donderdag 27 april 2023

Monochroom bij 52 WTC

 Hallo lieve mensen, ook op deze koningsdag is het "kerstkaartendonderdag" bij het blog van 52 weeks to Christmas. Daarnaast is het de laatste donderdag van de maand dus hebben we weer een challenge.
Jantine heeft bedacht dat ze graag monochrome kerstkaarten wil zien (dat mag één kleur in verschillende tinten zijn en zwart en wit mag erbij). Ik heb een wit op wit kaart gemaakt....


Ik heb een witte achtergrond gemaakt met een stans die gaatjes prikt in een patroon. Daarop de tekst van Carlijn Design ook in wit geplakt. Vervolgens de tekst-stans nog een keer uitgedraaid en alleen de letters gebruikt zodat deze wat hoger liggen. Daarop witte sterretjes geplakt die ik voorzien heb van een laagje glitterlijm. Dit in zijn geheel op een grotere witte kaart geplakt.

Ik ben benieuwd wat jullie gaan bedenken, dat er veel mogelijk is kun je op het blog 52 weeks to Christmas zien waar onze gast-designers en mijn dt-maatjes hun uitwerkingen laten zien.
Doen jullie weer gezellig mee? Morgen komt de link naar de challenge online.

Heb je voor vandaag een kerstkaart gemaakt dan kun je die HIER(KLIK) linken tot vanavond 23:55 uur.
Morgen ben ik er weer met de felicitatiekaart die ik naar Marjan (M@rjans blog) gestuurd heb. Zij mag vandaag, tegelijk met de koning, haar verjaardag vieren.

Fijne dag, dank je voor je bezoekje en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*gaatjes-stans-sweater weather-A pocket full of Happiness by Paige Taylor Evans,    *Carlijn Design-CDSN-0065

44 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart net alsof de onderlaag kant is en leuk met de tekst erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie chique kerstkaart met een mooie aparte achtergrond met de gaatjes. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super!! wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt met deze stans. Ook het wit op zwart vind ik heel mooi en stijlvol.
    Fijne koningsdag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje zo helemaal in het wit, mooie opengewerkte mal heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Miranda.
    Mooie achtergrond met de mal.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Miranda, alle details zijn goed te zien met 1 kleur. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart zo in het wit. Jouw achtergrond doet me denken aan de gehaakte gordijntjes die ooit zo in de mode waren.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi deze kerstkaart Miranda
    Fijntjes gemaakt ook het wit vind ik erg

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Rachtig uitkomen!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart met deze mooie achtergrond.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaart heb je gemaakt, zo mooi met deze achtergrond.
    Fijne dag, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kaart. Ik vind monochroom zo moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een chique kaart in dat wit op wit! Je hebt prachtige stansen gebruikt! Fijne Koningsdag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat 'n prachtige kaart is dit geworden Miranda met deze achtergrond, heel mooi. En de tekst heb je ook heel gaaf verwerkt! Ziet er erg mooi uit zo.
      Fijne dag nog.
      GROET, Wilma.

      Verwijderen
  14. Oh, la,la. Ik ga vriendin Eri volgen. Een hele chique kaart is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave stans met die gaatjes, lijkt wel een haakwerkje, Miranda! Mooie kaart in al dat wit!
    Fijne Koningsdag!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel stijlvolle kerstkaart in het wit, en wat fijn dat het met je oog weer beter gaat,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Miranda,
    Een uitdaging is het zeker de opdracht van deze week. Jouw kaart is alvast helemaal geslaagd! Wit op wit is altijd mooi! Nu eens gaan denken wat ik er mee ga maken... Vind het al straf dat niemand van jullie team een oranje kerstkaart liet zien vandaag! ;o)
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie kerstkaart in monochroom.
    Wat een prachtige achtergrond met die vele gaatjes.
    Leuke tekst er bovenop.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje Miranda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is een mooie kaart geworden Miranda! Het lijkt wel een haakwerkje! Ik heb vroeger zulke gordijntjes gehad! Groetjes en een fijne dag. Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig gedaan Miranda…mooi hè deze achtergrond, ik ben fan van dit merk!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart en wat knap dat je voor de kleur wit hebt gekozen want dat is niet zo makkelijk vind ik zelf maar het is jou perfect gelukt!
    Groetjes en nog een leuke Koningsdag, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart. Die achtergrond stans is super, net een gehaakt kleedje ofzo. Is die van een bekend merk?

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jaaa, dan zit je altijd goed he! En alles in wit geeft zo'n mooi effect vind ik altijd! Wie weet ga ik dat ook doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is een hele mooie kerstkaart geworden. Je hebt leuke materialen gebruikt voor het maken. .Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart. Het lijkt zo gemakkelijk maar ik vind het heel moeilijk om te doen. Bij mij moet alles exploderen....hahahaha.
    Ik las het van je oog terug. Dat was wel even spannend, denk ik. Blij dat het nu beter gaat.
    Liefs Monique
    P.S. Dank je wel voor je lieve berichtje. Vind het alleen jammer dat je je herkent in mijn verhaal. Voor mezelf niet, dan ben ik niet de enige. Soms word ik er een beetje moedeloos en bang van. Maar gewoon doorgaan hè? Zaterdag heb ik een Fender-dagje. Heerlijk baby knuffelen....

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart zo helemaal in het wit!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. dit is monochroom in het kwadraat... Prachtige kaart Miranda, zo helemaal wit is zo chique vind ik!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat laat je ons weer een mooi voorbeeld zien voor de challenge.
    Je kaart is heel fijntjes, alleen in het wit.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat heb je dit mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooi kaartje, is net een handwerkje. Helemaal TOP. Groetjes. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh wat een prachtig voorbeeld voor deze challenge. Zo mooi.

    Lieve groet, Petra

    BTW: ik kreeg vandaag geen meldingen dat mensen reageerde op mijn blogbericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel mooi dat wit op wit, ik vind het lastig om een monochrome kaart te maken. Ik vind vooral jouw achtergrond echt super,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik vind wit geen mooie kleur als het een kleur is hihi, maar jij hebt er wel iets heel moois van gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Bij wit op wit is de vorm en de stans of embossing die het doet, het is je weer gelukt, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat ziet er weer super mooi uit, mooi materialen heb je gebruikt
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een mooiere Miranda.
    Hele sjieke uitstraling

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heel mooie kaart in wit, gave stans en mooi ook die grote letters, ze passen er perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een hele sjieke kaart maakte je Miranda…helemaal wit en totaal niet saai…hoe knap is dat?! xx

    BeantwoordenVerwijderen