maandag 7 oktober 2024

Gast-designer kaart voor Cheerful Sketches...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, ik heb de complimentjes met blosjes op mijn wangen gelezen maar als jullie tips hebben...ik hoor ze graag.

Omdat ik in augustus eerste was geworden bij Cheerful Sketches Challengeblog mocht ik gastdesigner zijn voor de huidige challenge. Ik heb deze herfstkaart gemaakt met de mooie sketch.....


Het plaatje van het jongetje met egeltjes was de leidraad voor de kleurtjes van de kaart. Ik heb weer eens een blokje van Maja Design (Bohemian Harmony) erbij gepakt.


De stans aan de bovenkant (met klimop blaadjes) is van Marianne Design. Daaronder een parellintje. Op de herfstblaadjes heb ik dauwdruppels gemaakt met glossy accents.
Het jongetje is ingelijst in een cirkelframe waar de stukjes uitvallen. Eerst had ik die weggelaten maar dat vond ik te flets dus nu om en om terug gelegd.


Onder het plaatje ook een strook met parellint. De tekst die ik koos is vrij algemeen dus kan de kaart voor meerdere doeleinden gebruikt worden.
Omdat het jongetje een MUTSJE op heeft link ik deze kaart bij Knutsels en Kadootjes .

De kaart waar ik eerste mee was geworden was onderstaande kaart. Die is naar Merit gegaan voor haar verjaardag afgelopen vrijdag....


Hij is goed aangekomen en ze was er blij mee. Altijd leuk om te horen.

Dank je wel voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessinpapier-Maja Design- Bohemian Harmony (2021),    *rand-LR0635-Marianne Design,   *blaadjes-LR0430-Marianne Design,    *cirkel-LR0648-Marianne Design,   *tekst stempel-Craftlab/StudioLight,    *plaatje-Fairybells 2024-99077/003

Geen opmerkingen:

Een reactie posten