zaterdag 9 maart 2024

Kaart voor Marian...

 Hallo lieve mensen, op deze zonnige zaterdagochtend kom ik even de kaart laten zien die ik stuurde naar Marian (oma's kaartenhoekje). Ze had namelijk de januari-challenge bij 52 weeks to Christmas gewonnen. Ik stuurde de prijs samen met deze kaart naar haar.


Lekker fleurig dessinpapier (Doodlebug Design ) opgezocht en de maart sketch van Cheerful Sketches Challengeblog gebruikt. Ik heb hem een slag gedraaid. Het tekst-stempeltje ( CS1087 Marianne Design) vond ik wel toepasselijk.
Zo leuk dat ze haar prijsje meteen gebruikt heeft voor haar mooie kerstkaart van deze week.

Zelf werd ik deze week ook blij verrast met mooie kaarten van GerJanne en van Marja (zolderuurtjes). Altijd leuk , onverwachte post :)
Vandaag gaat Tim potgrond in de opgehoogde bloembakken in de achtertuin doen (een aanhanger vol) en ik ga wat aan de freubel.

Dank je voor je bezoekje, fijn weekend en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda


35 opmerkingen:

  1. Wat heb je een prachtige en fleurige kaart gemaakt voor Marian. De vrolijke kleurtjes spatten van het scherm af. Een fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een en al vrolijkheid dit leuke dp én plaatje!
    Goed weekend XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is absolutely gorgeous Miranda I love the wonderful happy colours and the image it is super
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Really cute imagery on this card and great layout.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kleurrijke kaart. Succes met het freubelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, wat leuk en zo attent om deze kaart bij het prijsje te doen. Ze zal zeker blij met alles zijn.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met het leuke dp en het leuke plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een heel vrolijke kaart, leuke voorjaarskleuren en leuk plaatje.
    Dankjewel dat je meedoet bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je voor Marian gemaakt Miranda!
    Mooi papier heb je gebruikt.
    Bedankt voor je mooie beterschapskaart die gisteren bij ons in de bus lag....zo leuk gedaan.....dankjewel!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke, vrolijke kaart voor de winnares. Freubelze!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En dn vergeet ik je nog te bedanken voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een mooie fleurige kaart voor Marian gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super vrolijke kaart voor Marian!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart en ik kan het weten want hij staat bij mij te pronken, deze gezellige kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om bij de gewonnen prijs een kaartje mee te sturen en vooral zo'n vrolijkerd, zal Marian erg verrast hebben Miranda!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat de vrolijke kaart voor de winnaar Miranda
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful sketches
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor Marian,
    Zo gezellig van kleur
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een vrolijke kaart stuurde je aan Marian. Heel leuk. Ik zag inderdaad dat ze meteen de materialen gebruikte van de prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel vrolijk kaartje met die kleurrijke papiertjes, altijd leuk om dat bij je prijsje te krijgen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart heb je gemaakt met de sketch van CS. Gaf me meteen weer een reminder, die sketch moet ik ook nog maken was ik ff een beetje vergeten. 🤭
    Fijne zondag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart zeg, de sketch kwam mij al zo bekend voor. Leuk om mee te werken hè? Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie vrolijke kaart maakte je voor Marian xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart, Miranda
    Daar wordt je spontaan vlij van!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. een mooie vrolijke en kleurrijke kaart Miranda.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een leuke en vrolijke kaart.
    En ja, die tekst past er wel bij.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super deze mooie vrolijke kaart in gave kleuren! Mooi gedaan aan de hand van de schets!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit is inderdaad heel vrolijk papier, hier wordt toch iedereen blij van?!
    Leuk dat je deze tekst hebt, het past heel goed voor een kaartje voor de prijswinnaar.
    Wat lief, 2 "zomaar" kaartjes voor jou, dat is altijd leuk om te vinden in de brievenbus.
    Bedankt dat je meedoet met de maart challenge bij Cheerful Sketches.
    En.... bedankt voor mijn verjaardagkaart. Héél erg leuk, het model wat je gemaakt hebt (ga ik proberen na te maken.)
    Haha jij hebt een goed geheugen zeg. Dat was inderdaad wat er afgelopen zomer gebeurde, met die koffie. En echt hoor, niks aan gelogen, ik kan NIET opstarten zonder koffie. Ik drink er hooguit 3, dan ga ik over op thee, maar ik MOET echt mijn koffie 's morgens.
    Bedankt voor de leuke kaart. 🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gezellige vrolijke kaart heb je voor haar gemaakt, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een super mooi en vrolijk kaartje!! En doodlebug is altijd zo vrolijk.
    En fijn dat de tuin weer een beetje verder is. Het leukste komt nog.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super mooie vrolijke kaart, mooie combinatie.Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je kaartje in deze kleuren is echt superleuk, leuke sketch heb je gebruikt en de tekst erbij is top!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Bedankt voor je reactie op mijn blog!! Sorry voor de lange afwezigheid. Bij jouw staan ook weer prachtige kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen