zondag 27 oktober 2024

Pompoenen...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart. Vandaag duik ik even terug de herfst in. Afgelopen vrijdag had ik een beetje een baaldag en wat is er dan fijner dan je kleurpotloden te pakken en lekker met de zon op je rug aan tafel te gaan zitten kleuren...heerlijk!


Dit schatje op haar pompoen (digi My Besties) lag mij al een tijdje aan te kijken. Ik heb mijn Derwent Colorsoft Potloden en geurloze terpentine gepakt en kleuren maar.
Het papierblok "Welcome Fall" van Marianne Design bepaalde de kleurtjes die ik ging gebruiken.


Ik heb de sketch van Cheerful Sketches gebruikt. Het meisje ingelijst in een cirkel met tekst (Marianne Design). Linksboven de zonnebloem (Marianne Design) gebruikt en met glossy accents wat "dauwdruppels" gemaakt.
In de rechter benedenhoek wat oudere pompoenen van Joy gebruikt en ook zij kregen "dauwdruppels".
Op de vleugels van het elfje heb ik Stickles glitterlijm gebruikt.

Vind je kleuren met potloden ook zo ontspannend en wil je dit graag delen met medeliefhebbers neem dan zeker eens een kijkje bij Kleuren met Potloden, lijkt ons leuk om jouw kleurwerk te zien :)

Ik zag net dat ik bij Knutsels en Kadootjes met deze herfstkaart (KLIK) in de top 3 ben beland bij de hoofddeksel-challenge....


Superleuk!!!

Deze pompoenkaart link ik bij:

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessinpapier-Welcome Fall-PK9185-Marianne Design,   *tekststans-CR1635-Marianne Design,   *cirkel onder tekst-CreaLies-CLNestXXL69,   *pompoenen-Joy/Noor-6002/0969,    *zonnebloem-Marianne Design-LR0545,   *glitterlijm-witte gelpen-distress inkt vintage photo-glossy accents.


28 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je topper
    en wat een mooi ingekleurde digi, zo is het een prachtig herfstkaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. . Je hebt weer prachtig gekleurd. De kaart heel erg mooi opgemaakt. Leuke schets. Het papier is erg mooi gecombineerd. Een echte topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een plaatje en wat kleur je mooi Miranda! Proficiat met je leuke hoofddekseltje 😊!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lust voor het oog Miranda…wat heb je dit prachtig gekleurd en de digi is zooo leuk! Heel ontspannend om te doen altijd, je kan je gedachten zo lekker laten gaan!
    Fijne dag, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje en dat je zoiets nog kunt maken op een baaldag vind ik wel heel bijzonder. Zelf kom ik dan vaak niet verder dan Netflix al weet ik dat iets gaan doen beter werkt! Echt prachtig en ik hoop dat je baaldag er van over is gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw Miranda wat prachtig kleurwerk van deze Bestie. Alles is weer zo netjes afgewerkt en met zorg gemaakt kaartje! De donderdag kom ik bijna nooit in blogland want dan ben ik bij de kindertjes en niet met mijn telefoon bezig, wel het goede voorbeeld geven hè, hihi
    Wat een prachtige dagen hebben we nog gehad, zo is de herfst niet erg! Gefeliciteerd met je top plekje en deze bjoetie kan ook meteen weer mee doen Miranda 👌
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeel erg mooi kleurwerk, ze popt er echt uit en wat een prachtige omlijsting heb je voor haar gemaakt, er is veel te bekijken op je kaart! Bij mij komt er niet snel iets uit als ik een baaldag heb, maar als je dan je gedachten even kunt verzetten is het wel zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe fijn is het als het even niet gaat zoals we zouden willen dat we afleiding vinden in onze hobby. Je kaartje en kleurwerk is prachtig, bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat heb je deze Besti prachtig ingekleurd, en er een leuke kaart mee gemaakt. De leuke details maken het helemaal af.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sjonge, wat een mooie kaart maakte je op je baaldag. Of in elk geval mooi gekleurd. ik weet natuurlijk niet of je de hele kaart ook maakte toen. Maar je kleurwerk is helemaal perfect! En dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt de digi prachtig ingekleurd en heel mooi gecombineerd met het DP. Leuk de pompoenen en de zonnebloem erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel bijzonder mooi kaartje Miranda. Je kleurwerk is schitterend en de aankleding is top. Ben er echt verliefd op zo mooi!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind hem prachtig!!! Je hebt mooie kleuren gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je kaart prachtig, de digi heb je zo supermooi gekleurd, wauw! Ook de verdere aankleding heb je mooi gekozen.
    Ik weet alleen niet of je deelname aan de uitdaging bij Cheerful Sketches wordt goedgekeurd, want ik mis het tekstvlakje en de 3 puntjes boven elkaar in de hoek. Zelf ben ik niet zo streng, maar ik weet niet hoe de anderen er over denken. Maar ik vind hem hoe dan ook schitterend, prachtige kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een prachtig kaartje. zo mooi ingekleurd en verwerkt op de kaart.
    mijn vriendin en ik hadden en fijne dag gisteren en natuurlijk kocht ik weer teveel hobbyspulletjes.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dat plaatje mooi ingekleurd en je hebt er ook weer een heel mooi kaartje mee gemaakt.
    Super leuk gedaan.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat kleur jij mooi Miranda en hoe fijn dat je daar een uitlaatklep in hebt. Jou kaart is prachtig zeg, mooi dat kleurwerk, het papier en opbouw van je kaart. Gefeliciteerd met je tophoedjeskaart. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Zo mooi ingekleurd en de kleuren op elkaar afgestemd.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooi kaartje met de leuke herfstkleurtjes en het schattige stempeltje, mooi ingekleurd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, dit is een prachtige kaart en zo mooi gekleurd. Herkenbaar dat kleuren helpt tegen een baaldag!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, zo mooi gekleurd!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart, Miranda
    Wat fijn dat kleuren je zo opkikkert! Het is heel goed gelukt dat pompoenmeisje, knap gedaan!
    Van harte met je topkaart
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een supermooi kleurwerk, dat vind ik zo knap. De kaart heb je verder heel erg mooi 'aangkleed'.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je baaldag leverde wel een pracht van een kleurwerk op. Wat heb je dit mooi gedaan Miranda! En dan heb je er ook nog eens een geweldig mooi kaartje mee gemaakt. Dankjewel voor het meedoen bij CS.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart heb je met deze schattige digi gemaakt. De digi ook prachtig ingekleurd.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey Miranda,
    Wat een super leuke herfstkaart maakte je. Mooie kleurencombo erop!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow wat prachtig ingekleurd dit leuke meisje! En je hebt er een mooi herfstkaartje van gemaakt! Wat toevallig dat ze bij Knutsels en Kadootjes om pompoenen vragen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow deze is gaaf zeg!! Volgens mij solliciteer je weer naar een top 3 plek bij knutsels.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen