dinsdag 12 maart 2024

Daphne was jarig

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart. Afgelopen zondag was Daphne (post van Daphne) jarig en ik stuurde deze dubbele easelkaart naar haar...


Het plaatje, de tekst en het dessin-papier komen uit een blok van CraftSensations. Het gedeelte met het plaatje rust als "easel" tegen het gedeelte met "happy birthday".


Simpel te maken maar met een leuk effect vind ik. Ik koos voor deze "koffie-kaart" omdat Daphne afgelopen zomer een keer op haar blog schreef dat de koffie op was terwijl ze op vakantie waren. Andy moest éérst koffie halen anders kan ze niet opstarten. Dat was in mijn hoofd blijven hangen en zodoende dit thema hihi.
Daphne reageerde: "dat je dat onthouden hebt..." Leuk is dat :) Ze vond de kaart in elk geval leuk en dan ben ik ook weer blij.


En zo gaat hij plat in een envelop. Deze kaart link ik bij 4-seasons Challenge Blog waar een easlcard gevraagd wordt en ik link hem bij 2 sisters on the blog waar een nummer/getal op je creatie gevraagd wordt.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

37 opmerkingen:

  1. Ja dat is dus succes verzekerd Miranda en dit gave blok is er super voor! Ook hier gebeurd helemaal niks zonder éérst koffie 🤣.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat goed onthouden, zodat je deze mooie persoonlijke kaart voor Daphne kon maken. Het is een beauty geworden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart! Het plaatje is prachtig en ook het bijpassende papier. Leuk modelletje ook en zo toepasselijk voor Daphne.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi easelkaartje met het mooie plaatje en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart heb je hiermee gemaakt Miranda, ik heb dit blok ook en je kunt er aardig wat kanten mee op. Heb er pas mijn 1e kaart mee gemaakt. Je kunt er fijn mee combineren.
    Mooie dag nog vandaag.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kaart vind ik echt supermooi. Wat een prachtige afbeelding en een dubbele easelkaart heb ik op deze manier nog nooit gezien. Gaaf hoor!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk dit model en prachtig dp papier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een hele mooie easelkaart met dit leuke plaatje gemaakt. Leuke easel heb je zo. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk modelletje. Prachtige creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat knap dat je het onthouden hebt. mooie easelkaart!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er op deze manier een leuke en persoonlijke kaart van gemaakt in een tof modelletje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Wat een mooi model met de dubbele easel, echt weer eens iets anders.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende easelkaart heb je voor Daphne gemaakt, leuk model zo. Knap hoor dat je dat bakkie koffie onthouden hebt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige koffie verjaardagskaart Miranda.
    Leuk gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk zo'n persoonlijke kaart!
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart maakte je voor Daphne. Mooi modelletje ook zo'n dubbele easelkaart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow what a beautiful creation Miranda that image is stunning I love the card fold and colours a top notch card
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een gave kaart, leuk model en mooi papier. Leuk dat je dat zinnetje onthouden hebt, daar scoor je natuurlijk mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige toepasselijke easelkaart heb je gemaakt. Prachtig plaatje ook. Volgens mij heb ik dit blok ook nog ergens liggen, maar nog niets mee gedaan. Erg hé?

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige kaart voor de jarige Daphne, lachen dat je deze anecdote verwerkt hebt op haar kaart Miranda hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kaart is super voor Daphne, knap wat jullie ook allemaal onthouden van elkaar.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart en echt met een persoonlijk tintje. Mooie dame ook op het plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele mooie toepasselijke kaart. Dat kan ik me ook nog herinneren. Leuk, die dubbele easel.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk model deze easelkaart ook het plaatje en papier past zo mooi bij elkaar. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele mooie persoonlijke kaart heb je voor haar gemaakt, ik ben ook nog steeds fan van deze leuke set met plaatjes en papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een gave easelkaart, Miranda
    Zo leuk met dat koffiethema
    Daar zal Daphne blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige verjaardagskaart met Coffee en cijfertjes .....
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een gaaf idee Miranda! Superleuk zo'n dubbele easel. Ook dat ga ik weer onthouden! Hop ik, want ik zie weer zoveel leuke ideeën voorbij komen op de blogs.Het plaatje is ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een hele mooi kaart. Wat een leuk plaatje.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk idee en inderdaad goed dat je dat nog wist! Mooi plaatje heb je gebruikt en ook een mooi model, een prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Really stunning image and gorgeous card.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooi deze dubbele easel, prachtige tinten heb je gebruikt!
    Bedankt voor je deelname aan onze easelcard-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hele leuke Easel kaart, tof model en mooie kleuren passend bij 'koffie' ook :) Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze easel kaart challenge bij 4-Season Challenge Blog.
    Bedankt voor je bijdrage.
    Fijne paasdagen!!

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen