zaterdag 24 februari 2024

Wilma is jarig, heel veel bloemetjes..

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart met onhandige kerstman hihi. Je zal het maar meemaken dat je daar ineens een achterwerk met twee benen uit je schoorsteen ziet steken.

Vandaag is het echter een andere feestdag want Wilma (freubelmina) mag de kaarsjes op de taart uitblazen en dus werd deze felicitatiekaart naar haar verstuurd...


Basis is een witte kaart. De oplegkaart is gemaakt met stans LR782 van Marianne Design, die stanst meteen 4 cirkeltjes uit. Het dessinpapier komt uit het blok Eline's huis, dat is echt een oudje.
De kleine snoesjes brengen allemaal bloemetjes mee en ook de randstans bestaat uit bloemetjes met een plakpareltje in het hart.
In één cirkel heb ik een schudgedeelte gemaakt waar ik een tekststempel als achtergrond heb gebruikt. Ik hoop dat Wilma een gezellige dag mag hebben.

Dit weekend heb ik voor mezelf gereserveerd, ik ga alléén doen waar ik echt zin in heb dus ik zie lees- en knutseltijd ;P
Dank je voor je bezoekje, fijn weekend en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*cirkelstans-LR782-Marianne Design,   *tekststempel-CS1087-Marianne Design,   *randstans-Action,  *Snoesjesvel-HK1711-Marianne Design,   *dessinpapier-Eline's huis-PB7028-Marianne Design

36 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je voor haar gemaakt, geniet van je weekend
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart is heel erg mooi Miranda,ik heb hem hier voor me liggen….zo lief deze vakjes gevuld,je blijft naar de lieve meisjes kijken….heel erg bedankt en ook voor de lieve woordjes binnenin ♥️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart. Groot gelijk dat je tijd voor jezelf neemt, ik doe dat ook af en toe. Geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een hele mooie kaart voor Wilma gemaakt met de leuke snoezige plaatjes. Mooi met deze mal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Terrific layout for these little images and the row of flowers at the top are great to add a bit more interest to the cute card.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk kaartje met al die snoesjes! Leuk gedaan met die rondjes en een schudgedeeltje erbij! Veel plezier van het weekeinde! Geniet van je rust en eigen tijd! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk,leuk,leuk !!!!
    Dast schudgeddelte , top !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schatje van een kaart, zo leuk met al die lieve snoesjes! Mooi gemaakt.
    Geniet van je weekend, dat gaat vast lukken als ik het zo lees.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje met die leuke snoesjes erop. Ook leuk met dat schudgedeelte.
    Geniet van je weekend.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke snoesjes kaart voor de jarige. De snoesjes blijven leuk. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke kaart voor Wilma. Dat schudgedeelte is erg leuk. Dat DP heb ik ook nog steeds.
    Geniet van je 'eigen' tijd. Knutselen en lezen is ook wat ik het liefste (en veel) doe.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een heel leuk kaartje. Schattige stempels ook.
    Geniet van je "ik doe alleen waar ik zin in heb" dag. Doe je goed!!
    Liefs en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart met de leuke snoesjes. Leuk dat bloemenrandje bovenaan.
    Heerlijk zo'n weekendje me-time!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een schitterend kaartje , erg leuk geworden!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een leuke kaart met de verschillende snoesjes, en het schudgedeelte met de felicitatie tekst. Geniet van je me-time!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart met de snoesjes voor d3 jarige Wilma.
    Leuk met het schud gedeelte.
    Fijn weekend.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart heb je gemaakt voor Wilma, gezellig met al die kleine snoesjes.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh how beautiful this creation is Miranda I love those gorgeous images and the flower border on the top it looks ACE
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is echt een superleuke kaart met de schattige Snoesjes en het schudgedeelte,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een schattige kaart heb je voor Wilma gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooi kaartje met de leuke mal en de schattige snoesjes, wat een leuk bloemen randje heb je boven aan gebruikt
    geniet van je me-time weekendje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind dit echt een Miranda kaart😊, zo lief en fijntjes, met al die kleine bloemetjes en de mooie kleurtjes.
    Het schud gedeelte is héél leuk erbij.
    Fijn weekend, geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke felicitatiekaart, Miranda
    Mooi met die bloempjes, plaatjes en schudgedeelte!
    Fijn genietweekendje, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schattige kaart, zo vrolijk met de bloemenmeisjes en de shaker, ik hou er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wauw Miranda, wat een mooie kaart is dit leuke mal en plaatjes, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schattig kaartje voor Wilma! Die plaatjes zijn zo lief!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. een mooie vrolijke kaart Miranda......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je kaart voor Wilma is erg leuk! Feestelijk door alle bloemetjes. En lekker zo'n weekend! ben benieuwd of je veel hebt kunnen hobbyen 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig is je kaart geworden Miranda. Heel fleurig, heel vrolijk ook. Je hebt nog meer mooie kaarten geplaatst hieronder! Ik ben erg druk momenteel, dus heb het een en ander gemist bij iedereen...
    Nog een hele fijne zondag!
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke en lieve kaart, prachtige plaatjes de sketch en het mooie papier doen de rest. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schatje is dit toch Miranda!! Mooie kleurtjes en wat lekker feestelijk ook.
    Heerlijk toch.... zo'n weekend voor jezelf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een schattige kaart. De plaatjes zijn zo lief.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een mooie lieve kaart. Hopelijk heb je genoten van je weekend!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een dotje deze kaart, zo lief die snoesjes en zo leuk ook inde cirkels met een shakertje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen