donderdag 30 maart 2023

Ho, ho, ho,

Ho,ho,ho, het is kerstkaartendonderdag bij 52 weeks to Christmas en het is de laatste donderdag van maart dus tijd voor een challenge !! Colien heeft hem bedacht en zij riep heel hard : "Ho, ho, ho". Ja ik denk dan meteen aan de kerstman dus die moest zeker op mijn kerstkaart komen....


En hier is hij dan :)  Ik wist dat ik een blok van Craftsensations had waar dessinpapier in zat met hohoho en dat was snel gevonden. Op een witte dubbele kaart werd mintgroen papier geplakt, daarop dessinpapier. De leuke Santa is een stans die bij een Engels magazine van vorig jaar zat. Ik had hem nog niet eerder gebruikt maar jullie gaan hem zeker vaker zien, ik vind het een schatje.


Zijn wangetjes en neusje heb ik met rouge een kleurtje gegeven. Op de rand van de muts en op de pompom zit glitterlijm.


De geschulpte stansen zijn oudjes van Cart-Us. Op de kleine is een tekst van Amy Design gestempeld. De ienimini rendiertjes zijn van CraftEmotions en lijken niet te luisteren naar het "HO" van Santa hihi.
Drie zwarte glittersteentjes maken de kaart af.

Doen jullie weer gezellig mee? Op het blog van 52 weeks to Christmas staan alle mooie inspiratiekaarten van mijn dt-maatjes. Morgen komt de link voor deze challenge online maar vandaag kun je je kerstkaart voor deze week al wel HIER(KLIK) linken. Er komt dan zeker iemand van het dt een kijkje nemen.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs!
Lieve groetjes Miranda


46 opmerkingen:

  1. Dat papier heb ik ook liggen wist me geen raad ermee, jij wel ! Prachtige kaart is het geworden de Santa is zo vrolijk, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kerstman siert er op deze leuke kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk met die kerstman.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke kerstkaart heb je gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het leuke dp en de vrolijke kerstman
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toen ik de uitdaging las kwam dit papier meteen in mijn gedachten want dat heb ik ook hihi.
    Jij maakte een hele leuke inspiratiekaart Miranda en ik ben het met je eens…wat een leuke kerstman xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellig leuk kerstkaartje, Miranda
    Die kerstman is erg leuk!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kerstkaart en wat zijn de kleine rendiertjes leuk op deze kaart. Ook je kerstman vind ik erg vriendelijk er uit zien met zijn glitterrandje en pompoen op de muts en de warme wangetjes. Achtergrondpapier past perfect erbij
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuke Ho Ho kerstkaart , grappige kerstman
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kerstkaart met de kerstman Miranda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja dat is echt de kerstman met Ho ho ho.
    leuk geworden,
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke HoHoHo kaart met die vrolijke kerstman en papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kerstman, zo'n echte jolly met appelwangen! Heel tof kaartje, vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die kerstman heeft binnenpretjes zo te zien, hij is leuk en je kaart ook!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh oh oh, echt een leuke kerstman, Miranda! En het perfecte dp voor deze uitdaging! Heel leuke kaart!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kerstkaart Miranda, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ten eerste: wat een ontzettend leuk papier! En ten tweede: wat een ontzettend leuke kerstman! Perfect voor de challenge. ik ga er eens over nadenken!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kerstkaart weer met Santa in de hoofdrol!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk kaartje Miranda, en je kerstman steelt de show.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele leuke kaart met leuke kleuren, daar zou ik nou nooit aan denken, mintgroen met het rood en wit maar ik vind het prachtig.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een ontzettend leuke HOHOHO kaart heb je gemaakt. heel handig om dit design papier te gebruiken met zo'n gezellige kerstman erop. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die kerstman is inderdaad te mooi om in de verpakking te laten zitten. Je kaartje is prachtig geworden en mooie kleuren gebruikt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit is zeker een schattig Kerstmannetje Miranda. Je hebt er een heel gezellig kaartje mee gemaakt, leuk!
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Met zulk toepasselijk papier is je kaart eigenlijk al geslaagd, Miranda. Maar je toffe kerstman maakt het toch helemaal af. Wat een leukerd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook bij jou os er genoeg HOHOHO te zien Miranda....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een heerlijke fleurige kerstkaart heb je gemaakt. Het papier past zo mooi in het thema van de challenge.
    Het is een heel leuk geheel geworden.
    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een lief snoetje heeft deze Kerstman zeg.
    Leuk dat dp, dat heb ik ook volgens mij.
    Ik ga zeker meedoen met de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een super gezellige kerstkaart heb je gemaakt met het nieuwe thema.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel leuk met deze blozende kerstman!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. een hele mooie kaart met dit deze vrolijke kerstman Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Superleuke kerstkaart Miranda met de kerstman erbij!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een super leuke kaart met de gezellige kerstman. Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Handig met dit designpapier, de kerstman past er perfect bij.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dit is echt een hele mooie kerstman en past zó leuk op je kaart met het HOHOHO papier, superleuke kerstkaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een vrolijke kaart is dit voor de nieuwe challenge, gaaf papier als achtergrond.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ja, prima combi: de kerstman en HOHOHO!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een leuk kaartje met deze vrolijke kerstman. Mooi gemaakt. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hey Miranda,
    Wat een super leuke kaart maakte jij!
    Uiteraard inspireert de nieuwe uitdaging mij weer... Wacht maar af! haha!!
    Dankjewel voor jouw leuke reactie op mijn kaart van deze week, altijd fijn om je te lezen!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wat een super leuke vrolijk HOHOHO kaart die kerstman is een leukerd!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een leuke kerstman en het DP is super voor deze challenge!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een leuke kerstman, je hebt hem dan ook nog een gezond kleurtje gegeven. Mooi kleurig kaartje !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ho ho ho.....hier moest ik even stoppen. Wat een leuke kaart Miranda en gaaf om sneeuwpapier te gebruiken op zijn muts. Mooie kaart.


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een geweldig leuke kaart Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Super leuk met die gave kerstman !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik was hier nog niet geweest… was even druk donderdag met andere dingen…. Maar wat heb je een superleuke. Hi.hi ho kaart gemaakt met deze leuke kerstman. Het papier is er geweldig bij . Leuke inspiratie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Leuke vrolijke kerstkaart, kan toch ook niet anders met die vrolijke kerstman.
    Dat is een leuke stans.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen