zaterdag 25 februari 2023

Wilma was jarig...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn voorbeeld van de "strookjes-challenge" bij 52 weeks to Christmas. Ik ben zó benieuwd wat jullie allemaal gaan bedenken met strookjes want ik zag al aan de voorbeelden van het team dat er veel mogelijkheden zijn.

Vandaag laat ik mijn felicitatie-kaart zien die ik maakte én verstuurde naar Wilma (Freubelmina's kaarten).
Zij mocht gisteren haar verjaardag vieren....


Ik koos het fleurige plaatje als uitgangspunt en heb daar de kleurtjes op aangepast. Ik heb een witte basiskaart gesneden, daarop blauw cardstock geplakt. De stans uit wit en uit roze cardstock gestanst en vervolgens uit het roze enkele elementen geknipt die ik weer op het witte frame terug plakte. Zo werd het net wat levendiger vond ik. Her en der een plakpareltje op de bloemen geplakt.  Rond het plaatje parellint verwerkt. Bovenaan een borderstans met nog meer bloemetjes gebruikt en een parelrandje eronder geplakt.
Je kunt wel zeggen dat ik Wilma in de bloemetjes heb gezet hihi.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*randstans-Action,   *bloemenframe-LR0577-Marianne Design,    *plaatje-Mattie-MB0207-Marianne Design

26 opmerkingen:

  1. Ja jouw strookjes van je kerstkaart vond ik ook zo goed gevonden, mooi gedaan! En je bloemengroet voor Wilma past helemaal bij de ontvangster! Mooie stansen gebruikt en leuk weer je parelrandje Miranda!
    Heel fijn weekend en de lieve GROETJES van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een kaart heb je voor Wilma gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een prachtige bloemige kaart voor Wilma gemaakt. Leuk met deze grote mal . Mooi plaatje. Valt vast goed in de smaak. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige bloemen kaart voor de jarige.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie mooie kaart voor de jarige. Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart heb je voor Wilma gemaakt met al die bloemen, mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou én of je me tussen de bloemetjes hebt gezet Miranda….een schitterende kaart waar je meteen vrolijk van word….zoveel mooie details én een hele lieve tekst binnenin! Heel erg bedankt, ik ben er blij mee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige felicitatiekaart, Miranda
    Heel fleurig met die bloempjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een hele mooie felicitatiekaart gemaakt Miranda met al deze bloemetjes. Dat maakt de dag extra speciaal!
    Nog een fijn weekend verder.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een prachtige bloemige kaart gemaakt voor Wilma met deze chique mal en het mooie plaatje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart en wat een mooie mal heb je gebruikt
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie verjaardagskaart en mooi met dit plaatje.
    Wat mooi dat roze op je framewerk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een mooie kaart heb je gemaakt Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje met de mooie opengewerkt stans
    leuke kleurtjes en details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bloem Bloem Bloem... Spring is in the air op deze beauty!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart heb je voor Wilma gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi Miranda.
    Prachtig plaatje ook :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lieve bloemetjes kaart. Lief je reactie op mijn blogje en ja inderdaad, we hebben het al zo lang zo goed, hoop dat het nog lang zo mag blijven en daar blijf ik dankbaar voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hihihi... dat heb je zeker! Een heel bloemig kaartje! Mooie stans en een heel toepasselijk plaatje met het mooie boeket.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart voor Wilma Miranda!
    Ook je kerstkaart ziet er enig uit!
    Groetjes en nog een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie, bloemige kaart heb je voor de jarige gemaakt, het pareldraad maakt het nóg mooier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heel vrolijk bloemenkaartje in deze kleuren heb je gemaakt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze kaart is ook prachtig voor Wilma.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen