zondag 26 februari 2023

Ank was jarig...

 Hallo lieve allemaal, het was vandaag een stralend zonnige dag alleen de wind was erg koud maar een stevige wandeling met Ziva was heerlijk om te doen. Zijn jullie ook lekker buiten geweest?

Gisteren was Ank (de Kaartenkraam) jarig en deze kaart heb ik voor haar gemaakt en naar haar opgestuurd..

Ik ben in de bloemensfeer gebleven (zie vorige kaart) maar nu weer heel anders. De stans die ik gebruikt heb is van Studio Light ( SL-ES-CD448) en ik heb het dessin-papier van Maja Design "special day" gebruikt. De print doet me een beetje aan aquarel denken. De kleurtjes van het cardstock aangepast op de kleurtjes van het dessinpapier.


Het lijkt misschien een grote kaart maar het is maar een kleintje, gesloten is hij 10x10.  De tekst heb ik ook uit het dessin-papier gesneden en de randjes beïnkt met distressinkt "vintage photo" De bloem gestanst, nat gemaakt, opgerold en na droging uitgevouwen waardoor hij wat krullerig blijft. Het cardstock van de bloem heeft aan de onderkant een lichtere kleur en zo blijft dat mooi zichtbaar.
Afgewerkt met een glittersteentje en plakpareltjes.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

34 opmerkingen:

  1. Beeldschoon papier en wat een bijzonder 'flap' modelleke en dat op zo'n klein kaartje, knap!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een leuke kaart voor Ank gemaakt . Erg mooi papier wat op dit leuke modelletje heel mooi uitkomt. Dit valt vast goed in de smaak bij Ank. Wij hebben een mooi rondje gefietst kwam wat leuke voorjaars bloemen tegen die staan morgen op mijn blog... Heerlijk de zon... Echt genieten. Groeten Tirjntje,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart. Heb deze mal al op mijn shoplijstje gezet voor komende donderdag op de beurs in Den Bosch.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, met dit mooie weer kan je niet binnen blijven. Het was inderdaad een koude wind maar als je dan weer thuis zit met een kop chocolade met slagroom is dat echt genieten. Je kaart is prachtig in mooie kleuren.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje in deze kleuren De stans die je hebt gebruikt is ook een hele mooie en je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje Miranda! Op de foto lijkt het een heel uit de kluiten gewassen exemplaar! Maar hij is super van kleur, papier en model.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje, de bloem natmaken ga ik ook eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je voor Ank gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk model kaart en wat een mooie kleuren 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooie kaart, een echte dameskaart (al zijn er ook mannen die zoiets juist mooi vinden en vice versa). De bloem is erg mooi, alsof hij echt is.
    Ik vond het op de fiets ook best fris aan mijn handen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een beauty Miranda…hij leek idd groter maar dit model in 10x10 is wel heel leuk hoor.
    Mooi papier ook gekozen…mooi!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi : de kleur, de papiertjes, de mal, top kaartje.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart heb je voor Ank gemaakt, mooi hoe de bloempjes eruit zien, bij mij lukt dat niet zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leukerd is dit zeg, zo gaaf met die vormpjes die openstaan Miranda en wat een mooie kleurencombinatie heb je gebruikt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige verjaardagskaart en wat een leuk modelletje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kaart Miranda. Mooi papier.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie kaart heb je gemaakt voor Ank.
    Leuke stans heb je ervoor gebruikt en het papier komt er erg mooi op uit.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk kaartje, grappig dat hij zo klein is, geeft visueel inderdaad een heel ander beeld op de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooi vouwkaartje met het leuke dp en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk !!!!
    Zal Ank waarderen !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooie kaart in een prachtig model voor Ank, ook echt wel haar stijl vind ik! Mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik had niet verwacht dat dit maar een 10x10 kaartje zou zijn. Wat vertekent dat dan zeg. Maar hij is in ieder geval beeldig.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk model kaart is dit, ik heb het papier ook liggen, ik vind het zelf niet zo mooi, maar nu ik jouw kaart zie, denk ik, ik zal er toch maar eens iets van maken,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gaaf klein kaartje is dit geworden!! Echt tof!! Mooie kleurtjes ook.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is dit een mooi kaartje Miranda. Zulke kleine kaartjes zijn meestal ook lieve kaartjes. Je hebt fijn DP gebruikt en leuke stansjes, heel gaaf gedaan!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel leuk kaartje voor Ank. En wat gaaf dat hij gesloten 10 x 10 cm is. Zou je toch niet zeggen. Ik zit te kijken en is het een stans? Of heb je het met losse stansen gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk modelletje, mooi papier en kleuren. De bloem is leuk, dat die wat krult maakt het nog mooier. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een prachtige kaart, of kaartje hihi, heb dit model ook, vind het zo leuk en lief ook. Je hebt er prachtig dsp bij gebruikt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat geeft een leuk effect zeg.
    Ik hou daar zo van, een bijzondere vorm.
    Mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaart voor Ank. De kaart voor Wilma is ook al zo mooi.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kaart in bijna ton sur ton (terwijl ik dit typ twijfel ik opeens)...sjiek.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw prachtig Miranda! Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen