dinsdag 16 april 2024

Een opkikkertje...

 Hallo lieve mensen, buiten stormt, regent en hagelt het op dit moment dus dacht ik: "laat ik een opkikkertje de wereld insturen :)".


Al heel oud scrappapier gepakt waar een glittertje in zit (Pipoos eigen merk). De kleuren komen hier een beetje flets over maar ik krijg het niet beter.  Op een witte kaart met donkergroen gemat en daarop het dessinpapier. Het kikkertje (zat nog ongebruikt te wachten) springt heel blij uit het witte opengewerkte hart.


Als je de kaart opent ontvouwt zich een pop-up gedeelte met daarop....


En uiteindelijk zwaaien deze twee vrolijkerds naar de ontvanger/naar jullie . Omdat ik niet zo goed recht kan meten en snijden heb ik de pop-up stans van StudioLight aangeschaft en die werkt als een tierelier. Meteen meegenomen naar mijn knutselgroepje en vorige week hebben we allemaal pop-up kaarten zitten maken, we hadden er echt lol in. De klavertjes 4 ook gebruikt, mede om te voorkomen dat het pop-up gedeelte te dik wordt. De gestempelde tekst weer gemat op donkergroen karton.


Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

* kikkers - CR1514-Marianne Design by Marleen,   *pop-up stans-StudioLight-SL/ES/CD809,    *klavertje 4-CR1616-Marianne Design,    *hart-CR1614-Marianne Design,    *tekststempel-Amy design-ADCS10001

33 opmerkingen:

  1. Wat een leuke opkikker-kaart, dat kunnen we vandaag echt wel gebruiken.
    Goed dat je de pop-upstans hebt gekocht, daar ga je vast nog veel plezier aan beleven en wij dan automatisch ook.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een fleurige opkikkerkaart van gemaakt, die twee vrolijkerds aan de binnenkant maken dat de ontvanger(ster) er instant vrolijk van word.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enige verrassing die spring kikkers in de binnenkant, dáár vrolijk iedereen van op!
    Recht snijden is hier ook een dingetje maar foto's die continue aan één kant taps toelopen vind ik nog véél vervelender.. wat ik ook probeer bij rechthoekige kaarten: het lukt niét 🥴. Vierkant geen probleem, bizar!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed idee, een opkikker met dit slechte weer kan iedereen wel gebruiken.
    Het is een mooie, leuke opkikkerkaart.
    Het oude papiertje ziet er best nog heel mooi uit.
    Tof kaartje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben zó blij dat ik weer kan reageren....dankjewel dat je mij bleef bezoeken!
    Wat een enige opkikkerkaart heb je gemaakt en door de binnenkant is hij dan nog leuker met dat popup gedeelte.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke opkikker !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf en vrolijk is je kaart met dat leuke kikkertje dat uit het hart springt en dan een verrassende binnenkant met de pop-up! Super, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super leuk dat de kikkers zo uit je kaartje springen!
    Handig dat je die popupstans hebt gekocht, ik ben ook niet zo goed in recht snijden en meten!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een vrolijke opkikker, hebben we inderdaad wel nodig met dit weer, het lijkt wel herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke vrolijke opkikker kaart , zo leuk gedaan binnenin de kaart.Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke opkikker kaart Miranda.
    Mooie verrassende binnenkant.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een hele leuke gave kaart Miranda.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie opkikker Miranda, ik heb ook zo'n mal maar dan van Nellie Snellen die was er al eerder mee en het pop-up gedeelte is ook groter, zitten ook meer mallen bij .Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuke opkikker die we allemaal wel kunnen gebruiken na al die buien gister.
    Leuk die pop up aan de binnenkant.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een leuke vrolijke kaart en daar kikker ik echt van op!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kijk ik even naar je opkikkerkaart, begint de zon te schijnen
    Werkt dus goed. leuk op dit mooie DP

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a joyful looking frog jumping with happiness he makes you smile love him and that gorgeous background I also love the inside pop ups a super card Miranda
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een vrolijke kaart! Ik snap die kikker wel, ik zou ook blij zijn als ik me eindelijk eens vrij kon bewegen.
    Superleuk met het pop-up gedeelte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. superleuk kaartje, zeker met dat pop up deel binnenin.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik kikker er meteen van op, dank je wel!
    Wat een leukerd, deze kaart, hier word je toch vrolijk van.
    De donker groene mat is mooi bij dit dp.
    Lijkt mij heel handig, zo'n stans om een popup gedeelte te kunnen maken.
    Wat een weer hè, sjonge jonge, het kletteren op de ramen vanmorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie opkikkerkaart. Erg leuk met de pop-up met de kikkertjes erop… ik vind dit kikkertje erg leuk voor opkikkerkaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk Miranda, een verrassing als je de kaart opent. Soms is het gewoon makkelijk om een pop-up stans te hebben, dat maakt het soms net wat makkelijker om te maken. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi! Dat kan ik me voorstellen dat jullie er lol in hadden om deze kaarten te maken. Het is zo'n leukerd en die zwaaiende kikkertjes aan de binnenkant........... Enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo leuk deze vrolijke kikker op dit mooie papier en binnenin nog een leuke pop up.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke opkikkerkaart en slim om binnenin niet te veel te doen omdat hij anders niet zo goed dicht kan gaan.
    Had je dit kikkertje echt nog ongebruikt in de verpakking? Ik heb niet eens dit kikkertje. hahaha
    Heb alleen de hele oude van MD nog..

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat gezellig zo'n opkikker. Ik kan hem best wel gebruiken momenteel. Dankjewel hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leukerd Miranda
    Je vertelde het al dat je deze twist pop-up up kaartjes aannhet maken was, ik heb ze wel zelf uitgemeten en dat is inderdaad wel een dingetje, toch ook wel fijn te lezen dat meer mensen moeite hebben met recht, ik denk vaak dat ik de enge van dat soort ben...
    De kikkertjes zijn erg leuk
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een super leuk kaartje met dat pop up gedeelte aan de binnenkant! Ik vind dat altijd moeilijk! Super bedankt voor je mooie verjaardagskaartje. Heel leuk al die kaartjes! Groetje Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Superleuke opkikkerkaart heb je gemaakt en leuk het pop-up gedeelte, ik heb onlangs toch ook maar zo'n stans gekocht, zit nog in de verpakking,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een super leuke opkikker kaart en helemaal leuk dat je er een pop-up kaart van hebt gemaakt. Daar kikker je zeker van op.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een gezellige kikkerkaart met het leuke pop-up gedeelte, heel leuk!
    Bedankt dat je meedoet met onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leukerd deze kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel erg leuk zeg, met het pop up gedeelte in de binnenkant. Daar kikker je van op, van deze vrolijke kaart. Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen