zaterdag 13 april 2024

Beterschap in blokjes...

 Hallo lieve mensen, op deze zonnige zaterdag kom ik even voorbij met een beterschapskaart die ik maakte voor mede-blogster Marfien (kaarten van zolder) Ik had gelezen dat ze veel pijn had van gordelroos en zelfs even in het ziekenhuis opgenomen was. Ik dacht: "daar gaat een kaart naartoe"...

Mijn nieuwe blokjesstans (om "pixelkaarten te maken) van Marianne Design lag klaar om uit te proberen en zo kwam deze kaart tot stand...


Het plaatje en het hart zijn van Marianne Design, glitterpapier van CraftSensations en beterschap is van Crealies. Leuk om mee bezig te zijn en ik zie nu al meerdere mogelijkheden voor deze blokjesstans én weer eens wat anders om met al die knipvellen die ik nog heb liggen aan de slag te gaan hihi. Nu heb ik het plaatje op dubbelzijdig klevend foam (Marianne Design) geplakt maar dat hoeft natuurlijk niet persé.

Tim is buiten aan het schilderen en ik heb wat huishoudelijke klusjes gedaan en ga na de koffie lekker freubelen. Volgens mij zijn heel veel mensen uit Blogland naar Nijkerk naar de ArtSpecially. Ik had ook wel gewild maar de combinatie van de lange autorit en dan de hele dag op de beurs en de rit terug dat trekt mijn lichaam jammer genoeg niet meer. Ach ja, genoeg ideeën en spulletjes op voorraad ;p

Fijne dag/fijn weekend, dank je voor je bezoekje en tot blogs. O ja, Blogger was de afgelopen dagen héél fanatiek om jullie reacties in de spam te zetten, meer dan de helft heb ik eruit moeten vissen. Dus heb je al even niets gehoord van mij, kijk in je spam!
Lieve groetjes Miranda

29 opmerkingen:

  1. Your get well card for Marfien sounds like such a thoughtful gesture. The use of the new block die from Marianne Design adds a unique touch to the design. It's wonderful to hear that you're finding joy in crafting, especially with new tools like the block die. Enjoy your creative time after coffee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niks meer scheef met deze blokjes 🤣 en een heel lieve kaart! Ik ga in spam kijken of er een reactie op de tweeling is.. Blogger heeft ook mijn leeslijst gewijzigd, alles ziet er anders uit 🤔🙄.
    We missen echt wat want iedereen is zó enthousiast over Nijkerk maar helaas...
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook hier nog bedankt voor je kaart, ga hem zeker een keertje liften en zoals ik je al liet weten, een kaartje werkt net zo goed als paracetamol :-)
    Ik blijf ook thuis, kan amper een kwartier in een stoel zitten met harde leuning, laat staan enkele uren in de auto, afleiding is goed maar je moet ook weer terug . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met je nieuwe mal geeft een mooie effect met de blokjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie beterschaps kaart. Ook mijn lijf red het niet meer om naar een beurs te gaan. zo jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful creation Miranda I love those 'blocks' and that wonderful heart it looks amazing
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel lief kaartje voor Marfien die zo'n pech heeft, dit doet haar vast goed Miranda! Ik ben ook niet naar Nijkerk, dit is een hele verre reis maar het zal vast leuk zijn!!! Ik startte net mijn laptop op en zag de berichten van gisteren en niet van vandaag? Maar na paar keer blog opstarten kwam het weer goed. Niet te geloven dat er steeds trouwe blogdinnen in de spam komen, ik kijk daar ook regelmatig in, het blijft mal!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie beterschapskaart met de blokjes mal Miranda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Miranda, ik vind het ook een leuke mal. Ik ben ook niet naar Nijkerk gegaan, dat trek ik momenteel ook niet. Gelukkig is er internet en kunnen we daar ook alles vinden. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik snap ook af en toe niks van blogger … die is bij tijd en wijle wel heel vervelend . Zelf geen last tot nog toe… tenminste niet dat ik weet…. Ik krijg ook veel reacties in de spam ik controleer het altijd. Je bent leuk met deze nieuwe mal aan de slag geweest . Leuk met het hart erover… ik ga ook niet naar de beurs.. ik heb nog wat leuke spullen besteld.. zo kan het ook. Veel knutselplezier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met die blokjes, Miranda
    Mooi verwerkt met dat hart
    Ja artspecialy, daar zou ook ik graag eens naar toe willen, maar ook ik vind het teveel en de reis en de prikkels op de beurs...
    Ik ga wel aanstaande vrijdag naar Kreadoe, dit met het OV, dat heb ik in het najaar ook gedaan, maar dan wel in mijn eentje kan ik mijn eigen ritme bepalen en met de Brabantliner reist het fijn, de auto laat ik thuis...
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat lief van jou, gordelroos is zo pijnlijk ja. Mijn vader had het ooit in zijn gezicht, vreselijk was dat. Maar zo'n kaart biedt wel een troost. Prachtig is hij, leuke stans ook. En Blogger, tja ik heb er ook last van, spam en de leeslijst die hij steeds door elkaar gooit. Ik kijk voortaan dagelijks in mijn spambox. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze pixelstans heb ik in de ronde uitvoering, ben er ook mee aan 't klooien geweest, maar om zonder het raster een mooi geheel te krijgen lukte mij niet, dus bij mij is het een dieptekaart geworden.Mooi is je kaart geworden met het hart er op en de tekst. Naar beurzen gaan is voor mij ook niet meer mogelijk, kan gewoon niet zo lang zitten en langer dan een uur lopen gaat ook niet meer..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met de pixelmal, en zal de zieke zeker goed doen. Het hart van kurk maakt het pittig. Ik kijk ook altijd de spam na of er blogvriendinnen inzitten😉 fijne zondag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een prachtige kaart, zo lief dat je Marian een kaart stuurde. Je hebt hem prachtig gemaakt.
    Heel jammer dat je niet naar Nijkerk kon, ik had je graag ontmoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie kaart mooi met dat glitter er bij.
    Fijne dag, Alma.
    Samen met mijn vriendin doen we "vervangende" leuke dingen zoals een workshopje ergens of naar de hobbywinkel. lekker neuzen, ipv de beurs dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattige kaart heb je voor de zieke gemaakt. Ja, gordelroos is pijnlijk, ik heb het ook gehad maar hoefde gelukkig niet naar het ziekenhuis. Heel lief dat je haar een kaartje stuurt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtig beterschapskaart heb je gemaakt. Mooi zo met de vakjes en het hart er bovenop.
    Ik had het inderdaad ook, dat er veel in de spam zaten en ik ze weer moest plaatsen. Ik dacht dat het aan mij lag. Hihi. Nu is het gelukkig weer minder. Ik weet af en toe ook niet wat ze allemaal aan het vogelen zijn bij Blogger.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk kaartje met die blokjes!! En ja Nijkerk lukte hier dit jaar ook niet.
    Maar mijzelf we een stempelmorgen gegeven afgelopen week. Het resultaat is morgen op mijn blog te zien.
    Fijne dag veder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful get well card Miranda, Shingles is a very painful virus, we had injections for this..
    Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart met die nieuwe mal, ik dacht al om ze niet te kopen maar als ik dan zo een kaart zie dan kriebelt het toch wel weer.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Miranda
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooie kaart met dit papier en het gouden hart! Leuke stans, ik heb deze toevallig ook pas aangeschaft.
    Ik ben ook niet naar Nijkerk geweest, ik heb de laatste tijd best al veel gekocht en het houdt ook een keer even op ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Absolutley stunning love the colours chosen x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een heel mooi kaartje. Ik hoorde dat de entree ook behoorlijk aan de prijs was. En net wat je zegt, we hebben nog genoeg.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke kaart en een mooi glitter hart erop!! Ik ben ook al een paar jaar niet naar de beurs geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart voor Marfien, ze werd er vast vrolijk van…mooi gedaan met deze stansjes!
    Ik ging ook niet naar de beurs want er kan niets meer bij…ikzelf ook niet meer 🤣
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen