maandag 25 maart 2024

Wishing you....

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kaart voor Richard. De laatste tijd ben ik weer vaker stempels/digi's aan het inkleuren, ik vind het zo ontspannend.
Voor deze kaart die ik als gastdesigner voor het blog "kleuren met potloden" mocht maken ben ik natuurlijk weer met mijn potloden aan de slag gegaan. Daarnaast heb ik me laten inspireren door het dessin-papier....


Ik kreeg van de sponsor "Mirtillamente" deze digi (Le Pine-Sadie Icecream). Het dessinpapier komt uit een blokje "Have Fun" van P13 en ik heb daar wat zonnestralen uitgesneden. Op een roze glitter ondergrond geplakt en bovenaan een met de hand geknipte bloemenrand.
De digi ingekleurd met Derwent Colorsoft potloden in kleurtjes die passen bij het dessin-papier. Ze heeft mijn favoriete ijssmaak gekozen, chocolade-mint ijs hihi. Hier en daar met witte gelpen wat accenten gemaakt. De gestempelde tekst vond ik hier wel leuk bij passen en is van SunnyStudio.

Ik link deze kaart bij https://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2024/03/maart-roert-zijn-staart-bij-knutsels-en.html want Sadie heeft een flinke paardenstaart.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

30 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Miranda
    Ja kleuren is zo heerlijk relaxt
    Ik kan er ook zo van genieten
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat leuk gedaan met die uitgeknipte bloemenrand bovenaan en die zonnestralen. Leuk dat het glitterpapier zo zichtbaar wordt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooi kaartje heb je gemaakt Miranda.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het inkleuren gaat je goed af Miranda....wat een prachtige kaart heb je gemaakt in deze mooie kleuren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuke stempel het papier past er heel mooi bij, ik vind kleuren van stempels ook heerlijk ontspannend
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Miranda.
    En wat heb je weer een vreeeeeselijke leuke kaart gemaakt.
    Fijne dag verder en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent mooi aan het kleuren geweest. De kaart is erg mooi met alle leuke details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha super gedaan. idd een flinke paardenstaart.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een stoere afbeelding met een lief bloemenrandje rondom. Leuk!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart in prachtige zachte kleuren.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi en alwéér zo mooi ingekleurd.
    Alles post goed bij elkaar, dat maakt deze kaart nog lekker.
    Haha, nu, wat een staart heeft ze hè, daar kunnen we niet omheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is leuk, mooi bijpassende tekst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje!! Ik bewonder jouw inkleurkunsten!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat kun jij mooi kleuren, Miranda. Erg leuke achtergrond met de zonnestralen en de uitgeknipte bloemenrand. Lekkere ijsjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Miranda.
    Zo mooi ingekleurd.
    En alles past perfect bij elkaar.
    Knap werk.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke en vrolijke kaart.
    En wat een leuke bij passende tekst.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooi kaartje, prachtig kleurwerk. Gezellig dat je met ons meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel gave kaart heb je gemaakt, de digi is prachtig ingekleurd. De omgeving van Sadie past perfect bij dit excentrieke figuur, erg leuk gemaakt.
    Dankjewel dat je gastdesigner wilde zijn voor Kleuren met Potloden.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk hoe je de digi gekleurd hebt. Paars haar, ja ka altijd, zo Wiezo, natuurlijk en op kaarten al helemaal. Het past goed bij elkaar. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou, daar kun je niet omheen, om die paardenstaart! Wat mooi gekleurd Miranda. Ja, kan zo heerlijk ontspannend zijn! Je kaart is gaaf! En die smaak deel ik niet met je, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. p.s. en dan natuurlijk dank je wel voor het meedoen bij K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi Miranda en ik zou zo mooi digi's willen kunnen inkleuren zoals jij het doet en wat is het een mooi geheel geworden op de kaart. Alles past zo mooi bij elkaar.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super je kaart Miranda, digi's inkleuren lukt bij mij niet de inkt loopt dan door v.d. printer, fijn dat het bij jou wel lukt. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Daar kun je zeker niet omheen, om de paardestaart! Mooi ingekleurd maar ook een mooi geheel.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaart, en wat mooi ingekleurd Miranda. Ja een heel goed idee om de paardenstaart te gebruiken voor onze challenge. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Erg mooi ingekleurd, ik vind het ook heel relaxed maar kom er nooit toe. Gek hè, je zou toch zeggen.... Maar dit is een prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. toffe kaart en heel mooi gekleurd!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je hebt die stoere meid met haar coole sneakers prachtig gekleurd en wat een gave kaart is het geworden! Kleuren vind ik heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Your card for Richard was truly delightful, and it's wonderful to see you finding relaxation in coloring both stamps and digis. The combination of the sweet digi from Mirtillamente with the vibrant patterned paper and your skillful coloring resulted in a charming creation. Your attention to detail, from the hand-cut flower border to the choice of sentiment, adds a special touch to the overall design.

    BeantwoordenVerwijderen