dinsdag 20 juni 2023

Tijd...nieuwe challenge .

 Hallo lieve mensen , dank jullie wel voor de reacties op mijn vorige kaart. Wat lief dat jullie ondanks de warmte toch de TIJD nemen om te reageren..
Vandaag is het TIJD om met een nieuwe challenge te starten bij het challengeblog van De Egel. Deze keer willen we een kaart zien met bijpassende binnenkant en het thema TIJD moet ergens terugkomen. Denk aan horloges, klokken, zandlopers, stopwatches, agenda's, kalenders, zonnewijzers etc.
Deze kaart heb ik ter inspiratie gemaakt....


Het model heb ik HIER (KLIK) afgekeken bij GerJanne en het heet een diagonal fun fold card. Ik heb dessinpapier van Graphic 45 gebruikt uit 2012, dat is een TIJD geleden en ook mijn gestempelde tekst heeft het woordje TIJD erin staan.


Als je de flap openslaat zie je deze tekst.


En dit zie je als je de diagonale flap opent. Alles mooi op elkaar afgestemd met bijpassende papiertjes.

De prijs die de eigenaar van hobby-/webwinkel De Egel beschikbaar heeft gesteld sluit mooi aan op deze challenge....


Alle leuks is van Marianne Design, stickers van klokken, een stempelset met spreuken en uitdrukkingen over TIJD en een zomers knipvel van gnomes op het strand.
De challenge op het challengeblog loopt tot 4 juli 20:00 uur Nederlandse tijd en we hopen dat jullie TIJD maken om gezellig mee te doen hihi.

Dank je voor je bezoekje en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

* dessinpapier-Graphic 45- A ladies'diary-2012,   *tekst voorkant-studiolight-stampkj11,     *tekst binnenkant-Joy/Noor-6410/0472.

23 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart en mooi modelletje ook. De tekst stempel vind ik hier ook erg mooi bij.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige vouwkaart Miranda voor de nieuwe challenge.
    Mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat is dat een mooie creatie. Dit modelletje komt op mijn to do lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk model , een prachtig kaart Miranda!
    Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf zo gemaakt, dit prachtige model. En leuk dat je je hebt laten inspireren.
    Fijne dag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met het leuke model leuke kleuren details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, mooi model, erg mooi papier en wat een leuk label erin. Je hebt er vast wel veel werk aan gehad, want het is best gedetailleerd, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel toffe kaart. Mooie kleuren, verrassend model. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb je kaart even vergroot om hem goed te kunnen bewonderen. Wat is hij mooi!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, wat een gezellig berichtje.
    Jij kon niet meer ophouden met "de Tijd" te noemen.
    Mooie kaart, het model is héél erg leuk.
    Ik hoop dat ik wat tijd kan vinden om mee te doen, ben met van alles bezig behalve knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een bijzonder model kaart is dit Miranda. Je hebt er een prachtige uitvoering van gemaakt met dit gave DP. Ziet er erg mooi uit!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig mooie kaart met prachtig DP (wie wat bewaart heeft wat) en de tijd komt veelvuldig terug.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hot, hot, hot ... echt geen knutsel weer voor mij Miranda. Ik zit te puffen op mijn balkon en het voelt aan als 35 graden 🥵
    Ik heb wel vol bewondering naar jou kaart zitten kijken, die weer heel keurig is gemaakt en heel leuk dat je inspiratie kreeg van GJ.
    Super gedaan en hoop dat er toch veel deelname is!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart mooie plaatjes en de tekst is ook zo geweldig mooi. Leuk model . Mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart in een leuk model en die tekst vind ik geweldig leuk!

    groetjes van Ankl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is echt een leuk model en het thema tijd heel mooi uitgewerkt. Wij hebben nu regen sinds 19.00 uur echt heerlijk, alles wordt weer fris, ik hoop bij jullie ook,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige inspiratiekaart, je hebt het leuke model heel mooi aangekleed.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, wat een prachtige kaart met dit thema, en een leuk model! Door dit mooie papier heeft het verder ook niets nodig. De tekst is ook erg leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige kaart voor de challenge. Hopelijk wordt het iets minder warm, zodat ik nog op TIJD iets kan maken!
    Ik reageer anoniem, omdat ik via de normale weg niet op jouw blog kan komen!
    Groetjes, Caroline Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja.... leuk model is het he? Niet lastig en je hebt weer eens wat anders dan anders. Je hebt geweldig mooi papier uitgekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke challenge en wat een mooie kaart heb je gemaakt. Ik hou van interactieve kaarten, kom er alleen praktisch nooit meer aan toe om ze te maken. Wie weet.......? Ik ga in ieder geval een een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend kaartje voor deze nieuwe challenge Miranda, gaaf model!

    BeantwoordenVerwijderen