zondag 11 december 2022

Sterretjes stralen...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op de kerstkaart van onze teamdag en het medeleven t.a.v de opname van mijn vader. We weten nog niet wat er precies aan de hand is maar hij krijgt antibiotica via het infuus omdat de ontstekingswaarden hoog waren in het bloed en knapt een beetje op.

Vandaag heb ik een kerstkaart (verrassend hihi) die ik maakte met de sterretjesstans van CraftEmotions. Tot deze kaart was hij nog niet gebruikt *bloos*....



Het plaatje lag gestanst in mijn bakje dus ik weet niet meer van wie dat is. Ik heb van lichtblauw kaartkarton een kaart gevouwen. Daarop rood karton en daarop het dessinpapier van Maja Design.
De cirkel met sterretjes heb ik uit rood glanskarton gestanst evenals de poinsettia's en de ster van Memorybox.



In het hart van de poinsettia's heb ik een glinsterend steentje geplakt. De gestempelde tekst is van Eline en vind ik een mooi formaat hebben dus ik denk dat ik hem vaker ga gebruiken.
Gisteren hebben we de kerstboom gezet en heb ik het gros van de kaarten geschreven. Vandaag nog een aantal schrijven en dan gaan ze morgen op de bus. Een deel is afgelopen week al verstuurd.
Ook nog lekker aan de freubel vanmiddag, zin in na de afgelopen hectische dagen ;)

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessinpapier-Maja Design- Home for the Holidays (2015),    *poinsettia's-Joy/Noor-6002/1048,    *star of wonder-Memorybox-98167,    *sterrencirkel-CraftEmotions-115633/0519,   *tekst-kerstliedjes-ECO197-Eline/Marianne Design

35 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met dat nostalgische plaatje. Ik heb onlangs een kaart gemaakt met de rand die bij jouw cirkel 'hoort'. En ongebruikte spulletjes heb ik hier ook hoor.
    Fijn dat het wat beter met je vader gaat. Geniet maar lekker van je freubelmiddag. Altijd een fijne uitlaatklep!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keigaaf al die mooie stansen en het schattige nostalgische plaatje als blikvanger! Je vader is in goede handen, even op adem komen allemaal (heb je mijn mailtjes gehad?).
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart Miranda.
    Ook hier nog ongebruikte spulletjes.
    Sterkte met je vader.
    Geniet van je knutsel dag.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pracht van een kaart. Fijn dat het met je vader beter gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart met al die sterren en het mooie plaatje. Jij bent zeker niet de enige met ongebruikte spullen in de kast;-) Fijn dat je Vader weer iets opknapt met de antibiotica. Het is fijn weer om even lekker te knutselen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart is dit Miranda en ook prachtig hoe die rand uitkomt langs het plaatje!
    Even bijkomen nu maar gelukkig gaat het ietsje beter met je vader! Sterkte gewenst!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ..... en toen je hem gestanst had, dacht je vast: waarom heb ik hem niet eerder gebruikt?? Hij is zo leuk. Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt. En fijn dat het met je vader weer de goede kant op lijkt te gaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart met een mooi afbeelding en mooie details. Mooie mallen heb je gebruikt. Veel sterkte met de vader. Hopelijk knapt hij gauw weer op. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super leuke kaart heb je met deze stans gemaakt.
    Fijn dat de bloedwaarden van je pa wat vooruit gaan en dat de ab verder goed zal helpen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart met dit nostalgische plaatje. Goed te horen dat de antibiotica helpt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieve kaart Miranda. Heel erg leuk.
    Die sterretjes krans heb ik ook.......weet niet eens of ik die gebruikt heb.....was het echt van plan. Ach, komt wel een keer.
    Fijn dat het beter gaat met je vader. Sterkte en beterschapswensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje met dat plaatje, past wel bij de temperaturen van de laatste dagen.
    Die sterren krans is te mooi om ongebruikt te laten liggen.
    groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kun je ook weer afvinken Miranda je stans met sterretjes is gebruikt! Een lief nostalgisch plaatje en ik vind deze kleine poinsettia's ook zo mooi om te gebruiken ...weer een heel mooi kaartje erbij! Sterkte met je vader en hopelijk blijft het de goede kant opgaan!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart, die ster komt vast nog wel eens op een kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kerstkaart Miranda
    Mooie stanzen!
    Wat fijn dat het wat beter met je vader gaat
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kart Miranda...goed dat je de stans hebt gebruikt zie je wel!
    Ook het plaatje past er goed bij.
    Groetjes en sterkte met je vader,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaart is prachtig, vlgs mij heb ik deze stans ook. Maar dit is me laatst ook gebeurd, pak een stencil en die was nog dicht...deze zie je met kerst bij me op het blog.
    Fijn dat het wat beter gaat, lekker even freubelen vanmiddag met je hoofd bij wat anders...ik mag ook al gaan freubelen dit weekend is alles ingericht bij me...
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige kaart met deze mooie stans. Het bericht dat je vader in het ziekenhuis ligt, las ik zojuist pas. Hopelijk knapt hij snel verder op. Sterkte voor jullie!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie vintage kaart. De sterrenstans geeft het iets speels ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart met dat lieve plaatje!!
    Fijn dat je vader een beetje opknapt, geniet van je freubelmiddag!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kerstkaart met een lief plaatje en een leuke stans, eindelijk uit de verpakking! Ik heb deze stans ook en nog maar een paar keer gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooi kaartje met het nostalgische plaatje wat een mooie sterretjes mal heb je gebruikt
    mijn kaartjes liggen klaar om op de bus te gaan
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kerstkaartjes heb je gemaakt
    Die sterretjesstans ga je vast nog wel een x gebruiken die is wel heel leuk.fijne week groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat fijn dat het wat beter gaat met je vader. Wat een gave stans is dat zeg. Prachtig verwerkt op je kaart. Groetjes, Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig kaartje met dat nostalgische plaatje, mijn oma droeg altijd van dit soort hoedjes. Dat in gebruik nemen kan soms op zich laten wachten, herken dat wel, hier liggen er ook nog wat :)
    Fijn dat de antibiotica aan lijkt te slaan, Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gezellige 'vintage' kaart.
    Beterschap voor je vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo'n mooie mal en dan nu pas je eerste kaart ermee. Hij is prachtig. Deze mal staat ook nog op mijn verlanglijst en dan komen er weer andere dingen ook uit en vergeet ik deze weer terwijl hij zo mooi is.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat fijn dat je vader een beetje opgeknapt is.
    Je hebt een super schattig kerstkaartje gemaakt.
    Het verven schiet al goed op en wij gaan vrijdag verhuizen dus het is maar goed dat je de kerstkaart naar het nieuwe adres hebt gestuurd want hij is nog niet aangekomen.
    De kerstpost doet er erg lang over volgens mij.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met deze mal. Ik denk dat we allemaal wel mallen hebben liggen die we nog niet gebruikt hebben. Ik herken het wel hoor….Er komt soms ook veel moois uit en dan koop je het maar. Je hebt de kaart erg leuk gemaakt met dit mooie plaatje en erg mooi afgewerkt. Fijn dat het met je vader beter gaat. Wij hebben zaterdag d3 boom ook gezet. Heel gezellig. Heb vanmiddag de laatste kaarten geschreven en op de post gedaan.. Ben benieuwd hoe het met de post gaat….. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat mooi is dit zeg, dat licht blauw met rood.
    Het plaatje is leuk en die sterren stans..... laat die maar in het zicht liggen want die is echt gaaf!
    Hopen dat je vader gauw opknapt en voor de feestdagen weer naar huis mag.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gezellige kaart Miranda, toch goed datje de stans hebt gebruikt, die is wel vaker te gebruiken. Wat vervelend die ziekenhuisopname van je vader, hopelijk knapt hij toch weer op. Wat een zorgen weer. En dan is het heerlijk om daarna even heerlijk te knutselen. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie kerstkaart heb je gemaakt.
    De sterretjes-stans is ook zo mooi en het plaatje past er perfect bij.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een prachtige nostalgische kerstkaart Miranda, ik loop wat achter dus ik ga snel verder naar beneden scrollen…xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige kerstkaart Miranda, en herken het wel, ongebruikte Dies, papier enz. Maar wordt toch wel selectiever in het kopen, Heel veel Dies vind ik ook nogal prijzig. Fijn dat het iets beter gaat met je vader, geeft toch weer zorgen hé. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen