vrijdag 28 april 2023

Marjan was jarig...

 Hallo lieve allemaal, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn monochrome kerstkaart. Was het gisteren allemaal wit, vandaag weer heel veel kleurtjes. Gisteren mocht Marjan (M@rjans blog) haar verjaardag vieren en daar heb ik deze vrolijke flierefluiter naar toe gestuurd...


Is het geen snoepje? Ik vind het zó leuk om Elvis de pinguïn om te toveren tot tropische vogel.  Marjan had van de week een hele leuke junglekaart met een neushoorn gemaakt en volgens mij zat mijn vrolijke vogel bovenin de boom naar hem te zwaaien hihi.
De gestempelde tekst is van Mama Elephant, de verschillende stansjes van mijn knutselmaatje gekregen maar ik heb nu ook Elvis en de veertjes stans aangeschaft, té leuk om niet vaker mee te gaan spelen.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

32 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vrolijke kaart met de tropische vogel. Mooie kleuren heb je gebruikt.. Deze vogel kun je wel vaker op de kaart zetten… en je kan er natuurlijk ook de pinguïn mee maken. Veel plezier ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, een echt snoepie.
    Zo leuk met deze tropische vogel.
    Leuk gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zéker een snoepje, het staat al een poosje mooi te zijn op mijn kast en blijft daar nog een poos staan! Dank je wel, Miranda!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en vrolijke kaart. Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is geweldig Miranda…zo vrolijk idd en zulke lieve kleurtjes, helemaal top!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat hij zo mooi omgetoverd kon worden, prachtige kleuren Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker een vrolijke flierefluiter !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze vogel ziet er prachtig uit in deze zoete tropische kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig leuke verjaardagskaart, zo vrolijk in deze kleurtjes 😍 groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is Elvis gaaf als vogel, Miranda! Ik ga dit beslist onthouden, zo leuk vind ik hem.
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een vrolijke flierefluiter is het zeker!!! Zo lekker tropisch sfeertje heb je ervan gemaakt voor Marjan! Helemaal leuk omdat ik begrijp dat het eigenlijk een pinguin is, hihi wat veertjes al niet kunnen doen, heel gaaf Miranda.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een mooie fleurige flierefluiter 🙂 Leuk idee om de mallen van de pinguïn om te toveren tot een vogel.
    Mooi kaartje.
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooi kleurig felicitatiekaartje Miranda
    Zo leuk zoals je de vogel hebt omgetoverd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat blijft die vrolijke flierefluiter leuk en fijn dat je ze nu zelf hebt. Je kerstkaart vond ik schitterend zo helemaal in het wit.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ah, zo lief, een snoepje is de juiste benaming. Hij kijkt zo lief uit zijn oogjes en de zoete kleurtjes maken hem nóg schattiger.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke vrolijke flierefluiter,superleuk kaartje
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zooooo leuk weer.
    Ik kom meteen in de zomerse sferen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt een mooi en kleurrijk kaartje gemaakt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Volgens mij kan hij ook "happy birthday" fluiten . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Miranda! Wat een vrolijkerd heb je naar Marjan gestuurd. Inventief om Elvis om te toveren tot zo'n hippe tropische vogel.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wow.. this is amazing! Love the wonderful colours! Gorgeous design ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Miranda wat een mooi en lief kaartje heb je maakt in die vrolijke kleurtjes fijn weekend lieve groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wow wat een schattig kaartje heb je voor Marjan gemaakt en zo lief met dit vrolijk gekleurde vogeltje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een mooi kaartje met het schattige vogeltje wat een mooi kleurtjes heeft ie gekregen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dit heb je heel mooi gemaakt, ook de kleuren zijn super.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ontzettend mooi en kleurrijk deze knapperd, de jarige job was er blij mee lees ik al xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie, vrolijke en kleurrijke kaart, leuk om de pinguin om te toveren naar dit snoepje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel mooi Miranda, dit kaartje met deze vrolijke en frisse kleurtjes! Je hebt een prachtig kaartje gemaakt met deze Elvis! 🙂
    Goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een vrolijke kaart Miranda, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hij is niet alleen vrolijk maar ziet er ook nog eens schattig en kleurrijk uit, heeeeel leuk.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een superleuke en vrolijke kaart Miranda. Ik wil je ook gelijk bedanken voor de kaart die ik van jou ontving voor mijn verjaardag. Ik heb ze gewoon gelijk uitgepakt. Zo kan ik er ook langer van genieten en dat doe ik. Ze staan mooi te pronken op onze lange tv kast.


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een super fleurige kaart op deze zonninge dag en ik zag niet eens dat het de pinguin was die je hebt gebruikt voor deze vrolijke flierefluiter! Toen ik het las keek ik nog een keer en toen zag ik het pas!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen