maandag 3 april 2023

Johan en Dirk waren jarig...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige post. Ik heb ze met veel plezier gelezen. Vandaag heb ik twee mannenkaarten die al verstuurd zijn om te laten zien.
Deze ging naar Dirk van hobby-/webwinkel De Egel......


Het is gemaakt met papier en plaatje uit een pakket van Joy/Noor. De fotohoekjes zijn van de Hema en het horloge is van Yvonne Creations, Ik heb de wijzerkast uit zilverkleurig karton gestanst en bewerkt met zwarte inkt. Hierdoor is de embossing beter zichtbaar en het geeft een wat oud effect.

Een tijdje geleden vroeg Nancy (Mijn creatiefjes) of we een kaart naar haar man Johan wilden sturen omdat hij de mijlpaal van 60 jaar mocht vieren. Ze vertelde o.a dat hij kon genieten van een lekker biertje op zijn tijd dus maakte ik deze kaart voor hem...


Het dessin-papier is een restje van een van mijn knutsel vriendinnen, ik heb hem op ons knutselclubje, of Creatieve Café zoals het tegenwoordig ook wel genoemd wordt, gemaakt. Ook het kaartmodel is van haar evenals biertje en proost. Het bierflesje, glas en opener zijn van Marianne Design. Het getal 60 is van "Make It cutting dies" gekocht bij de Action.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*plaatje en dessinpapier kaart 1-Joy/Noor-6011/0419 & 6011/0621,   *horloge-YCD10206-Yvonne Creations,    *bierfles etc-Marianne Design- COL1482

31 opmerkingen:

  1. Wat heb je mooie kaarten voor Johan en Dirk gemaakt. Beide erg leuk samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 super leuke en vooral stoere kaarten! Mooi dp gekozen en zeker de leuke stansjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. twee mooie mannenkaarten, ik vind de bovenste het mooiste.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt alle 2 heel stoer en mooi, ik ben helemaal fan van de eerste, zachte kleuren en toch stoer.
    Ik vind geel wel echt een voorjaarskleur, daarom gebruik ik het ook op lentekaarten en de zon, die schijnt hier de hele dag, maar het is echt zó koud.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gave mannenkaarten. Beide verschillend en erg mooi. Je brengt me op een idee ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beide super leuk !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn beiden heel mooi de kaarten!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie mannenkaarten. Het horloge en de biertjes doen het dan altijd goed.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee mooie stoere mannenkaarten! Het horloge ziet er wel heel erg echt uit.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allebei je kaarten zijn zeer geslaagd voor mannen. Prachtig DP en mooie details.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke mannenkaarten en het horloge is geweldig mooi gemaakt!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 2 gave stoere mannenkaarten Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 2 hele leuke mannenkaartjes.
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaarten laat je zien Miranda, ook stoer wel met het leuke biertje. Ik heb die stans ook maar gebruik hem bijna nooit…waarom weet ik niet want hij is super!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat 'n gave mannenkaarten heb je gemaakt Miranda. Vooral het horloge vind ik helemaal supergaaf! Leuk gedaan zo.
    Fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee prachtige stoere mannenkaarten Miranda.
    De eerst is mijn favoriet.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De kaart voor Johan is heel tof. Ik maakte er ook eentje, die kon je zaterdag zien op mijn blog. Ook de andere mannenkaart is leuk gemaakt. X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het zijn alle 2 prachtige mannenkaarten geworden, die zullen zeker gewaardeerd zijn door de ontvangers.
    groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zijn ze leuk.
    Ze zijn eigenlijk wel heel verschillend als je goed kijkt.
    Zo'n plaatje als op de eerste doet het altijd goed op en Mannenkaart en de 2de heb je veel persoonlijke dingen die bij Johan passen toegevoegd.

    Lijkt mij best leuk, zo'n knutsel kluppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt twee leuke en stoere kaarten gemaakt voor de mannen. Het horloge is zeer geslaagd in die "oude" look en de streepjescode felicitatie.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaarten allebei, heel geslaagd, daar zijn de mannen vast blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het zijn allebei mooie mannenkaarten! Erg leuk, met dat plaatje en met de biertjes ook gaaf. Toevallig heb ik wijn voor Johan bedacht. Ik las dat hij het allebei wel drinkt...maar die heb je al gezien, zeer waarschijnlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. 2 hele mooie mannenkaarten heb je gemaakt Miranda, handig om zo dingen te delen en lenen van andere freubelaarsters xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige mannenkaarten Miranda
    Mooi dp en mooie details!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie mannenkaarten heb je gemaakt.
    Lekker stoer.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een mooie kaartjes met het stoere dp en leuke mannendingen erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Twee stoere mannenkaarten Miranda!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke mannenkaarten heb je gemaakt, tof DP heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Twee prachtige mannenkaarten en het horloge op de eerste kaart ziet er super mooi uit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  30. dat zijn 2 prachtige kaarten Miranda.
    De post is hier de laatste tijd een ramp, brievenpost wordt hier maar 3 keer per week meer bezorgd, ma of di, wo of don en vrijdag. Vanmiddag om 13 u zat er nog niets in de bus, hoewel mijn Libelle er normaal op woensdag moet zijn en de post hier altijd in de voormiddag komt !
    Als je kaartje aankomt zal Johan er zeker ook heel blij mee zijn, maar wel sneu voor jou als het al zo lang verstuurd is!
    lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen