zaterdag 2 maart 2024

Beursontmoetingen en jarige vriendin..

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart en de belangstelling naar mijn beurservaring. Ik heb een gezellige dag gehad, niet veel gekocht maar wel wat spulletjes die ik op mijn lijstje had staan. Wat ik heel leuk vond was om EriGerda en Annie te ontmoeten. Eri herkende mij van mijn foto op mijn blog (we wisten van elkaar dat we deze dag gingen :) ). Het was gezellig druk, je kon overal goed kijken. Ook kwam ik Jacqueline, oud teamgenootje van het designteam De Egel, nog tegen en ook met haar even staan kletsen.

Morgen is mijn vriendin van het knutselclubje jarig en omdat zij dol is op vogels (ze koopt bijna elke stans van vogels die ze tegen komt LOL) heb ik deze kaart voor haar gemaakt.


De mooie opengewerkte stans van Marianne Design zat nog in de verpakking. Gecombineerd met een vogel die ik knipte uit scrappapier van P13 (Pools) en een gestempelde felicitatie. Hier en daar een glittersteentje om het extra feestelijk te maken. Gemat op roze en blauwgrijs , de kleuren uit het plaatje.
Ik houd zelf wel van deze kleurtjes.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*stans-LR0840-Marianne Design,   *tekst-PMCS10024-Precious Marieke,   *plaatje-P13-Birdhouse(2022),   *glittersteentjes

34 opmerkingen:

  1. Lief kaartje, mooie stans en een schattig vogeltje, wat wil je nog meer voor je verjaardag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je een leuke dag hebt gehad, blogdinnen hebt ontmoet, altijd leuk denk ik.
    mooie kaart heb je gemaakt.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart met vogel en nestje heb je gemaakt, Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je voor je jarige vriendin gemaakt. Mooie zachte kleurtjes
    Gezellig dat drie Belgische blogdinnen op de beurs tegen kwam . Nog een goed weekend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje met die prachtige stans en leuke vogel.
    Leuk dat je wat bekenden gezien hebt op de beurs.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een superleuke verjaarskaart voor je vriendin heb je gemaakt en gezellige ontmoetingen met hobbymaatjes
    Goed weekend.... Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ik weet dat jij van deze kleurtjes houdt, echt Miranda kleuren vind ik.
    Ik vind die stans (van de achtergrond) heel mooi.
    Leuk dat je verschillende mensen ontmoet hebt. En ook nog wat leuke dingetjes gekocht, wat een topdag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje voor de jarige, altijd gezellig een dagje beurs.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart, de kleuren combineren goed met elkaar en met het plaatje.
    Leuk dat je wat ontmoetingen had op de beurs, als het goed is ga ik die hebben volgende maand op de ArtSpecially.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje is het! En wat leuk dat je blogdinnen ontmoette! Altijd een extraatje op zo'n beurs vind ik....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met de mooie mal en het mooie plaatje, het past mooi bij elkaar
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het voorjaar spat van deze mooie kaart af met het plaatje. Ik vond het erg leuk om je ontmoet te hebben. Je kent elkaar al zo lang via het blog, en nu dan in het echie.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart alles bij elkaar, de kleuren, de stans en het plaatje. Mooi gedaan Miranda en wat fijn dat je naar de beurs bent geweest.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou deze kaart zal je vriendin zeker waarderen,zo mooi Miranda! Ik las het net al bij Eri…gaaf dat jullie elkaar gezien en gesproken hebben….waardevolle contacten zo 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie felicitatiekaart, Miranda
    Mooi die achtergrond en het vogeltje is natuurlijk de blikvanger
    Gezellig als je blogvriendinnen tegenkomt op zo'n beurs
    Ik was bij Noor enzo, maar wat ik nodig had was er niet, dus nu heb ik besloten om in april naar de kreadoe te gaan, lekker met het OV
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is ook weer een pracht van een kaart. Dank je wel om mijn naam te linken in je bericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een mooi lief kaartje Miranda.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk dat je zoveel bekende zag! En wat een mooie kaart voor je vriendin, heel lenteachtig en zo mooi van kleur ook! het plaatje doet me wat denken aan de oude poëzieplaatjes, het staat mooi tegen die achtergrond met mooie stans.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart. Je hebt de achtergrondstans mooi aangekleed met de vogel.
    Leuk zulke ontmoetingen op een beurs.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart voor je vriendin die gek is op vogels en alle vogelstansen koopt! Ik heb dat met huisjes, ik koop het liefst alle stansen waar huisjes op staan!
    Wat leuk dat je allemaal "bekenden" tegen bent gekomen!
    Knap dat je ze ook herkende!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart heb je gemaakt met deze prachtige stans, het plaatje is ook leuk.
    Dat is het leukste van een beurs om bekenden te zien, ik ben al heel lang niet meer geweest,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gave kaart voor een vogelliefhebber. Mooi gemaakt met die opengewerkte stans erbij.
    En wat heerlijk, lekker shoppen in Den Bosch en ook nog blogmaatjes ontmoeten. Leuk!!
    Fijne avond!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooie kaart voor de jarige. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige achtergrond heb je gemaakt en die vogel past er ook zo mooi bij, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk om elkaar dan zo in het echt tegen te komen.
    De kaart is erg mooi en de stans is zo leuk om te gebruiken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een mooie kaart met leuke afbeelding. Gezellig die ontmoetingen op de beurs!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk dat je een paar blogmaatjes op de beurs hebt ontmoet en dat je een gezellige dag hebt gehad. Mooie kaart met vogeltje en de leuke stans.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Eindelijk kom ik weer eens langs, maar ik had je natuurlijk donderdag op de beurs ook gezien. Dat was wel een leuke verrassing om één van m’n actieve blogmaatjes ‘life’ te ontmoeten, gelukkig had Eri je herkend.
    By the way je kaart is ook weer mooi, heb ik meteen een voorbeeld voor deze mal.
    XX Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hey Miranda,
    Fleurige kaart is het geworden!
    Fijn dat je gelijkgestemden hebt ontmoet. Wij hebben de beurs aan ons voorbij moeten laten gaan omdat het bij mezelf en mijn 3 hobbydinnen te druk was afgelopen weekend. Ik reageerde ook nog even hieronder bij de kerstkaart...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hele mooie kaart is dit Miranda! Je hebt er een fijn geheel van gemaakt in deze gave kleuren. Mooie mal is dit ook!
    Fijne dag vandaag.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kaart Miranda.
    Leuke stans heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen