donderdag 22 februari 2024

Ho...Ho...Ho..oeps!

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart. Marja heeft hem ontvangen en vond hem mooi. Altijd leuk om even te horen toch?
Vandaag hopen wij van 52 weeks to Christmas weer veel kerstkaarten te mogen bewonderen. Het is weer donderdag!


De kerstman keek iets te diep in de schoorsteen en nu zit hij, met z'n benen in de lucht, stevig vast..oeps!

Deze kerstkaart is gemaakt met een stans van Yvonne Creations (YCD10336). De tekst gemaakt met losse letters uit een stans van CraftEmotions. Hier en daar witte gelpen en correctievloeistof gebruikt. Op het bont van de laarzen wat glitterlijm gedaan.
De sneeuwvlokjes zijn geponst met een pons van Martha Stewart.

Je kerstkaart voor deze week kun je HIER (KLIK) linken tot vanavond 23:55 uur en dan komt er zeker iemand van het team kijken.
Heb je nog een kerstkaart gemaakt voor de challenge met dieren uit het kerstverhaal dan kun je die HIER (KLIK) linken tot 25 februari 20:00 uur Ned.tijd.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

41 opmerkingen:

  1. Wat is hij superleuk geworden Miranda, een hele grappige kaart met die lekkere billen van de kerstman 🎅

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi wat een leukerd deze kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whahahaha wat een gaaf kaartje ik hoop dat de kerstman, weer los kan komen want zo krijgt hij wel heel koude billen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kerstkaart Miranda.
    Leuke stans van de schoorsteen en kerstman.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahahaha, zo leuk deze kaart, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd, het is te hopen dat de dooi invalt voor Santa, dat de sneeuw smelt zodat hij OF naar beneden rammelt Of eruit getrokken kan worden door zijn helpers..
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er staat HO HO HO, maar ik zie HA HA HA! :)
    Echt een leuke kaart, heel grappig!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappig je kerstkaart, hopelijk komt er snel hulp voor de kerstman. En eindelijk weet ik nu hoe ik mee kan doen op die blogs dus geplaatst daar, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha wat een super leuke kerstkaart! Hopelijk komt de kerstman er nog uit voordat het kerst is!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Miranda, super leuk! Echt lachen. De ontvanger gaat dit geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, wat een geinige kaart met de kerstman op kop in de schoorsteen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hhahaha, nou ik hoop wel dat hij tegen kerst verlost is! Leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zoooo grappig en...wat toevallig! Ik ben met hetzelfde idee bezig. Big smile!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha ha, wat een leukerd Miranda
    Mooi grappig kerstkaartje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt weer een super grappige kerstkaart gemaakt. Ik vind hem geweldig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk kaartje Miranda! Lekker vrolijk en die kerstman heeft het maar moeilijk! haha! Een topkaartje hoor! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook ik moet hierom lachen, zo grappig! Je bent de detail weer niet vergeten zoals het sneeuw aan de rand van de dakpannen en de bewerkte bontrandjes, gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg leuk !!!!
    Ik moet nog een stempel hebben met de kerstman op zijn kop .... maar waar ???
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. LOL, oh what fun this is Miranda a wonderful fun festive card I love it
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een grappige kerstkaart, leuk dat de kerstman onderste boven uit de schoorsteen steekt, de ontvanger zal hem vast heel leuk vinden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hihihi, die arme kerstman. Te veel koekjes gegeten, denk ik. Hopelijk komt hij wel weer los uit de schoorsteen.
    Leuke kaart, Miranda!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuke kaart! Die zorgt zeker voor een glimlach bij de ontvanger.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De een kijkt te diep in het glaasje en de ander in de schoorsteen. Helaas voor de kerstman dat hij klem zit. Wat een geinige kaart is dit, Miranda.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. een hele leuke vrolijke kaart Miranda......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oeps...dat gaat niet helemaal goed, hij is geweldig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Superleuke!! kerstkaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is een supermooie ,kerstkaart met de kerstman in de schoorsteen gedoken . Erg mooi bedacht. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Haha, wat een grappige kaart, hoe verzin je het ook weer. Prachtig Miranda. Ik geniet hiervan. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh geweldig deze kerstkaart, ik vind hem echt superleuk. Mooie voorbeeldkaart voor de nieuwe challenge van de Egel. En je liftkaart is ook zo lekker ondeugend.
    Gideon kaartjes is idd mijn moeder, zij heeft geen blog maar heeft speciaal Facebook voor het kaartjes maken. Haar naam is samengesteld door de namen van haar kleinkinderen GIanni, DEmi en BrandON.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hey Miranda,
    Geweldig vind ik 'm... Ik begon spontaan luidop te lachen toen ik je kaart zag. En ik zit hier in m'n eentje... ;o)
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Deze grappige kaart maakt me meteen aan het lachen. Heel leuk!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Superleuke kaart is dit!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een grappige kaart Miranda.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Haha superleuke kaart! Dommerd, je zou toch denken dat hij ervaring heeft, hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hele leuke kerstkaart.😂 Al is het voor de kerstman wel wat minder leuk. Hopelijk wordt hij snel uit de schoorsteen bevrijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Super fun Christmas card. I love seeing Santa hanging out of chimney's. I have a die cut to make such a card and really love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oooopss.......deze leukerd had ik nog gemist , grappig 😀
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen