vrijdag 5 januari 2024

Gelukkig 2025...

 Haha, jullie denken vast wat zegt zij nu ??? Maar zoals ik gisteren zei start vandaag de eerste challenge bij het challengeblog van De Egel en die luidt: "2025 op je kaart/creatie"...


Ik heb het DIY blok "Winterfun" van StudioLight gebruikt. Beide auto's zijn uitgedrukt maar nog even bijgeknipt voor ik ze op het dessinpapier plakte. De sneeuw is gemaakt door wit papier te scheuren en glitterlijm te gebruiken. Op de nummerplaat van de weg rijdende auto heb ik 2024 geschreven en met stickers op de arriverende auto 2025 geplakt. De tekststempel is van Marianne Design.


En zo heb ik de binnenkant beplakt. Het stelletje, het huisje en de toef in het midden zijn allemaal uitgedrukt, bijgeknipt en opgeplakt.


Zo ziet het er van bovenaf uit. De cijfers 2025 zijn met de Cricut gesneden. Ik vind het een leuk model om te maken. Doen jullie weer gezellig mee? Je kunt je kaart linken bij het challengeblog van De Egel. Daar vind je ook de mooie voorbeeldkaarten van mijn teamgenootjes.
Deze challenge loopt tot 19 januari 20:00 uur Ned.tijd

De eigenaar van hobby-/webwinkel De Egel heeft al een beetje het voorjaar in z'n bol en sponsort deze challenge met deze mooie prijs....

Dank jullie wel voor de opbeurende woorden bij mijn post van gisteren. Het komt allemaal heus wel goed (er zijn veel ergere dingen aan de hand in de wereld) maar wat me eigenlijk het meest frustreert zijn de keuzemenu's en robots en dat men maar wil dat je apps download waar je vervolgens niets mee kan omdat je voor een ander (mijn moeder) belt. Waar blijft de klantvriendelijkheid en de (mede) menselijkheid??? Gelukkig is het in Blogland gezelliger (als je niet in de spam gegooid wordt LOL whahaha)

Dank je voor je bezoekje, fijn weekend vast en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

31 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke auto's erop leuk idee de wegrijdende auto en de andere leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie starten het jaar meteen met een vooruitblik naar volgend jaar. 2025 klinkt nog zo ver weg!
    Wat heb je dat leuk gedaan met het jaartal op het nummerbord. En de binnenkant is ook al zo leuk.
    Automatisering is soms handig maar soms slaat het ook door inderdaad.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartmodel en super mooi dp en plaatjes. Ergernis nr1 het keuzemenu en klantvriendelijkheid is bijna overal ver te zoeken. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een prachtige kaart is dit geworden, zoveel werk en zo goed over nagedacht. En inderdaad, de wereld mag wel weer een beetje vriendelijker en menselijker worden. Helaas hebben we dit zelf gecreëerd al vind ik het ook geen vooruitgang, de jeugd denkt daar misschien wel anders over. Ik snap het ook niet meer allemaal merk ik, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi deze voorbeeldkaart, Miranda
    Leuk model en mooie details!
    En ja blogland vind ik ook erg gezellig leuk contact met medebloggers
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een hele mooie nieuw jaar kaart voor volgend jaar gemaakt. Leuk bedacht. Het model is erg leuk. Het bellen kan soms heel lastig zijn en lang during…. Nog veel sterkte met alles. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, Miranda. Knap gedaan met het DIY blok. Ik vind dat veel moeilijker dan gewoon met stansen en stempels. Dat nummerbord op de auto's is tof bedacht.
    Ik voel helemaal met je mee vwb dat bellen en appen voor je moeder. Iedereen gaat er ook maar van uit dat men zelf een app en/of emailadres heeft (tot je vraagt of ze even naar de leeftijd willen kijken). Maar het blijft hopeloos. Sterkte.
    Hoe gaat het met Tim zijn gezicht?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt.
    En dat bellen, inderdaad, het wordt steeds onpersoonlijker en dat wachten.... belachelijk soms.
    Ze noemen het vooruitgang 😁 ik denk er toch iets anders over.
    Toch maar een fijne dag 😂 en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb ook even je vorige bericht gelezen, wat een vervelende toestand allemaal voor je moeder en wat naar voor Tim, ik hoop dat hij snel aan de beterende hand komt. Heel veel sterkte en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had hem natuurlijk al gezien, maar hij is ontzettend leuk, Ook hier nog maar even zeggen. Ik hoop dat dit jaar een goed jaar wordt en dat Tim snel geneest. Moet geen trend worden, die pechdagen! Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supertoffe kerstkaart. Leuk modelletje, heb je daar soms een beschrijving van?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat 'n prachtige kaart Miranda en een heel apart model ook! Je hebt mooi DP gebruikt! 👏 Ook je Kerstkaart van gisteren is weer een plaatje!
    Fijne dag en alvast een goed weekend gewenst!
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke voorbeeld kaart voor de nieuwe challenge.
    Leuk de auto's met de nummer platen.
    Super leuk Miranda.
    Succes met alles.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Och Miranda, je hebt helemaal niet van je vrije tijd kunnen genieten, de VVE wat een rot systeem ik weet er alles van! Zo naar voor je moeder en hoop dat het snel wordt opgelost!!! Een nieuwjaarskaart voor 2025, dat is een goed thema en moet eigenlijk ook mee doen, ik ga het proberen! Heel mooi je winterfun plaatjes maar ook je eigen creativiteit weer heel mooi gedaan!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt een heel leuke kaart gemaakt, met een verrassende binnenkant. Je hebt er al mooi één klaar voor volgend jaar!
    Veel sterkte met alles.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je dat leuk gedaan met de jaartallen!! Een hele sfeervolle kaart en een mooi letter- of moet ik zeggen cijfertype, hihihi! Je kan hem alvast maar klaar hebben liggen toch! Een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een mooie kaart en een gaaf model Miranda....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele.mooie kaart en wat een tof thema! Ik ben van plan mee te doen... Oh nee wat een pech allemaal... hopelijk wordt alles snel en goed opgelost. Sterkte voor je man, hopelijk geneest het allemaal snel

    Creatief weekend!

    Creatieve groetjes,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke voorbeeldkaart voor het begin van volgend jaar, je bent er in elk geval vroeg bij
    Wat een gedoe bij je moeder, hopelijk wordt ze goed gecompenseerd, maar er had veel ellende voorkomen kunnen worden
    Beterschap voor Tim

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk, het idee van de wegrijdende auto met 2024 erop en de komende auto met 2025.
    Leuk model is dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jij hebt ook al zo'n mooie nieuwjaarskaart gemaakt! Het is zeker een leuk model, maar ook heel mooi aangekleed, leuk gedaan met de autootjes waarvan de één gaat en de ander komt en dan met de jaartallen erop.
    De techniek van nu kan heel handig zijn, maar men moet inderdaad niet de menselijkheid uit het oog verliezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Voor jou ook de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar Miranda, wat maakte je een prachtige kaart, zoveel mooie details erop xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, leuk gedaan met 2024 en 2025 en ook de binnenkant is top!
    Wij hebben de afgelopen tijd ook uren aan de telefoon gehangen, ze zetten je meteen in de wacht en dan bof je nog als het binnen een half uur lukt.
    Fijn weekend,
    Groetjes Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je dat leuk gedaan met de 2024 en 2025! En zo'n mooi kaartje van gemaakt! Super weer Miranda! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Even zoeken waar 2025 staat...en ja hoor: dat is origineel! Leuk gedaan Miranda. Ik wens je een heel goed 2024!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart Miranda en wat een pech voor jullie, sterkte! Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw, wat een pracht van een kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een mooie kaart en heel origineel die nummerplaten van de auto's. Ik snap je frustratie helemaal. Iemand normaal te woord staan aan de telefoon is tegenwoordig een uitzondering!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Allereerst vind ik je kaart prachtig!
    Maar wat een ellende maak je mee met je moeder en met Tim. Dat zal nog wel even gevoelig zijn...kusje erop gaat vast niet werken. En wat vind ik het erg voor je moeder.... dit kan toch niet. Ze moesten zich schamen.... Ik wens jullie allemaal dat 2024 een stuk veiliger en droger mag verlopen.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow jullie zijn lekker op tijd met jullie 2025 kaart!! Ik moet zelf nog erg aan 2024 wennen.
    Prachtig kaartje maakte je.
    Hopelijk ben je nu wat verder voor je moeder. En ja idd jammer dat je niet meer gewoon iemand kan bellen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen