zaterdag 17 juni 2023

Hello..He...

 ...it's all about you today." Dat is wat er op de kaart staat die ik maakte naar aanleiding van de Liftchallenge (KLIK). Omdat ik door het zonnige weer helemaal in zomerstemming ben koos ik voor zonnig citroengeel in combinatie met Middelands Zeeblauw tegen een helder witte achtergrond😜.


Deze mooie tekst-stansen heb ik laatst bij Marjan "gewonnen" in een Give-Away en die kon ik nu dus heel mooi gebruiken. Het zijn twee stansen, de ene is "massief", de andere stanst de "omlijning", daar vallen de smalle letters uit waar ik "HE" van gebruikt heb. 


De twee kleuren afwisselend gebruikt, soms geel met blauwe omlijning en soms blauw met gele omlijning. De tekst "today is all about you" heb ik als tabje aan de zijkant gemaakt omdat anders de balans (in mijn hoofd hihi) verstoord raakte.

Morgen vaderdag, de eerste zonder mijn lieve pa, ik heb het er taai mee. Gelukkig komen de meisjes naar huis en gaan we ter ere van hun papa (Tim) tapas eten dus wel iets gezelligs op de planning.

Dinsdag ben ik terug voor de nieuwe challenge bij De Egel. De lopende challenge kan nog wel wat deelnemers gebruiken. Die luidde: "maak een schudkaart met zelfgemaakte achtergrond". Je kan nog meedoen tot maandagavond 19 juni 20:00 uur Nederlandse tijd. HIER(KLIK) kun je je bijdrage linken.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

30 opmerkingen:

  1. Wat een leuke lift maakte je Miranda…lijkt veel op de mijne haha 🤷‍♀️ Mooi gedaan!
    Sterkte morgen op vaderdag, fijn dat jullie iets leuks gaan doen.
    Altijd lastig al die eerste keren hè en snap dat je het er moeilijk mee hebt…na 44 jaar mis ik de mijne ook nog hoor!
    Lieve groet Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk dat je de gewonnen stans zo gebruiken kon! Leuke frisse kleuren gebruikt ook en zo een gave lift gemaakt, Miranda! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.
    Sterkte morgen en ook een fijne dag met de meiden. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de frisse gele en blauwe teksten
    sterkte morgen op vaderdag , leuk dat jullie met je eigen gezin toch er een gezellige dag van maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en vrolijke kaart, Miranda.
    Vaderdag voor de 1e keer zonder vader. Het blijft altijd iets beladen. Gelukkig hebben jouw meiden hun vader nog en kunnen jullie dat gezellig met tapas vieren.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat heb je dit leuk gedaan! Het ziet er allemaal heel vrolijk uit...
    Ja, vaderdag is een leuke maar ook een moeilijke dag. De mijne overleed toen hij pas 62 was na een ziekte van 9 jaar. De herinneringen blijven...
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Miranda....en leuk dat je de stansen van Marjan al hebt gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een supergave kaart gemaakt met je gewonnen stans, en in leuke kleuren. Het blijft moeilijk om je Vader te missen, en een dag zoals Vaderdag maakt het vaak nog wat moeilijker. fijn dat je dochters naar huis komen om hun Vader te vieren, en er een gezellige dag van te maken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hé HALLO,
    Wat heb je dit goed gedaan met je mooie gewonnen stans van Marjan. Je zonnige geel met de blauwe kleur is prachtig Miranda! Maak er maar een mooie herinneringsdag van met je meiden morgen. De mijne is niet ouder dan 59 jaar geworden en is alweer 36 jaar geleden aan de gevolgen van CA overleden.
    Sterkte knuf,
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk.
    Wat een goed idee om HE te gebruiken. Soms zie je ineens iets leuks gebeuren onder je handen vandaan.
    De kleuren passen helemaal bij het weer van de afgelopen dagen, ik blijf maar in de zomer stemming, na het zien van jouw kaart helemaal.
    Sterkte morgen, wat fijn dag je met jullie kinderen iets leuks gaat doen. Als iemand begrijpt hoe je je voelt is het je eigen gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke lift.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele originele kaart. Ken deze mal niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke kaart !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Miranda.
    Leuk met de dubbele tekst.
    Het gemis van een vader blijft altijd.
    Sterkte voor morgen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk gedaan Miranda.
    Ja, het zal voor velen zo'n dag zijn...... heel veel sterkte.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat 'n aparte kaart heb je gemaakt Miranda, ziet er gaaf uit! Ik brand elk jaar nog 'n kaarsje op Vaderdag, nu al voor de 24e X. Zo blijven ze er altijd nog bij horen... 🕯Veel sterkte hoor! 😔
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zonnegeel en zeeblauw.. zelf de letters hebben een soort van golfje. Ik kom er helemaal van in de vakantiestemming! Helaas moet ik nog een paar weken werken voor het zover is maar dat mag de pret niet drukken. Je kaartje is prachtig! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge en heel veel sterkte morgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaart is leuk en inderdaad ook Hello! Grappig dat we hetzelfde woord kozen.
    Ja, ook hier natuurlijk de eerste vaderdag zonder mijn vader. Wij deden er niet veel aan, omdat we allemaal ver weg wonen of zelf een man die vader is hebben of zelf vader zijn. We gingen er daarom nooit speciaal naar toe. Dus het was een kaart sturen en bellen en soms een verlaat cadeautje. Ik heb het er wat dat betreft niet moeilijk mee. Misschien ook omdat het missen nu gewoon nog elke dag is en dat morgen niet anders is??
    In elk geval sterkte en geniet van het feestje voor de vader van je kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gave kaart Miranda, mooie kleuren en tekst heb je gebruikt. Ik heb ook nog een ideetje wat ik wil uitvoeren. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel leuke zonnige kaart, goed gelift.
    Tsja, morgen... ook voor mij de eerste vaderdag zonder, al kom ik hem elke dag tegen op onverwachte momenten.
    Sterkte morgen, fijn dat je je gezin om je heen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi Miranda, ik kom ook weer even een kijkje nemen, was even van de radar verdwenen met dit hete weer. Wat een leuke gezellige vrolijk kaart is dit, met gewoon He Hallo! Soms kan het zo simpel zijn al moet je dan natuurlijk wel het idee hebben om dit er mee te maken. Echt superleuk. Ik ben ook nog even door je oudere berichten gescrold, supergave kaarten, vooral de boekenkaart voor Jeanet en de schudkerstkaart vind ik erg leuk geworden. Vandaag toch een mooie vaderdag als begrijp ik je gemis. Vaderdag heeft dan toch ineens een andere betekenis. Sterkte maar geniet van de leuke dingen die je gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een heerlijke zomerse kaart heb je gemaakt met deze gewonnen stans Miranda. en zo leuk de teksten met verschillende kleuren. Ik denk dat het nog een hele klus is weest voor dit mooie resultaat.
    Zo'n bijzondere dag is altijd akelig om je vader te moeten missen, maar fijn dat je dochters thuis komen om het gemis te delen.
    Sterkte voor jullie en lieve groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie originele kaart maakte je Miranda.
    Ja zo’n 1e keer is altijd extra moeilijk al blijft het jaarlijks terugkomen…(wij hebben beide onze ouders al heel lang niet meer….) gelukkig een leuke dag met je eigen meiden in het vooruitzicht, geniet ervan! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is die leuk zo met die twee kleuren! Leuke lift opdracht, ben er zelf nog niet aan toe gekomen om mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie lift heb je gemaakt je gemaakt met deze leuke Hello stans. Het gemis blijft altijd. Als mijn vader nog geleefd had was hij 2 dagen voor mijn verjaardag, 100 jaar geworden,
    helaas al 17 jaar niet meer bij ons,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gaaf kaartje, leuk gedaan! Fijne zondag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke lift! Lekker strak en symmetrisch, dat past goed bij deze stans.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke kaart met de teksten. Mooie kleuren. Hopelijk hebben jullie toch een mooie gezellige dag gehad.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kaart Miranda!
    Ja je vader zulbjevop zo'n eerste vaderdag best missen, maar fijn dat julli met het gezin iets keuks zijn gaan doen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super zonnige kaart heb je gemaakt! Hopelijk ging het gisteren een beetje. Fijn dat je dochters langs kwamen om tapas te eten.
    Groetjes en veel liefs Trudy

    BeantwoordenVerwijderen