vrijdag 10 maart 2023

Voorjaar...

Voorjaar...wie snakt er niet naar droge, zonnige dagen? Ik wel hoor en helemaal nu gisteravond onze verwarmingsketel de geest heeft gegeven. Twee weken geleden net zijn jaarlijkse onderhoudsbeurt gehad en nu is hij kapot. De monteur is geweest en de printplaat is kapot. Nu maar afwachten wanneer er een nieuwe geplaatst kan worden. Ik hoop snel..héél snel, brrr.

Met deze kaart die ik n.a.v de nieuwe lift-challenge gemaakt heb hoop ik een beetje voorjaar bij jullie over te brengen...


Zonnige kleurtjes gekozen om te blenden. De tekst is al een hele oude stempel van Kars en die heb ik eerst met embossinginkt gestempeld en daarna met ultrafijn wit embossingpoeder en de heattool bewerkt.
De mooie opengewerkte tulp twee keer gestanst en op elkaar geplakt. die ligt er mooi bovenop. Een paar glinstersteentjes maken het af.


Net of de zon een beetje schijnt toch?

Ik link deze kaart natuurlijk bij http://liftchallenge.blogspot.com/2023/03/liftchallenge-177.html maar ook bij http://2sistersontheblog.blogspot.com/2023/03/challenge-72.html waar een lente/voorjaarskaart of paaskaart gevraagd wordt.

Morgenochtend vroeg al naar een uitvaart. De jongere broer van mijn vader is overleden, net 6 weken na mijn vader. Mijn moeder en ik zien er best tegenop want mijn vader zijn as staat nog daar en de laatste uitvaart was die van mijn vader. Maar goed, het is zoals het is.....als nu die zon maar eens wil gaan schijnen.

Dank je voor je bezoekje, fijn weekend vast en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*stempel-Kars-180013/0433,    *embossingpoeder-Different Colors-Opaque bright white,    *kaartstans-basic shapes-Marianne Design-CR1391,    *tulp-diecutting essentials 143 magazine-issue 99,     *distress inkt-salty ocean-mustard seed-picked raspberry.

38 opmerkingen:

  1. Prachtig Miranda! Mooie blending op je achtergrond en fijne kleurtjes! Leuk die hoekjes ook. Mooi en elegant tulpje en een leuke tekstachtergrond stempel! Erg leuk dat je meedoet met de Liftchallenge!
    Jee, zonder verwarming nu het dit weer is!! Hoop dat ze jullie snel kunnen helpen met die printplaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor jouw leuke en echt zonnige kaart, precies waar we allemaal naar snakken. Morgen laat ik mijn uitwerking zien, óók zonnig maar géén embossing.. ik bak daar niks van en Joost mag weten waarom niet 😭. Miranda wat zal dat er inhakken voor de familie zó snel na je vader weer een uitvaart. Was je oom ziek of is hij onverwacht overleden? Gecondoleerd en veel sterkte morgen.
    Liefs XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik las je reactie: ze zijn weer samen... wie weet zijn ze ook daar ondeugend 🥰.
      Knuffel xxx

      Verwijderen
  3. ontzettend leuke, zonnige kaart, mooi gemaakt. Je hebt hem zelf ook vandaag een beetje nodig, die zon,sterkte! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi en fleurig lentekaart, Miranda.
    Gecondoleerd met je oom en veel sterkte gewenst morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel zonnig, brr koud zonder verwarming hopelijk gauw opgelost. Gecondoleerd en sterkte voor morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is deze leuk geworden. Zit je echt niet op te wachten dat nu de kachel het niet doet. Hopelijk zit je er gauw weer warm bij. Heel veel sterkte morgen, lijkt me niet makkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart!! En ja echt lekker zonnig.
    Met een beetje geluk hebben jullie morgen beter weer met de uitvaart. Ik vind begrafenissen in de regen zooo triest. Heel veel sterkte dan.
    En ik duim dat jullie er gauw weer warmpjes bij zitten. Misschien heb je nog een skibroek die uitkomst biedt zolang het niet klaar is??
    Toch een fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie zonnige kaart, een heel contrast met de sneeuw buiten.
    Gecondoleerd met je oom. Het zal zeker geen makkelijke dag worden, heel veel sterkte voor jou en je moeder.
    Ook sterkte met de kou in huis, wat een moment om een kapotte verwarmingsketel te hebben, brrr.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat is die prachtig geworden Miranda, met deze kaart haal je echt het voorjaar in huis, buiten is het nog ver te zoeken. Gecondoleerd met het overlijden van je Oom. Veel sterkte morgen op de uitvaart, het is voor jullie allemaal nog zo vers. Ik hoop ook dat jullie niet te lang in de kou moeten zitten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige uitwerking van de challenge, de zon gaat gelijk schijnen (ja, echt !) sterkte morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Miranda.
    Mooi achtergrond.
    Sterkte voor morgen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gecondoleerd met het overlijden van je oom Miranda
    En zo kort na je vader dat is toch erl heftig, heel veel sterkte!
    Je hebt een mooie voorjaarskaart gemaakt, dat kunnen we wel gebruiken vanmiddag sneeuwde het hier brbr koud, succes met de CV
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Miranda, als ik hier naar buiten kijk lijkt het wel winter, het sneeuwt en het blijft ook liggen. Gecondoleerd met het overlijden van je oom en heel veel sterkte morgen. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige en zonnige kaart Miranda. Als de lente niet komt, moet je hem zelf maar maken. Wat is die stans van de tulp gaaf!
    Dat is balen van de CV. Ik hoop dat er snel een nieuwe printplaat komt.
    Veel sterkte morgen!
    xxx Margreet
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een zonnig kaartje is dit Miranda. Is inderdaad al echt voorjaar op je kaart. En de CV ketel stuk.... is echt BRR in deze tijden! Hopelijk is het weer snel gerepareerd. Gecondoleerd met je oom, zal moeilijk worden morgen voor jou en je moeder... heel veel sterkte gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gecondoleerd met het overlijden van je oom. Best lastig voor jullie zo snel na je vader. .. Heel veel sterkte. Je hebt prachtige zonnige kaart gemaakt.De achtergrond is heel mooi vrolijk in deze kleuren combi. We zitten hier met een aardige laag sneeuw. . Jullie veel sterkte. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card, love it! Great colours and gorgeous design as well x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie en zonnige kaart heb je gemaakt, leuke achtergrond en een gave stans. Ik snak ook naar de Lente maar bij ons is gisteren een bult sneeuw gevallen..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaartjes zijn zo fleurig en mooi! En hier precies het zelfde met de ketel. Servicebeurt gehad en daarna alleen maar ellende en lekkage.....
    Ach Miranda, gecondoleerd. Wat een heftige tijd is dit voor jullie. Heel veel sterkte!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. En dank je wel voor het meedoen!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gecondoleerd met het verlies van je oom en sterkte vandaag. Het is idd kort op elkaar.
    Je kaart is een beauty hoor, mooi gedaan voor de lift!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een ontzettend leuke voorjaarskaart heb je gemaakt voor de liftchallenge. Helaas ook pech met de de verwarming. Wat vervelend gelukkig schijnt het zonnetje vandaag. Ik hoop bij jullie ook. Veel sterkte vandaag. Het zal best heel lastig zijn. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gecondoleerd met het overlijden je oom kan helemaal begrijpen dat het moeilijk is, sterkte.
    Je kaart is echt zonnig! Hopelijk schijnt bij jullie vandaag ook een lekker voorjaarszonnetje zodat het niet zo koud is in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. twee broers zo snel na mekaar, heftig voor jullie familie! Sterkte vandaag!
    Je zomers kaartje is prachtig!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful card Miranda, hope Spring arrives soon we have Snow & Ice Again! poor spring flowers, they dont know were there are
    Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooi kaartje Miranda! Echt heel erg voorjaar!
    Gecondoleerd met het overlijden van je oom. Ik kan me voorstellen dat jullie er tegenop zagen, de uitvaart. Het komt dan allemaal weer zo dichtbij, terwijl het nog steeds dichtbij is (als je snapt wat ik bedoel).
    Oh... en ik duim voor je dat die printplaat er snel is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je kaartje is bijzonder creatief, vrolijk en kleurrijk Miranda.
    Jeetje zonder verwarming en warm water? Of is er een noodoplossing? Ach wat verdrietig en kan me voorstellen dat dit voor jullie een zwaar afscheid was met je vader in jullie achterhoofd….dikke knuffel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een mooi vrolijk voorjaarskaartje.
    Gecondoleerd met het overlijden van je ookm.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je kaart is prachtig met die mooie tulp er zo op. En gecondoleerd met je oom, kan me voorstellen dat het een lastige dag was.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat heb je een schitterende lift gemaakt Miranda!
    Jeetje... wat een pech. Denk je na zo'n onderhoudsbeurt dat je voorlopig verzekerd bent van en goedwerkende cv en dan gebeurt je dit. Hopelijk komt die nieuwe printplaat snel of anders het voorjaar maar héél snel 😉.

    Gecondeleerd met het overlijden van je oom...... dit is te snel op het overlijden van je vader. Ik hoop dat het gisteren niet te zwaar is geweest voor jou en je moeder. Het is allemaal nog zo vers....... sterkte allebei.
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je hebt inderdaad een mooie lentekaart gemaakt met deze kleurtjes! Gecondoleerd met je oom, dat zal inderdaad zwaar zijn. Veel sterkte. en succes met de verwarmingsketel, die kan je nu wel gebruiken. Brr, lijkt me heel koud zonder! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jouw uitwerking van de liftchallenge is prachtig gemaakt! Heel mooie kaartjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dit is ookm en super mooie kaart en leuke kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gecondoleerd met je oom, ik hoop dat de begrafenis een beetje mee viel. Valt niet mee als het verdriet om je vader nog zo vers is. Je kaartje voor de lift is prachtig, dankjewel voor het meedoen! En ik hoop dat de ketel het inmiddels weer doet, in ieder geval hier van mij wat warmte, wellicht helpt het....

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gecondoleerd met je Oom. Verdrietig en het maakt weer zoveel los. Ik hoop dat jullie nu een beetjevrust krijgen om alles te verwerken.
    Je kaartje is super vrolijk. Wat een heerlijke kleuren. Mooi gemaakt, nu je ketel nog!!
    Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen