dinsdag 13 december 2022

Karien is jarig....

 Hallo lieve mensen, en hoe gaat het bij jullie? In de kerststemming aan het komen? Het is er koud genoeg voor hihi. Wel heerlijk met die zon erbij, ik vind dat zalig wandelweer.
Vandaag viert Karien (mijn kaartjes) haar verjaardag en ik stuurde deze felicitatiekaart naar haar....


Ik heb de sketch voor de maand december van Cheerful Sketches Challengeblog gebruikt. De leuke alpaca mocht nog een keer opdraven en ik heb hem tussen de serpentine en de confetti gezet. Verder wijst de kaart zichzelf denk ik. Hopelijk was de kaart op tijd en heeft Karien een gezellige verjaardag.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda


*dessinpapier-CraftSensations,   *serpentine-LR0742-Marianne Design,   *alpaca-COL1470-Marianne Design,    *ovale stans-CreaLies,     *tekst-Eline's words-EC0147-Marianne Design,    *glittersteentjes, kanten randje.

27 opmerkingen:

  1. Hier ook -7 brr niet meer gewend hihi, zo`n leuke en vrolijke kaart voor de jarige, enige alpaca, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke verjaardagskaart met de schattige alpaca.
    Het is zeker heel fijn wandelweer en dus straks maar ff een eindje lopen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke vrolijke verjaardagskaart maakte je Miranda, de jarige job zal er blij mee zijn tussen al de kerstkaarten wat andere vrolijke kaarten ontvangen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke alpaca wat staat ie daar gezellig tussen de confetti en de serpentines leuke kleurtjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke vrolijke verjaardagskaart Miranda.
    Leuk met deze sketch.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel vrolijk kaartje. Ik hou niet van de kou maar met het zonnetje erbij is het wel lekker wandelweer inderdaad.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke.
    Ik herkende "onze" sketch meteen.
    Zo leuk, de afwisseling van de kerstkaarten met deze verjaardag kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave vrolijke kaart met de alpaca, en tof om de kleuren van de kaart terug te laten komen in het dekje en de franje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd Miranda
    Mooi felicitatiekaartje, met de Alpaca in de hoofdrol!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is erg leuk geworden. Wat mooi die kleuren bij elkaar en de sketch heel herkenbaar (aangezien ik gast designer was voor cs en er verschillende heb gemaakt voor ik tevreden was).
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie en vrolijke kaart heb je van deze lieve
    alpaca gemaakt. Ik blijf die dieren ook zo schattig vinden. Leuk ook de slingers en confetti. Mooie bijpassende tekst ook.
    Ik hoop dat het nu goed gaat, want net ging er iets verkeerd met het plaatsen.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb gewacht tot vandaag om al mijn ontvangen kaartjes te openen,en jouw superleuke kaart was er ook bij,bedankt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk om de alpaca weer eens terug te zien. Tof om het DP terug te laten komen.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk gedaan Miranda! Deze stans is zooo leuk!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super leuke kaart met de alpaca. Bedankt voor je prachtige kerstkaart die ik vandaag ontving!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat 'n vrolijke kaart heb je gemaakt Miranda, heel mooi geheel is dit geworden. En stemming wel, maar ik moet nog veel doen...
    Fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel gezellig verjaardag kaartje voor de jarige. Hele mooie en vrolijke kleuren gebruikt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je een leuke vrolijke kaart voor Karien gemaakt. Erg leuk met de alpaca. Leuk aangekleed met deze kleurtjes en het dp past er zo mooi bij. En de kaart viel goed in de smaak bij Karien. Hoe leuk kan het zijn… groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja wat een heerlijk weer hè!!
    Je kaartje voor Karien is super!! Die lama blijft gaaf.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie en vrolijke kaart heb je gemaakt voor de jarige Karien, zó leuk met de alpaca.
    En dankjewel voor je mooie kerstkaart, heel leuk met het Maja papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi hoor deze kaart. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge van Cheerful Sketches. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. heel toffe kaart met die leuke lama/alpaca!
    Fijne jaarwisseling!
    Nancy
    Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen