donderdag 16 november 2023

Kerstkaart week 46

 Hallo lieve mensen, door omstandigheden later dan normaal verschijnt deze kerstkaart op Blogger. Gisteren had ik zó geen fut meer om nog achter de laptop te gaan zitten dus ik dacht: "dan maar morgenochtend". Dus nu op "kerstkaartendonderdag bij 52 weeks to Christmas" deze kaart van mij.

Ik heb me weer eens gewaagd aan een ander model...


Het heet in het Engels "Triple Floating Diamantcard" maar ik heb deze video op youtube gebruikt (KLIK)
van "Het Mutsencluppie" en zij noemen het een "Triplo Diamant Kaart".
De kaart heb ik helemaal gemaakt met een kerstblok van CraftSensations, dessinpapier, plaatjes en tekst, alles komt daaruit.


Dit is het bovenaanzicht. Het lijkt ingewikkelder dan het in werkelijkheid is.


En zo schuif je hem in elkaar om in een envelop te versturen.

Heb je deze week ook weer een kerstkaart gemaakt die je met ons wilt delen? Link hem dan op het blog van 52 WTC , dat kan tot vanavond 23:55 uur, en er komt zeker bezoek van een of meer teamleden.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

45 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig model, het ziet er super ingewikkeld uit!
    Je hebt er schattige plaatjes opgeplakt!
    Ik heb dat blok van de Action ook maar ik weet nooit zo goed wat ik met die plaatjes moet doen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leukerd is dit Miranda, ziet er erg ingewikkeld uit maar ik ga eens op zoek. Je muisjes zijn te cute, ik vind ze zo schattig op een kaart of in een muizenhuis maar in huis?...... Brrrrrrr.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Miranda, en wat en apart modelletje. Je hebt hem leuk versierd met die hamsters.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige muisjes en een erg mooi model kaart! Hou wel van deze kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OH wat een prachtige kaart en een mooi model. ziet er ingewikkeld uit. zal later het filmpje bekijken.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enig kaartje, ik herkend de afbeeldingen zo leuk, het model is top.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi en apart model laat je weer zien Miranda en die plaatjes zijn so sweet and cute!! Meissie toch, de piep echt leeg na het geklus in/om het huis, ik kan het me levendig voorstellen dus denk er om: niks mot, denk aan jezelf hoor!!
    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het lijkt me inderdaad een ingewikkeld kaartje! Hij is wel mooi geworden en top zo in elkaar te schuiven! Mooi gemaakt hoor! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf dit model !!!!
    Mooi geheel !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Super leuk model, maar ik vind het ook erg mooi in deze kleuren.
    Maar eventjes rustig aan doen na al die drukte ....
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig model kaart heb je gemaakt en heel erg leuk versierd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk kerstkaart Miranda.
    Leuke verrassende binnenkant.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke kaart en wat een leuk model

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend model is dit Miranda....prachtige kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Miranda en ik ga het filmpje eens goed bekijken. Zeker omdat je schrijft dat het ingewikkelder uitziet als dat het is.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een enig en apart model heb je gebruikt en zo mooi aangekleed. Zo'n verbouwing gaat je niet in de kouwe kleren zitten, dus doe het maar even rustigjes aan tot de accu weer opgeladen is.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een mooie kaart met dit gave model Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een super leuk model met mooi papier en leuke plaatjes!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke kaart en wat een leuk model
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel speciaal kaartmodelletje en het ziet er mooi uit.
    Leuke afbeeldingen op te zien.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kaart met prachtig papier..heb hem ook is zo leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leukerd heb je met dit model gemaakt, dank je wel voor de link. Mooi gedecoreerd met dat leuke blok.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig model om een kaartje mee te maken en handig dat alles in het boekje zat.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuk modelletje en een heel mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaart!! Mooi met al die wiebertjes.
    En ja kan er lekker veel plaatjes op kwijt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Vrolijk kaartje en een heel leuk model, zolang de muizen van papier zijn vind ik ze wel leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaart Miranda
    Poosje geleden heb ik dit model ook gemaakt met werkwijzer, en dat dp van de Action ben ik ook mee bezig zo schattig
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leukerd Miranda. Leuk model en goed klein opvouwen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. GEWELDIG!!
    Wat een gave kaart Miranda! Die moet ik echt onthouden.
    Dat blok heb ik ook. Het enige grote blok dat ik dit jaar gekocht heb. Ik moet echt paal en perk stellen aan mijn Action koopgedrag en dat lukt aardig!
    Dus ik heb hoop! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow wat een prachtige kaart met mooi papier en leuke paatjes met de muizen. Het model vind ik super leuk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super leuke kaart met de mooie papiertjes en plaatjes. En wat een leuk model. Ook handig dat hij gewoon plat verstuurd kan worden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een mooi vouwkaartje wat een leuk model als je hem hebt dicht gevouwen superschattige zijn die muisjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dit is weer heel mooi Miranda. Leuk om weer eens een ander model te gebruiken. Ik ga zo het filmpje even bekijken.
    Fijn weekend en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow Miranda, wat 'n gave kaart is dit! Het aparte model maakt het heel bijzonder, mooi gedaan! 👏
    Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wel een leukerd geworden Miranda , super model
    De winterdip slaat hier toe , mischien Curacao iets 🌞
    Voor t volgend jaar , gezellig weekend Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. WOW this is wonderful Miranda what a beautiful card fold love the image and colours
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een gaaf model is dit Miranda! Erg leuke kaart.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een hele mooie kaart en ook een leuk model met schattige muizenplaatjes. Bedankt voor de link naar het model. Ik ga hem vast eens uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hij lijkt inderdaad wel heel ingewikkeld, maar als jij het zegt geloof ik je meteen :) Heel mooie kaart, mooi papier en wat is er veel op te bekijken! Cute die muisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Een superleuke kaart Miranda, je hebt hem lief gepimpt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  41. I really love the fancy fold on this wonderful Christmas card.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. This is so lovely, these colours, the design and image make a gorgeous card ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Leuk Miranda, ja daar staan mooie kaartmodellen op. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Super leuke kaart met hele mooie papiertjes gepimpt Gr. Doris

    BeantwoordenVerwijderen