donderdag 6 juli 2023

Nog meer kerstbomen voor 52 WTC...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn inspiratiekaart voor de nieuwe challenge bij De Egel. Als je de kaart gemist hebt of je wilt meer weten over deze challenge kijk dan even op mijn blogpost van gisteren.

Vandaag ben ik er met de reminder voor de lopende challenge bij 52 weeks to Christmas :"kerstbomen op je kaart"...


Ik heb weer de gekregen plaatjes en papiertjes gebruikt waar ik vorige week over vertelde. Het model van de kaart heb ik al eerder gemaakt alleen heb ik nu een pocket gemaakt om tags in te steken. De witte stipjes rond de plaatjes zijn de hartjes van bloemenrandjes van een oud stickervel.


Het dessinpapier met kerstbomen heb ik gecombineerd met dessinpapier met lampjes. Op één tag zie je nog meer kerstbomen.


Dit is een bovenaanzicht van de kaart. Ik vind het een leuk model en je kunt er best veel op kwijt qua dessinpapier en decoratie.
Heb je ook een kerstkaart met kerstbomen gemaakt dan kun je die HIER(KLIK) linken tot 23:55 uur vanavond.
Heb je een kerstkaart zonder kerstbomen gemaakt dan kun je die HIER(KLIK) linken tot 23:55 uur vanavond.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

38 opmerkingen:

  1. Een erg leuke kerstkaart met deze schattige beer en vogel met kerstmuts. leuk model met de labels erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart in dit model!! En met leuke tags erbij, super voor de ontvanger.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Normaal ben ik ook al met de kerstkaarten bezig, dit jaar komt het er maar niet van. Druk met andere dingen maar ach, ik hoef er niet meer zoveel dus at komt wel goed. Deze is weer erg mooi en een heel leuk modelletje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie lieve kerstkaart Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi model kaartje met het leuke dp en de schattige plaatjes leuk de losse labeltjes erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat model is zeker superleuk! En je hebt het ook nog eens superleuk aangekleed met die lieve plaatjes en het vrolijke papier. Een heel leuke kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kerstkaart heb je met dit modelletje gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Miranda. Dat papier is ook zo mooi, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, je hebt een prachtige kaart gemaakt met dit mooie papier en de leuke plaatjes. De gekleurde tags maken het helemaal af.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel vrolijk kaartje Miranda.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super lieve plaatjes op je mooie kaartje en wat een leuk modelletje! En het papier is lekker vrolijk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellige kerstkaart Miranda , fleurig DP en tags
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je vrolijke plaatjes gebruikt op je kerstkaart, ook heel mooi papier en een keileuk model.
    Ik heb al verschillende van die lay-out kaarten gemaakt, al doende leert men. Ik vind het handig om een raster op de ondergrond te plakken, dan de afbeelding in leggen en dan het raster nog ophogen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat 'n supergave kaart heb je gemaakt Miranda met deze schattige plaatjes! Ziet er weer prachtig uit, je hebt er een heel mooi geheel van gemaakt zo! 🙂
    Fijne dag nog vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is zeker een vrolijk kaartje! Heel leuk model en wat een leuk papier ook, de plaatjes zijn ook zo cute en dan nog de tagjes erbij, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk met die tags erin !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart heb je gemaakt, ook het model vind ik erg mooi.
    Groetjes van Marian,.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat eennleuke kerstkaart Miranda
    Het model vind ik ook super!
    Leuk dp en plaatjes
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je een schattig kaartje gemaakt Miranda! En weer zo'n leuk modelletje! Super gedaan hoor! En de vorige kaartjes ook allemaal weer top! Je bent goed bezig geweest hoor! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kerstkaart. Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is een hele mooie vrolijke kerstkaart met deze leuke papiertjes. Mooi model. En wat mooi opgemaakt met de afbeeldingen. Leuk met de ingestoken labeltjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een leuk model met mooi papier en plaatjes!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schattige plaatjes heb je op dat mooie model kaart gebruikt, Miranda. Het DP is ook erg mooi.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gezellig kaartje met de leuke plaatjes en de mooie papiertjes. Het modelletje is ook erg leuk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Miranda, je hebt een heel mooi kaartje gemaakt met een leuk modelletje en je designpapier past heel mooi bij elkaar.
    groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. heel mooie kaart, leuk funfoldmodelletje en toffe papiertjes en plaatjes!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke kerstkaart! Leuk modelletje
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het is een heel leuk model en dan dat extra vakje erin voor de tags. Heel gaaf. En je kunt weer lekker wat DP erop kwijt. Vind ik ook altijd wel fijn, kun je weer eens wat nieuw kopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een mooie kaart met de verschillende vouwen Miranda....en het beertje is TE schattig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een supermooie kaart maakte je Miranda…het model is leuk maar jij pompte hem gaaf en alles matcht zo mooi. Een schatje is het! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke kaart, Miranda! Mooi model, mooi papier en leuke afbeeldingen!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuk model, een super mooie kaart geworden.
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig gemaakt weer Miranda en erg leuk papier wat hem super vrolijk maakt…top!
    Vraagje: op Pinterest kwam ik de lollypop tegen die ik maakte voor de geboorte van Anna in 2018 en zag jouw foto en blog erbij staan…ik vind dat heel vreemd want ik heb nog nooit iets van mijzelf op Pinterest geplaatst, snap jij hier iets van?
    Ik hoor het graag als je het weet. 🤷‍♀️ Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Schitterende kaart hoor, prachtig gedaan en een model dat nog op mijn lijstje staat. Nu heb ik meteen een supermooi voorbeeld ;-)
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een hele leuke kaart en wat een gaaf model. Het DP is ook weer gaaf. Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik vind het een leuke, vrolijke kaart. Mooi dp.
    Groetjes en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een hele vrolijke kerstkaart in mooie, felle kleurtjes en een leuk modelletje. Staat al een hele tijd op mijn to do lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Zo leuk met de pinguïn, en extra speciaal met het pochetje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen