zaterdag 10 februari 2024

XOXO...be mine

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart. Ik heb ze weer met veel aandacht gelezen.
Hier in het zuiden van Nederland is de carnaval weer losgebarsten. Ik vind het dan heerlijk om "vakantie op mijn knutselkamer" te nemen. Er zijn een aantal leuke challenges en nu heb ik dan eindelijk eens de tijd om me daar mee bezig te houden. Bij 4-seasons challengeblog loopt de challenge "XOXO" en bij Dutch Card Lovers wordt een Valentijnskaart of presentje gevraagd. Ik heb deze twee gecombineerd..


Ik wist dat ik in een heel oud blokje dit dessin-papier had zitten, de hele kast uitgeladen en natuurlijk zat het in het laatste blokje en eindelijk..eindelijk kon ik deze grappige stempel (vind ik dan) gebruiken.


Een close-up van het dessin-papier met glimmertje en het stempeltje. Hier en daar een accentje met witte gelpen gezet.
Als je de kaart opent zie je dit...


 Het zwarte hartje met tekst is ook een stempeltje dat op de sheet bij de vogeltjes zat.
En weer eens de ticket-stans gebruikt. De geschulpte hartjes zijn stansen van Nellie Snellen.
Deze kaart is dus alleen met oudere materialen gemaakt maar ook die blijven leuk vind ik, wat vinden jullie?

Ik heb nog een eerste plaats behaald met deze kaart...


bij kleuren met potloden voor de maand januari. Trots op en blij mee :)

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessinpapier-Cart-Us-paperpad love 001861/0005,   *ticketstans-stencilSL98-StudioLight,   *hartjes-Nellie Snellen-MFD072-Wavy hearts,   *stempel-Inkadinkado-99646

35 opmerkingen:

  1. Leuk je top kaartje !!!
    Je OXO kaartje is super leuk !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje Miranda.
    Leuke vogeltjes en mooie papiertjes evenals de leuk ticket mal die je gebruikt hebt.
    Alles past prachtig bij elkaar.
    Schitterend gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk papier is dat, zeer toepasselijk. Leuk zo op de ticketstans en die vogeltjes zijn cute! Ik houd er ook van om oude materialen te blijven gebruiken, daar is niks mis mee!
    Gefeliciteerd met je 1e plaats, het is ook een prachtige kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart met dat schattige stempeltje. En dit dp past natuurlijk perfect bij de challenge van 4-Seasons.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute ❤️❤️❤️ die twee love birds en proficiat met je eerste plekje, het is ook een prachtkaart met dat mooie tafereeltje.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met de leuke stempeltjes.
    Gefeliciteerd met je mooie topper.
    Ook hier in Limburg is het carnaval .
    Veel knutsel plezier
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk dsp papier zeg, je maakte er een hele mooie kaart mee, die vogeltjes zijn zeker schattig!
    En ja dat die kaart in de prijzen viel dat snap ik wel….dikverdiend Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk is dit nou toch weer.
    Het stempeltje is lief.
    En wat een gelukje, dat je dit dp hebt.
    Gefeliciteerd met je topper. Terecht, dat vond ik destijds een hele leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart heb je gemaakt Miranda, met dit schattige stempeltje. 🙂 En proficiat met je winnertje, leuk voor je!
    Fijn weekend gewenst.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind je kaartje superleuk geworden. ik gebruik ook regelmatig mijn oudere materialen. ik ben pas alle stansen eens langsgegaan en beetje gesorteerd. oude papiertjes probeer ik nu ook op te maken.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn favoriete mal, een supermooi papiertje (dat ik trouwens niet ken) en zo’n leuk stempeltje kortom een supergave kaart. Ja ik begrijp het hoe meer overaanbod hoe meer ik nog eens teruggrijp naar de ‘oudjes’. Nog gefeliciteerd met je topplaats, mijn stem heb je ook gekregen hoor.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart heb je met de ticketmal gemaakt, Miranda. Dat is meestal hè, dat het (in dit geval) in het laatste blokje zat. Ik vind het altijd knap van onszelf dat we precies weten wat we hebben, terwijl we stapels papiertjes hebben.
    Terecht dat je mooie kerstkaart een 1e plek gekregen heeft.
    Geniet van je 'carnavalsvakantie' in je knutselkamer.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuke kaart met grappig stempeltje en mooi papier.
    Gefeliciteerd met je eerste plek bij Kleuren met Potloden, het was ook wel een heel mooie inzending, heel mooi gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een mooie kaart gemaakt. Geniet maar lekker in je knutsel kamer.. Gefeliciteerd met je er kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Miranda,
    Wat een leuke kaart en wat een perfect papier heb je! Zo leuk ook die pinguïnnetjes en de verrassing binnenin.
    En ja, daar had ik nog aan gedacht toen ik de beelden van Carnaval zag. Ik dacht: Of Miranda is een weekend weg of ze heeft zich opgesloten in haar hobbykamer....groot gelijk! En je hebt terecht een topplek behaald bij KMP. Zo mooi gestempeld en gekleurd!!
    Geniet deze dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi kaartje zo leuk je stempeltje, past perfect bij hte papier! Gefeliciteerd met je topper

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een super leuke kaart met grappige stempel. Gefeliciteerd met je (terecht) winnende kaart bij KMP.
    Fijne knutsel dag gewenst!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Miranda
    Zo leuk zoals je de ticketstans hebt gebruikt, zo komt die stans ook weer van pas
    Gistermiddag ben ik op de fiets gestapt en ben naar Breda gereden, gewoon om te kijken naar de vrolijk verklede menigte en nog even naar een winkel geweest, maar wat zag het er gezellig uit, Breda had over al toiletten geplaatst en genog vuilnisbakken en er reden extra bussen voor de feestneuzen...
    Ben ook even naar de veilingkade geweest en gezellig bij Emmaus gekeken en gebabbelt met wat mensen, ik vond het supergezellig, ondanks dat ik geen carnavalvierder ben...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een hele lieve leuke kaart Miranda en gefeliciteerd met je toppertje.........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een mooi kaartje met de ticketmal, wat een leuk designpapier met xoxo en de stempeltjes zijn gewoon te schattig
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart Miranda en ik doe het ook regelmatig oudere Dies gebruiken er is zoveel nieuw aanbod wat ik op ouder aanbod vind lijken dat ik het niet meer koop. Die stempeltjes zijn super schattig. Gefeliciteerd met je kaart en geniet lekker van je knutselvakantie. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een supergaaf Valentinekaartje Miranda! Enige stempel heb je gebruikt.... ook de binnenkant is érg leuk!

    Proficiat met je winnende kaart bij Kleuren met Potloden. Er is massaal op beide inzendingen gestemd 😊.
    Wil je ff een mailtje sturen aan ons om je prijs te claimen en aan te geven of je gastdesigner wilt zijn?

    Fijne zondag en geniet van je 'vakantie'.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je 1e plek, en deze is ook zo leuk!!! Or Else??? hahahah. Zo fijn dat de energie terug begint te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een hele lieve kaart! Gefeliciteerd met je welverdiende eerste plaats! Geniet van je "vakantie" :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een schattige valentijnskaart heb je gemaakt, en gefeliciteerd met je winnende kaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie hartjes kaart. Gefeliciteerd met je 1ste plaats. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel leuk model! De vogeltjes zijn zeker erg leuk, wat zou er dan gebeuren ... or else? Mooi kaartje en wat leuk dat je meedoet met DCL! Fijn Die eerste plaats bij KMP!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Als daar niet genoeg "xoxo" op staat . . . tof kaartje Miranda
    Ik blijf ook maar even in de "knutselkamer", langzaamaan weer nieuwe ideeën uitwerken

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een superleuke kaart met dit mooie papier en de grappige stempeltjes, gefeliciteerd met je winnende kaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een super gaaf XOXO kaartje!! En ja vakantie op je knutselkamer dat klinkt fantastisch!! Wil ik ook graag boeken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Fantastische Valentijnskaart Miranda, mooi papier heb je gebruikt
    Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een lief kaartje en leuk modelletje!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze XOXO-challenge op het 4 Season blog.
    En proficiat met je topper, het is dan ook een prachtig kaartje!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  33. oh die vogeltjes zijn hilarisch Miranda, ik snap helemaal dat je daar voor gevallen bent! En dat Luv ya aan de binnenkant is ook zo leuk, dat stempeltje zou je vaker in een kaart kunnen stempelen. Ik ben ook iemand die het carnavalsgeweld aan andere over laat en liever mijn hobbyhok in duik. Of ik ga gewoon lekker werken, daar zijn de feestvierende collega's ook altijd blij mee. Dankjewel voor je bijdrage aan onze DCL challenge, een zeer geslaagd kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuk die schulprandjes om de kaart en schitterend papier ook wat je gebruikt hebt. En gefeliciteerd met het behalen van de eerste plaats. Terecht een schitterende kaart.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen