zondag 25 augustus 2024

Summer greetings...

 Hallo lieve mensen, vanuit de kerstkaart van afgelopen donderdag gaan we toch nog even terug naar de zomer. Komende week belooft ook weer een mooie week te worden en dus ideaal weer om te gaan kamperen en dus link ik deze kaart meteen bij 4 season swap challenge blog waar het thema kamperen gevraagd wordt....


De postzegelstans van Waffle Flower met distress oxide inkt (salty ocean, cracked pistachio en fossilized amber) bewerkt. De tekst en palmbomen direct op de kaart gestempeld evenals de postzegel-stempels die ook van Waffle flower zijn. (De waardes en golfjes).


De tent (Craftsensations) gestempeld, ingekleurd, uitgeknipt en verhoogd opgeplakt met 3d kit.
Het busje en de surfplank van Sunny Studios ook met potlood ingekleurd, uitgeknipt en verhoogd opgeplakt. Een zomerse schittering toegevoegd door hier en daar wat druppeltjes glitterlijm te gebruiken.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda




32 opmerkingen:

  1. Super leuke Zomersekaart Miranda.
    Al is kamperen niet mijn ding.
    Maar je kaartje is top.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart Miranda. Voor de vakantiegangers fijn dat het nog zo mooi en warm wordt, voor mij hoeft dat niet perse meer.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooie vrolijke zomers kaart Miranda. Een mooi design met de postzegel stans erbij. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart. Super de sup mooi gemaakt. Ik ben er weg van. Leuke stempels heb je erop en de kleuren zijn ook erg mooi fris.erg leuk op deze mooie stans. Wij gaan er ook nog even van genieten…. We vertrekken dinsdag naar de camping met de bus… we gaan in de buurt van Loosdrecht . Lekker fietsen… dus jouw kaart past prachtig in dit seizoen . Ik zal nog even met de kerstkaart3n bezig…hi hi… Nog een fijne zondag . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een te gek leuke kaart Miranda!!!
    Fijne zondag en groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een lekker zonnig vakantiekaartje gemaakt met al die mooie spulletjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie zomerse stampost kaart. Heel leuk gedaan. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf! superleuke kaart, onze kinderen zijn net terug van een trektocht met bus en tent

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met de postzegelmal leuk het kampeer thema
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke vakantiekaart, gezellige afbeeldingen op een prachtig gekleurde ondergrond!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaart Miranda! Ik heb gelijk zin in vakantie (moet daar nog 2 weken op wachten maar ga helaas niet weg) Het is een heel leuk postzegelvelletje geworden met die leuke stempels. Goed idee die golfjes, zoiets heb ik ook nog, dankjewel voor het idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke kampeerkaart, heel mooi uitgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellige vakantiekaart, Miranda
    Mooi gemaakt met die postzegelstans
    Leuk dat busje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kijk eens dat heb je leuk gedaan prachtig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezellige kaart Miranda met leuke stempeltjes…die stans blijft leuk hè! Het busje is ook zo’n leuke eye-cacher…top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje. Helaas is onze vakantie voorbij en mogen we morgen weer gaan werken.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leukerd Miranda! Heel mooie achtergrond en al de vakantie items zijn gaaf! Fijne kampeervakantie! We horen wel waar je strandt! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is heel mooi, de achtergrond is ook super. Mooie kleuren ook zo.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk kaartje en helemaal goed voor de komende dagen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een gezellige vrolijke kaart Miranda, mooie kleuren en stempels heb je gebruikt op de postzegel mal. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke, zomerse kaart. Ik moet toch ook echt met die postzegelstans aan de slag!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Miranda, ik zie dat mijn reactie niet geplaatst is heb het eerder vandaag geprobeerd, maar ik kreeg steeds te zien, dat hij niet geplaatst werd. Ik vind het echt een mooie en zomerse kaart en wat leuk dat je die kleine stempels hebt,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig leuk Miranda.
    Mooie kleurtjes in combinatie met deze stans.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kaart is dit zeg! En kamperen, mijn oudste vertrekt vandaag in haar eentje met haar hond om te gaan kamperen in Luxemburg, ik vind het best spannend maar ook leuk voor haar. En kamperen is heerlijk natuurlijk, zeker met dit weer. Leuk thema trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Huh, ik zie mijn reactie niet, wat een leuke kaart met een leuk thema.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een gezellig zomers kaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze kaart had ik nog niet gezien.
    Ik zag het op het blog van 4 SCB en was even vernietigd.
    Wat een leuke kaart!
    Ik krijg er nog helemaal de zomerse kriebels van.
    Mooi, de achtergrond met het subtiele glimmetje en de tent en het kampertje nodigen uit om nog even lekker weg te gaan met dit mooie weer.
    Ik zie het al helemaal voor me. 🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gaaf zeg, erg leuk om deze afbeeldingen voor de postzegel stans te gebruiken en wat een koos je een leuke kleuren ervoor ook! Ik vind het een heel gave kaart, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel leuke zomerkaart is het, ziet er gezellig uit!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze kampeer Challenge bij 4-Season Challenge Blog.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wonderful use of the post card die cut and great camping themed card too.

    BeantwoordenVerwijderen