zondag 12 november 2023

Kerstpost...

 Hallo lieve mensen, op deze mistige zondagochtend kom ik nog wat kerstpost laten zien. Ik ben aan de slag gegaan met de materialen die ik ook HIER (KLIK) gebruikt had.


Bij de stempelset uit het Engelse tijdschrift zat een stempel om zo'n luchtpostrand (is dat een woord LOL?) te stempelen. Drie streepjes steeds dus als het niet helemaal recht is ligt dat aan mij hihi. De brievenbus van Marianne Design weer gebruikt. De geëmboste delen wit gemaakt met inkt.
Vervolgens nog wat andere stempels uit de set gebruikt en ik had er weer een kerstkaart bij :)

Ik ga vandaag lekker aan de freubel want ik heb nog kerstkaarten, felicitatiekaarten en babykaarten nodig. Genoeg te doen dus.
Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs!
Lieve groetjes Miranda

41 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is dit. En ik denk wel dat het woord goed is (luchtpost rand), doet me denken aan de tijd dat mijn zus en haar gezin in Australië woonden en we elke week zo'n luchtpost brief volschreven. Maar dat is lang geleden.
    Fijne dag en liefs, hier schijnt de zon nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is je kaart, moet ik onthouden de witte inkt op de brievenbus. Mijn vader schreef veel lucht post, flinterdun waren de blaadjes.
    Geniet van je freubel dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o wat een leuke kaart! leuk die rand er langs,
    om het moeilijker te maken: de rand rood en blauw... dat is de officiële luchtpost envelop maar ik vind m helemaal goed zo hoor!
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk !!!!!
    Geniet van de zondag !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kerstkaart met de mooie rode brievenbus Miranda…ik vind je lijn hartstikke recht,knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart met de rode brievenbus Miranda.
    Fijne knutsel dag.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk effect geeft die stempel. Erg netjes gedaan ook, Alma!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de mooie stempels leuk de luchtpostrand wat een mooie scrabble woord
    veel knutselplezier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gaaf en keurig je gestempelde streepje Miranda! Tof geworden zeg je luchtpost kaartje!!! Veel freubel plezier,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat randje heb je knap gemaakt Miranda....elke keer 3 streepjes zei je....is goed gelukt hoor!
    het is een prachtig kaartje geworden.
    Ik ga ook aan de freubel dadelijk....eerst even bloggen!
    Groetjes en een fijne knutsel zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaart met die luchtpostrand en de mooie brievenbus. Mijn broer zat op de grote vaart, dus ik heb wat luchtpostbrieven verstuurd. Long time ago.....
    Je schreef dat je in je tijd van de zorg ook iemand had met 3x per dag zwachtels verschonen. Weet je nog of het ooit goed gekomen is met die cliënt?
    Fijne zondag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke kaart, ben vandaag ook lekker bezig geweest . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat 'n supermooie kaart is dit Miranda! Heel gaaf met die luchtpostrand erlangs!
    Fijne avond nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Knap gedaan hoor de rand gestempeld, mooie kaart. Hier vanochtend geen mist maar een zonnetje, hoop dat jullie dat ook hebben gekregen. Hoop dat je een aantal kaarten heb kunnen maken.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kerstkaartje ik hoop dat je een fijne knutselmiddag gehad hebt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuke kaart met de luchtpostrand, een heel werk om ze mooi in de rij te krijgen. Hij staat leuk bij de brievenbus en de mooie tekst.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk om de oude brievenbus te gebruiken voor deze prachtige kaart. Mooie stempel erbij en gestreepte rand om de kaart. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuke kaart en die tekst zit prima! Jouw dag klinkt zoals ik me mijn dinsdag voorstel. Ik 'moet' ook nog een aantal kaarten voor verjaardagen, verhuis, baby....afscheid ook nog van een collega (als ik daar aan toekom). Ik heb nu al het gevoel dat 1 dag te weinig is!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is zeer leuk deze kaart, de stempel vind ik ook super
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi Miranda, origineel ook. Volgens mij is je randje heel recht, knap gedaan. De oude brievenbus past er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een super leuke kerstkaart en de brievenbus vind ik erg leuk. Ga toch eens kijken of ik deze ook nog heb. Het gestempelde randje is heel netjes gestempeld Miranda.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kerstkaart Miranda
    Die leuke rand van de luchtpost past er mooi bij
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart met de luchtpost-rand.
    Ik vind dat het je goed gelukt is om het recht te krijgen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh ja, leuk zeg die stempel, ik ken dat papier nog wel! Ik heb er ook wel brieven op geschreven vroeger. Toen woonden mijn ouders een paar jaar in Spanje en bellen was er bijna nooit bij vanwege de hoge kosten. Mooie kaart is het geworden met de leuke brievenbus en goed erbij passende tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een leuk kaartje en mooi gedaan met die rand! Een hele klus denk ik! Veel plezier met knutselen, het weer is buiten toch niks dus lekker binnen bezig zijn! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke post kerstkaart heb je gemaakt!
    Nog bedankt voor je leuke reactie op mijn deurkaartje met het meisje! Ik zal het onthouden!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke kaart met de brievenbus. Ik ga straks ook nog verder met babykaarten… moet ook nog het een en ander maken.. verjaardagskaarten …ook. Veel knutselplezier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat super leuk die kerstpost!! En ja die gestempelde rand. Heb ik ook maar met iets meer streepjes en ik denk altijd dat het met rood en blauw moet. Binnenkort maar er weer eens bij pakken.
    En jij hebt er zo mooi weer een kaartje bij.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Brilliant card and loving the image, colours are gorgeous xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Brilliant card and loving the image, colours are gorgeous xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super is de kaart Miranda, alles past mooi bij elkaar. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ziet er toch mooi recht uit hoor. Het is een heel mooie kerstkaart!!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Echt mooi met die brievenbus erop. Mooi kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie kaart hoor en je streepjes zijn goed gelukt.
    Creatieve groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gaaf kerstkaartje , heel apart met de streepjes
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. I wonderful postal themed Christmas card. I usually send one postal themed card every Christmas to my SIL.

    BeantwoordenVerwijderen