dinsdag 26 maart 2024

Irene is jarig...

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn post hiervoor. Vandaag is blogvriendin Irene (Irene's Scrapbook) jarig. Wij volgen elkaar al héél lang en hebben soms ook gezellig mailcontact. Ik heb daarom extra mijn best gedaan op een felicitatiekaart voor haar...


De basiskaart is wit, daarop roze karton en daar designpapier met veertjes op geplakt. Het plaatje in een cirkelstans van Marianne Design geplakt. Onder het plaatje zit kreukellint met een stukje parellint geplakt.


Bovenaan heb ik de randstans dubbel geplakt, een keer in roze en een keer in grijsblauw. Eronder een strookje parellint en op de boogjes kleine plakpareltjes.
De bloemen zijn gemaakt met twee verschillende stansen van Marianne Design, in het hart een plakpareltje en de blaadjes zijn van Elizabeth craft design.


Ook de tekst heb ik in twee kleuren gemaakt. De kaart was goed aangekomen bij Irene en ze was er blij mee. Dan ben ik ook weer blij hihi. Volgens mij is ze goed verwend vanuit blogland want ik zie heel veel moois voorbij komen.
Ik link deze kaart bij https://dutchcardlovers.blogspot.com/2024/03/challenge-383.html waar de challenge "veertjes" is.

Hier gaat het even wat minder, mijn schoonvader ligt op sterven. Tim is vannacht aan het waken geweest met zijn broer en zus (hij ligt in het ziekenhuis) omdat ze gisteravond om 23:00 uur gebeld werden. Tim ligt nu te slapen en gaat zo weer terug. We hopen dat het niet te lang hoeft te duren want mijn schoonvader is al een tijdje niet goed. Hij is 86 en het zou mooi zijn als hij in zijn slaap weggleed.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessinpapier en plaatje-P13 "birdhouse",     *ronde stans-LR0648-Marianne Design,   *randstans-LR0599-Marianne Design,
*bloemen-LR0388 en LR0795-Marianne Design,   *blaadjes-Elizabeth Craft Design-curvy leaves (2013),   *tekst-LR0651- Marianne Design,    *plakpareltjes, parellint, kreuklint

32 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor Irene, lief met het vogeltje tussen de bloemen.
    Veel sterkte toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En of ik er blij mee ben zoals ik je al liet weten Miranda, je hebt er veel werk van gemaakt dat is te zien 🥰. Die combinatie van kleuren tot in de kleinste details doorgevoerd, zó mooi!
    Och neen toch, de volgende vader/Opa.. heel veel sterkte voor jullie allemaal!
    Liefs XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerst heel veel sterkte voor jullie met je schoonvader. Hoop oprecht dat hij niet veel hoeft te lijden. En dan een felcitatie kaart, het leven staat niet stil. Prachtig is hij, wat een werk is dat weer geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte met jullie vader/schoonvader, afscheid nemen blijft zo moeilijk..
    Je maakte een prachtige kaart voor de jarige, ik vind de kleuren erg mooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow what a beautiful creation Miranda I love the image and card design those colours are absolutely gorgeous
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi voor Irene !!!!!
    Van post kan je echt genieten !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een hele mooie kaart voor Irene gemaakt. Ik wens jullie veel sterkte. Inderdaad te hopen dat je schoonvader niet te veel hoeft te lijden … want dat is niet fijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vreugde en verdriet ligt altijd heel dicht bij elkaar Miranda en ik wens jullie veel sterkte deze dagen.
    Je kaart voor Irene is prachtig en heb je veel aandacht en werk ingestoken. Lieve kleurtjes en alles past weer heel mooi bij elkaar! Heel mooi de bijpassende kleur strik onder de cirkelstans ... beeldige kaart!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt Irene mooi verwend met deze prachtige kaart. Je hebt er vele leuke details op verwerkt. Ik wens jullie veel sterkte toe de komende tijd, Ik hoop met jullie mee dat je schoonvader heel stilletjes mag vertrekken.
    Dank je wel voor de verschillende berichtjes die je achtergelaten hebt. Ik kijk altijd mijn spam na, dus zie ze altijd en publiceer ze op mijn blog.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze kaart ziet er ook weer supermooi uit.
    Leuke dingen op te zien en alles past perfect bij elkaar.
    Knap gedaan Miranda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor Irene.
    Ik wens jullie heel veel sterkte toe, dat het allemaal maar niet te lang gaat duren
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. och... heel veel sterkte gewenst.
    een hele mooie kaart maakte je voor Irene.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een prachtige kaart Miranda, zulke mooie kleuren bij elkaar. Heel logisch dat ze er blij me is.
    Heel veel sterkte in deze tijd en laten we mee hopen dat het niet te lang duurt voor je schoonvader.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Och, wat naar dat je schoonvader op sterven ligt, heel veel sterkte voor jullie.
    Je hebt wel een prachtige kaart voor Irene gemaakt met mooi plaatje en prachtig papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige felicitatiekaart, Miranda
    Heel veel sterkte voor jullie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel veel sterkte met je schoonvader! Wat een schitterende kaart voor Irene leuk. Heel mooi met de strik , leuke combi. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige verjaardagskaart voor Irene.
    Mooie kleuren.
    Heel veel sterkte gewenst .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat naar dat je schoonvader op sterven ligt. Ik hoop met jullie mee dat het niet lang hoeft te duren en hij in zijn slaap wegglijdt. Veel sterkte!

    Voor Irene heb je een prachtige kaart gemaakt. Dat veertjespapier is schattig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart! Wens jullie heel veel sterkte toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ach Miranda, dat is toch verdrietig, hoe je het ook wendt of keert. Maar ik snap je helemaal hoor. Soms gun je iemand gewoon dat hij niet langer hoeft te lijden. Net als bij mijn vader, ook al wil je hem eigenlijk niet missen.
    je kaart voor Irene is heel gaaf. Ze heeft inderdaad een boel kaartjes gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. sterkte met je schoonpa!
    Prachtige verjaardagskaart voor IRene!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. een super mooie en vrolijke kaart Miranda.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie voorjaarskaart heb je gemaakt. De veertjes achtergrond staat er heel mooi bij. Ik wens jullie heel veel sterkte en steun aan elkaar de komende tijd. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een pracht van een kaart heb je voor Irene gemaakt, Miranda.
    Dat is verdrietig nieuws, al snap ik dat jullie hopen dat hij niet lang meer hoeft te lijden. Heel veel sterkte voor allebei.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een beeldschone kaart voor Irene, die deze natuurlijk prachtig vond! Mooie zachte tintjes ook en veel aandacht eraan besteed, dat zie je.
    Heel veel sterkte en ik begrijp ook dat je voor mensen die zo zwak zijn ook hoopt dat ze rustig wegglijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je hebt een hele mooie kaart voor Irene gemaakt, mooi dat je die 2 kleuren zo overal in hebt doorgevoerd!
    Heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow.....prachtig kaartje heb je voor Irene gemaakt Miranda....mooie kleuren heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik wens jullie heel veel sterkte wat verdrietig allemaal.
    Liefs....ik denk aan jullie,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Irene is lucky to have such a thoughtful friend like you! Your card is beautifully crafted with attention to detail, from the delicate feathers to the elegant ribbon and pearls. Sending warm thoughts and wishes to you and your family during this difficult time with your father-in-law.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je kaart met de veertjes op de achtergrond is prachtig Miranda!. Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Irene was vast heel blij met dit prachtige kaartje. Wat een leuk papier heb je gebruikt! En weer tot in de puntjes op detail afgewerkt zoals we van jou wel gewend zijn. Prachtig gedaan! Dankjewel voor de bijdrage aan de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een mooie kaart heb je gemaakt. Ik hou van roze :-) en wat een mooi achtergrondpapiertje met de veertjes!
    Ook veel sterkte gewenst! Groetjes, Gerjon (www.kekkekaarten.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen