppertje!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind dit een prachtige kaart, mooie scetch ook, daar ga ik proberen iets mee te doen, heel inspirerend deze kaart.
    En als antwoord op je post bij mijn blog, ja ik heb die achtergrond zelf gemaakt, het zijn lijntjes stempels, drie, in verschillende breedtes. Best moeilijk om ze goed te krijgen. Ik heb ze heel enthousiast gekocht van een moeder en een zoon op de art specially beurs. Die jongen had allemaal verschillende ruitjes er mee gemaakt, ik was er weg van maar zoals zo vaak, thuis wist ik het allemaal niet zo goed meer. Gelukkig had ik zelf toen meteen een achtergrondje gemaakt dus dan bewaar ik als voorbeeld.
    Fijn weekend en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige voorbeeldkaart met mooie sketch. Zo mooi van kleur, love it.
    Veel plezier ginds, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi gedaan...prachtige kaart!
    Geniet nog lekker daar!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi plaatje op je prachtig kaartje. Super mooi gemaakt!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige kaart weer Miranda!
    veel plezier in Londen dit weekend!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oehhhhh, pittig, ik heb echt n i is met stiksels of borduren op een kaart.
    Ik ga mijn hoofd er eens over breken.

    Jouw kaart is echt super leuk, heel mooi, al die kleine details van stiksels en g glittertjes enzo.
    Het hoekje is ook mooi, goed idee om er meerdere op elkaar te plakken, zo gebruik je ze nog eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige kaart Miranda. Ik ga proberen mee te doen.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw wat een chique kaartje Miranda, mooi werk.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gave kaart !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Miranda, dat is ook wel heel mooi papier, mooi het kralen randje om het plaatje, veel plezier in London,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Miranda je hebt er weer een kunstwerkje van gemaakt ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dag Miranda, een schitterende vintage kaart, ik hou wel van deze mooie kleur paars, Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dit is zulk mooi papier om met zo'n sketch te gebruiken. een prachtige kaart!
    En gefeliciteerd met je winnende kaartje, altijd zo leuk he?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie vintagekaartjes en altijd heel speciaal met die bewerkte randjes en dan ook nog eens het parelrandje! Ik zal zelf niet makkelijk een vintage kaartje maken, maar ik vind dit weer wel heel mooi geworden! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart Miranda. Leuk hoe je de steekjes met de hand hebt gemaakt en de kraaltjes hebt geborduurd, mooi effect geeft dat. Ja, het is je Londen weekend hè, jullie hebben het vast naar je zin!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaart en ontzettend mooi gedaan met de kralenrand! Plaatje past er perfect bij. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen