dinsdag 13 februari 2024

Geometrisch...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart. Zoals gezegd ben ik heerlijk wat uurtjes op mijn knutselkamer te vinden omdat ik geen carnaval ga vieren en Tim vrij is. Dus vond ik dat ik ook "vakantie" mocht hebben en laat lekker de boel, de boel hihi.
Nog een challenge die ik leuk vond is de challenge van Knutsels en Kadootjes waar ze geometrische figuren vragen....


Ik ben met een stans van de Action die nog in de verpakking zat aan de slag gegaan. Het zijn een soort afgekapte cirkels met stiksteekjes. Het zwart geeft een beetje pit aan het geheel. Die cirkels zijn met een stans van Nellie Snellen gemaakt. De tekst is van Marianne Design. Tim vond het een jaren 70 kaart hihi. "Psychedelisch" zei hij. Leuk om "zomaar" naar iemand te sturen vind ik.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

31 opmerkingen:

  1. Fris en vrolijk deze halve cirkelkaart! Fijne vrije week samen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a fabulous geometric card Miranda with the circles it has a retro look to it very nice work
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het lijkt idd wel een jaren 70 kaart komt denk ik ook door de kleurtjes. leuke vormen zijn het.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart om iemand wat mee op te 'peppen' met deze frisse kleurtjes Miranda! 😊
    Fijne avond!
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gave vrolijke kaart Miranda....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah geweldig! Ja, jaren 70 met andere kleuren...Dit is meer suikerspinachtig of zo. Ik vind het een heel leuk kaartje. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een vrolijke en kleurrijke kaart waar je vast wel iemand blij mee maakt.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eennheel leuke kaart met die frisse kleuren.
    Die stansjes zitten bij mij nog in de verpakking, ik moet ze nog bevrijden, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een retrokaart, met die kleuren en vormen. Het zwart geeft het idd lekker wat pit.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, een jaren 70 kaart, leuk toch.
    Het is een vrolijke kaart geworden Miranda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukerd in deze kleuren, één en al vrolijkheid en deze figuren zijn heel mooi! Ook de zwarte accentjes erop doen het goed, maakt het wat stoerder! Hartstikke leuke kaart Miranda! Geniet lekker verder van deze week!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om die stand zo te gebruiken. Ik heb hem ook en nog niet zo heel veel gebruikt.
    Dit is een vrolijk kaartje geworden zo.
    De jaren 70....toen was ik nog jong en impulsief. De muur in onze kamer is groen, oranje en paars geweest. Zo maar van de één op andere dag. Wel met tussen posen van maanden hoor. Ik zie zo nog ons bedden goed voor me. We hadden een paarse deken met oranje gestreepte lakens.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 😂😂😂.
    liefs en groetjes (dit moest nog achter mijn berichtje 😂)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dit leuk verzonnen en uitgevoerd.
    Mooie kleurtjes.
    Ik snap Tim wel, jaren 70, komt denk ik door de vormen en ook wel een beetje door de kleuren.
    Hoe dan ook, het is een mooie kaart en heel handig, door de neutrale tekst, om te versturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuk gemaakt Miranda, ik word er wel vrolijk van! Leuke stansjes zijn dat!
    Lekker genieten dus van onze leuke hobby!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi kaartje met de vrolijk gekleurde cirkels, dan word je toch blij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk bedacht en nog veel leuker uitgevoerd Miranda, de kleurtjes doen bijna pijn aan mijn ogen hihi.
    De ontvanger zal er zeker vrolijk van worden xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuk idee heb je op je kaart verwerkt en lekkere frisse kleurtjes. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vrolijk blij kaartje, Miranda
    Inderdaad een beetje jaren 70 van de vorige eeuw alleen met aangepaste kleurtjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart in deze kleurtjes, mooi met de zwarte accenten erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaart en fleurige kleurtjes Miranda
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh lekker zo'n zelf bedachte vakantie, en carnaval is ook aan mij voorbij gegaan, grotendeels dan want de optocht hier start bij mij voor de deur. Erg leuk kaartje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een leuke kleurrijke kaart. Bedankt voor de mooie verjaardagskaart die je me stuurde!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super vrolijke kaart en idd de kleuren doen denken aan de jaren 70! Ik heb dat moeilijke woord van je man wel even moeten googelen! haha
    Carnaval kennen we hier in het westen niet echt, de scholen zijn hier ook gewoon open!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je man heeft een beetje gelijk hoor, een echte jaren 70 kaart, mooi gemaakt met de circels en dat zwart doet het goed. Heerlijk hoor dat je in de knutselkamer bezig bent, is genieten.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke vorm op je kaart, het lijken ook wel een beetje de bolletjes op een ijsje. Ook de kleuren zijn heerlijk vrolijk en fris..Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke kleurrijke kaart. Hier in gent zie niet zoveel van carnaval. Maar in Aalst daar is het drie dagen aan een stuk carnaval. Ik blijf gezellig thuis in de hobby kamer. Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ik vind dit altijd heel leuk, houd er wel van, dus deze vind ik ook gaaf! Mooie vormen en kleurtjes en zo leuk ook die zwarte stippen!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een prachtige geometrische kaart heb je gemaakt, gezellige kleurtjes heb je gebruikt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke kaart, vrolijk en pittig met het zwart erbij!
    Bedankt voor je deelname aan onze geometrische challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen