zondag 12 maart 2023

Daphne was jarig....

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn "voorjaarskaart" voor de liftchallenge. Ik heb ze met veel plezier gelezen en ik ben nu mijn hobbykamer anders aan het indelen zodat ik gemakkelijker bij mijn inkten en stencils kan. Misschien dat ik deze spulletjes dan wat sneller gebruik want ik heb ze in huis...

Afgelopen vrijdag was Daphne (Post van Daphne) jarig en deze kaart ging naar haar toe.


Deze kaart heb ik opgebouwd volgens sketch 1 en thema 1 zoals gevraagd voor de challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Verder heb ik de kaart op Daphne toegespitst..hondjes (zwarte pups zoals Lila vroeger was) , lila en roze kleuren, fleurige bloemen en vlinder, met de hand geborduurde steekjes. Als je Daphne volgt weet je dat ze van kleur houdt, van honden, kamperen, haken en ze maakt de leukste poppetjes onder haar blogposts (er is een naam voor maar die ben ik vergeten LOL).


Hier zie je wat details beter. Onder de opengewerkte cirkel heb ik een cirkel van vellum geplakt, zo kwam hij net wat mooier uit.


En zo heb ik de binnenkant afgewerkt. Ik las al dat Daphne een fijne verjaardag met veel post heeft gehad. De taarten die zij gemaakt heeft voor het bezoek zagen er ook verrukkelijk uit dus het was echt een feestje.

Gelukkig kan maandagochtend de nieuwe ketel geplaatst worden, we staan om 07:30 uur al ingepland. De uitvaart van mijn oom gisteren was mooi en het kwam alleen aan het begin extra binnen. Mijn neef en nicht hadden mooie foto's die getoond werden en daarna was er een mooie bijeenkomst met koffie en lekkers.

Tim en ik zijn daarna met Ziva naar het bos gegaan om frietjes te eten en vervolgens naar Tholen gereden waar wij jaren samen met mijn ouders op de camping hebben gestaan. Het was heerlijk zonnig en Ziva sprong zelfs al in de zee...brrr. Toen we thuis kwamen hebben we een wijntje en hapjes op tafel gezet en zijn we lekker op de bank tv gaan kijken. Zo hebben we er toch een mooie dag van gemaakt en véél herinneringen opgehaald.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*stans-Joy-6002/0303,   *cirkelstansen-Nellie Snellen-MFD055,  *ovale stansen-Nellie Snellen- MFD057,  *dessinpapier-Action,    *plaatje-CreaMotion,    *tekststempels-Hobby Post BV


33 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je voor Daphne gemaakt, met zoveel persoonlijks erop. Zelfs de binnenkant ziet er schattig uit.
    Wat fijn dat de uitvaart meegevallen is en wat heb je er daarna een mooie dag van gemaakt. Genieten hoort ook bij het leven!
    Morgen vroeg op, maar voor een heel goed doel!
    Fijne zondag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig dat plaatje van de puppy's, dat zal Daphne vast aanspreken. Mooi de omlijsting, een lief en mooi kaartje en ik zie ook nog een stikrandje!
    Fijn dat jullie maandag een ketel geïnstalleerd krijgen, dan zit je er weer wat warmer bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een leuke kaart heb je voor Daphne gemaakt. Fijn dat jullie er gisteren er nog een mooie dag van gemaakt hebben. Hopelijk doet jullie verwarming het morgen weer…Kun je nog niet zonder. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje met de sketch van Carlin's Kaartenparadijs. Lief dat plaatje met hondjes speciaal voor Daphne. Prachtig gemaakt!
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge.
    Wel vroeg je bed uit morgen maar dan zit je ook vlug weer lekker warm.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh wat lief, je hebt je helemaal in Daphne verdiept met deze schattige kaart! Jullie hebben er een mooie herinneringsdag van gemaakt en knus afgesloten (muts, wanten, plaid??), nog even volhouden vandaag en dan weer een warm huisje 🥳.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is je kaart mooi voor Daphne, precies op haar gemaakt! Erg mooi gedaan Miranda. Wat goed dat het vrijdag toch nog 'n beetje meeviel, later. Verdriet heb je er sowieso nog bij, dat kan ook niet anders. En wat fijn van de ketel, heeft het tóch nog wel even geduurd! 🥺
    Fijne zondag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd met de doggies !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk kaartje voor Daphne, de hondjes worden vast gewaardeerd. Een nieuwe ketel is wat anders als een printplaat, wij moeten ook een nieuwe, hij lekt koolmonoxide

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart voor Daphne met mooie details die echt bij Daphne passen, super gedaan Miranda.
    Fijn dat jullie deze dag “goed” hebben doorstaan en er toch een positieve draai aan gegeven hebben.
    Nog even koukleumen dan maar, morgenavond om deze tijd zitten jullie er zeker weer warmpjes bij xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kaart voor Daphne (bekende sketch, die heeft Daphne vast meer gezien, 🤭) met veel elementen die naar Daphne verwijzen. Mooi dat jullie de dag zo ingevuld hebben en er toch een goede dag van gemaakt hebben.
    Ik neem aan dat er in het bos een patatkraam staat?
    Fijn dat jullie morgen een nieuwe ketel krijgen, hard nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal de gepaste kaart voor Daphne.
    Supermooi en lief.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi kaartje voor Daphne. En fijn dat jullie toch een positieve draai hebben gegeven aan een beladen dag.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooi kaartje voor Daphne met de puppies! Leuk gedaan zo met de sketch! Gelukkig dat je ketel er snel aan komt want het is niet lekker zonder stel ik me zo voor! Succes maar! Een fijne dag hebben jullie er saampjes van gemaakt! Iets om op terug te kijken! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een emoties bij jou. Jouw ook overleden, heftig weer zo kort na je vader. Kapotte ketel, Ook koud in huis? Soms moet je het leven ook vieren, juist dan ben je daar zo bewust van. Mooie kaart maakte je voor Daphne. Leuk ook met die hondjes. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is erg mooi Miranda. Ik zag hem in het echt. 👍
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige verjaardagskaart voor de jarige Daphne.
    Succes voor morgen.Dan zit je er weer warmpjes bij 😏Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja hoor, deze kaart zat ook tussen de stapel post die ik mocht ontvangen.
    Heel erg bedankt!
    Ik had de vele persoonlijke toevoegingen al gezien, dat vind ik zó leuk van kaarten maken.
    Ik blijf voorlopig nog even na genieten van de kaarten.
    Wat mooi dat jullie er een fijne dag van gemaakt hebben, herinneringen opgehaald hebben en het gezellig en fijn gemaakt hebben met elkaar.
    Het leven neemt soms rare of harde wendingen.
    Oh en de "poppetjes " heten Botmoji.
    Het is een app op mijn telefoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart heb je gemaakt, die zal zeker in de smaak zijn gevallen bij de jarige. Het zal een dag geweest zijn met een lach en een traan, fijn om het zo mooi af te sluiten! Goed dat morgen eindelijk de nieuwe ketel komt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super wat een mooie kaart en prachtig is deze opengewerkte rand en met dit schattige plaatje,.
    Groetjes, Els .

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een mooi kaartje met de leuke kleurtje en leuke details
    fijn dat je de dag zo hebt kunnen beleven en mooi hebt kunnen afsluiten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart heb je gemaakt, leuk met de hondjes.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een hele leuke kaart Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie en toepasselijke kaart heb je gemaakt met de hondjes, ook een leuke binnenkant.
    Fijn dat jullie de uitvaart van je oom toch mooi en gezellig hebben afgesloten.
    Ik maak het liefste 15x15 cm kaarten, dus moet wennen aan een kleiner formaat,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een mooie kaart heb je voor Daphne gemaakt.
    Je hobbykamer aan het opruimen/indelen, liefst zou ik alles goed willen zien hahahaha..maar de inktjes voor je neus is wel gemakkelijker.
    En er is nu een nieuw systeem uit van Pronty, misschien is dat wat voor je?
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik las dat Daphne je kaart prachtig vond met al die persoonlijke details waar ze zo van houdt! Fijn dat het afscheid van je Oom "waar jullie natuurlijk tegenop zagen wat het emotioneel met je zou doen zo vlak naar het overlijden van je vader" Maar bracht gelukkig ook mooie herinneringen naar boven. Jullie hebben er een mooie gedenkdag van gemaakt zo!
    De ketel zal wel geïnstalleerd zijn nu en dat ie maar lekker warmpjes brand!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super mooi en toepasselijk kaartje voor Daphne!!
    En wat fijn dat je naast die moeilijke momenten er ook een andere dag van hebt gemaakt met gezellige dingen die zo waardevol samen zijn.
    En jullie Ziva is ook een fijne stimulans om even lekker uit te waaien.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een mooie kaart met lieve hondjes. Heel fijn dat jullie een mooi afscheid hebben gehad en daarna de dag samen gezellig hebben afgesloten. Hopelijk werkt de ketel goed en hebben jullie het weer lekker warm.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schattige kaart voor de jarige, super mooie geheel. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaart. Zo te lezen was het een mooi afscheid dat is fijn. Hopelijk is het allemaal gelukt met de ketel en zit je er weer warmpjes bij. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtig kaartje voor Daphne. Past ook helemaal bij haar! En wat fijn dat een zo'n beladen dag toch zo mooi is verlopen en jullie er goed op terug kunnen kijken.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super dit kaartje met de kleine honden pups. fijn dat er weer warmte is in het huis. Heel fijn dat jullie een mooi afscheid hebben gehad. Lijkt mij toch heel koud in zee springen voor Ziva, jullie hebben de dag mooi afgesloten.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooi kaartje met die lieve hondjes.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen