donderdag 29 februari 2024

Strookjes-challenge bij 52 WTC

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kaart voor Ank. Vandaag is het weer donderdag dus bij 52 weeks to Christmas tijd voor kerstkaarten! En omdat het alweer de laatste donderdag van de maand is...tijd voor een challenge!
Marijke wil graag strookjes (rest)papier en sneeuwvlokken/ijskristallen zien. Ik had nog een rest scrappapier waar ik strookjes van heb gesneden. Deze heb ik op mica geplakt met steeds een doorkijkje ertussen...


De sneeuwvlokken/ijskristallen heb ik uit zilverkleurig glitterkarton gestanst.


Hier zie je het effect van het mica wat beter. Ik vind het een leuke challenge en heb al wat meer ideetjes met al die restjes die ik nog heb liggen. Ik ben benieuwd naar jullie creaties, doen jullie weer gezellig mee?
Op het blog van 52 weeks to Christmas vind je de top 3 van de januari-challenge "gebruik een dier uit het kerstverhaal", én vind je de mooie inspiratiekaarten van mijn dt-maatjes.
Daar kun je ook je kerstkaart van deze week linken tot vanavond 23:55 uur. De challenge komt morgen online!

Ik kom waarschijnlijk pas vanavond/morgen bij jullie kijken, vandaag ga ik snuffelen op de Knotsgekke Kaartendagen :) (past helemaal binnen het doktersadvies hihi).

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

37 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met deze strookjes en sneeuwvlokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje zo leuk hoe je de restjes hebt verwerkt
    leuk de glitter sterren
    fijne dag op de beurs
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bijzonder mooie kaart Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk met de strookjes op mica. Veel plezier op de beurs!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is een superleuke kaart geworden!
    fijne dag in den Bosch.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk met de strookjes en de sneeuwsterren.
    Heel veel plezier vandaag!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart met de restjes papier!
    Fijne dag vandaag en ik ben benieuwd naar je aankopen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kerstkaartje, Miranda
    Veel plezier op de beurs, ik ga vandaag naar Noor enzo , de beurs is me wat te druk
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een prachtige Kerstkaart van jouw hier..... TOP
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gedaan met dat mica. Bedankt voor de inspiratie.
    Veel plezier in Den Bosch (je volgt het doktersadvies goed op).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan Miranda! We hebben allemaal wel strookjes en kleine papiertjes denk ik. ik zit ook vol ideetjes met restjes! En bij het team ook allemaal weer zo anders! Je hebt een mooi kaartje en ik ben benieuwd naar nog meer! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super mooie kerstkaart heb je gemaakt van de restjes, een heel erg leuk idee. En ik ben geweldig blij dat ik deze keer gewonnen heb met mijn kerstlkaartje. Dank je wel.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Strookjes en jij weet er dan toch nog een heel stijlvolle kaart van te maken. Prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooie kaart met de zwevende strookjes en feestelijke ijskristallen.
    Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart, hoop dat je het leuk gehad hebt vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi met de strookjes met tekst, de sterren en het mica, een mooi ontwerp en gave kaart! Slim gebruik gemaakt van je restjes. Ik hoop dat je veel plezier hebt op de KK!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is absolutely gorgeous Miranda I love the strips of paper and the snowflakes it is such a good idea to use up scraps mine normally end up in the bin
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart heb je.
    Leuk met de doorkijkjes van mica, geeft het weer een extra dimensie.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk gedaan zo. En ben wel benieuwd hoe het op de beurs was.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kerstkaart hopelijk heb je een leuke dag gehad op de beurs
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Aparte en mooie kaart heb je hier Miranda, voor de challenge, leuk idee! Je kaartje hieronder is ook erg mooi gedaan! Hopelijk had je een leuke dag vandaag! 😊
    Nog een fijne avond.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuke kaart, je kan met dit model heerlijk variëren

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele mooie kaart heb je met de stroken gemaakt en leuk de ijskristallen van snow papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele mooie kerstkaart heb je gemaakt met de strookjes en de ijskristallen, leuk de mica ondergrond.
    Ben ook benieuwd hoe het op de beurs was,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Supermooie kaart heb je gemaakt Miranda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke kaart, Miranda. Leuke techniek zo op mica en grappig dat er de tekst snow op staat, zo in combinatie met de sneeuwvlokken.
    Hopelijk had je een leuke dag in Den Bosch!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je hebt deze challenge leuk uitgewerkt tot een prachtige kaart met al die strookjes en sneeuwvlokken.
    Wat was het leuk om jou te ontmoeten op de beurs, en toch wel een beetje toeval dat ik je herkend heb. Ik was pas om half 8 thuis, iets over half 5 vertrokken. Veel file en regen gehad!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fijne dokter heb je! Op zijn advies naar de KGK! Ben heel benieuwd of je met meer thuiskwam dan dat je weggegaan was. En of je andere bloggers hebt ontmoet...
    Je kaart is super met dat mica. Leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geweldig gedaan de stroken op het mica en mooi de ijskristallen uit het glitterpapier. Hoop dat je heerlijk genoten hebt vandaag.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat heb je een leuke kaart gemaakt met die stroken. Knap gedaan. Was heel fijn om je gisteren te ontmoeten en inderdaad, wat vriendin Eri zei, toeval dat ze je herkend had.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat tof om elkaar zo uit te dagen met restjes!! Ik hou ervan.
    En lekker zo'n dagje op doktersadvies naar den Bosch.
    heb je het gezellig gehad??
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Fabulous use of paper strips and a wonderful card.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuke challenge is het weer en je kaart is super, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hey Miranda,
    Wat een super leuke kerstkaart is dit. Mooi voorbeeld voor de uitdaging. Mijn kaarten zijn al klaar. Ik maakte dit weekend een setje van 7. (raar getal voor een setje maar dat heb je met restjes hé!)
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen