donderdag 10 oktober 2024

"Klassieke" kerstkaart ....

 Hallo lieve mensen, het is weer "kerstkaarten-donderdag" bij 52 weeks to Christmas en als het goed is zijn er weer heel veel mooie kerstkaarten te bewonderen in Blogland vandaag. 
Een van mijn "knutselvriendinnen" heeft een Hotfoil-apparaat aangeschaft en heeft dit meegebracht naar onze knutselmiddag. Ze heeft ter demonstratie een mooi goudkleurig kader rond dit plaatje gemaakt..


De bijpassende stans snijdt het meteen in hetzelfde model als de goudkleurige lijntjes. Dit is de kaart dicht zoals hij in een envelop gaat...


...en dit model heb ik ermee gemaakt. Dessin-papier is van CraftSensations. De kerstboom en dennentakken zijn oudjes van Nellie Snellen en de tekst is nieuw van Crea Lies. De sterretjes heb ik met een pons gemaakt.


Zo ziet het er van bovenaf uit. Aan het strikje hangt een goudkleurige ster die ik van een oorbel af heb gesloopt. Op het plaatje her en der wat glitterlijm aangebracht.

Heb je deze week ook een kerstkaart gemaakt dan kun je die HIER (KLIK) linken tot vanavond 23:55 uur Ned. tijd.
Heb je een kerstkaart gemaakt voor de lopende challenge (een kaart die draait, schuift of beweegt) dan kun je die HIER (KLIK) linken tot en met 27 oktober 20:00 uur Ned. tijd.

Dan ben ik met deze bloemenkaart met lavendelzegels random winner geworden bij 2 sisters on the blog en mag ik volgende maand gast-designer zijn wat ik erg leuk vind :)


Dank je voor je bezoekje, later vandaag kom ik, bij hoge uitzondering, met nog een kaart want er start een nieuwe challenge bij Kleuren met Potloden.

Dus misschien tot straks?
Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten