zondag 11 september 2022

Tweet, zoem, tweet...

Hallo lieve allemaal, het is weer een stuk aangenamer voor mij qua temperatuur en dan komen de knutselkriebels weer tevoorschijn. Deze kaart heb ik in elkaar gefreubeld voor de voorraad...


 Het is een setje van Crafter's Companion, gevonden bij de Boekenvoordeel. Je pakt een lange kaart dus bijvoorbeeld 26x13 cm en zet op de helft een dun potloodstreepje. Daar stempel je de diertjes (dat zijn losse stempeltjes) met net een stukje de pootjes over het potloodstreepje heen.
Vervolgens met de bijpassende  "halve" stansjes ga je het gedeelte boven de potloodstreep stansen en als je de kaar dan dubbel vouwt poppen deze leukerds zó omhoog.

Je kunt dit natuurlijk ook zelf doen met stansen die je gedeeltelijk door je apparaat voert maar dit werkt net iets simpeler hihi.

De kaart afgemaakt met een tak (LR0257) en "houten" vogelhuisje (LR0205) van Marianne Design. De diertjes heb ik ingekleurd met mijn nieuwe Chromaflow kleurpotloden van Derwent. Toen vond ik het zwarte deel nog wat kaal dus drie kleine glaspareltjes geplakt en toen was ik tevreden.

En bij Kleuren met potloden waar alles mag.

Tim en ik gaan zo een bakje doen bij mijn ouders, gisteren bij Tim zijn vader een bakje gedaan en vanmiddag lekker aan de freubel. Mijn kerstkaart voor donderdag moet ik nog afmaken LOL.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

36 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Miranda.
    De diertjes zijn zo leuk.
    Leuk gedaan je kaartje
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja echt fijn dit weer maar bij mij kriebelt het nog steeds niét en moet een freubel uit mijn tenen komen 🥴. Dit is een schatje met die leuke vogelrij!
    Gezellig die bezoekjes bij de ouders, fijn dat je vader weer thuis is (wat een bikkel want het was toch knap zorgelijk?).
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf Miranda! Heel mooi gedaan met deze tweet zoem tweet! 😀 Je hebt een leuke kaart gemaakt!
    Je zondag is goed gevuld zie ik! 🙂
    Fijne dag verder.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk met die pop-ups op de kaart. Ik heb dat al eens eerder ergens gezien.
    Fijne zondag.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig voorraadkaartje heb je gemaakt Miranda!
    de vogeltjes en het bijtje zijn heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattige vogeltjes op je kaart, leuke tekst, fijne middag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk en vrolijk kaartje. Mijn man en de beestjes vinden dit weer ook een stuk aangenamer. Maar ik vindt het alweer zo koud. Heb alweer mijn dikke truien erbij gepakt en een extra deken. Vraag me altijd af hoe ik de winter moet overleven, toch lukt het elke keer weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk Miranda deze techniek met de vogeltjes!
    Verder is de kaart leuk afgemaakt…top!
    Gezellig dag zo te lezen, nu aan de knutsel zo te lezen, succes!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart en wat een lieve vogeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een enige kaart, Miranda. Jouw techniek ziet er idd veel simpeler uit. Moet ik onthouden!
    Fijne zondag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaartje Miranda
    Mooi met die grappige beestjes
    Fijne dag nog verder, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart . De tekst is er er superleuk op. Inderdaad met die acteren warmte is het wat minder om te knutselen.. Als het goed is heb je al een verjaardagskaart van mij… dit is omdat wij op reis zijn… en daarom deze keer de kaarten vooraf heb gepost… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is ontzettend leuk Miranda! Een techniek die ik ook gedaan heb, maar dan weer helemaal vergeet! Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    Mooie besteding van je weekend, al die bakkies doen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een super leuke reminderkaart met deze techniek van de diertjes. Een pracht verjaardagskaart zo.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super je kaart Miranda! Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dus bij deze set zitten "halve" stansjes?
    Dat is leuk zeg, ik hou wel van zijn leuke rand boven op de kaart.
    De tekst erbij is leuk🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel leuk kaartje Miranda.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart met die beestjes aan de bovenrand. Ik heb ook zo'n setje maar dan met jungle dieren. Vind het lastig om er een leuke kaart mee te maken want in mijn hoofd klopt het niet met die diertjes aan de bovenrand.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooi kaartje met de schattige stempeltjes en de leuke kleurtjes leuk de diertjes zo boven op de rand
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi gemaakt hoor, een leuke kaart!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje en je hebt heel duidelijk beschreven hoe het werkt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een vrolijke beestenboel op je kaart, bij ons zingen de vogeltjes niet als het donker is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De techniek ken ik, dat werkt inderdaad goed en jouw kaart is helemaal leuk met de schattige bijtjes en het vogeltje!! Heb het gezellig samen met je ouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk die vogeltjes zo op de rand van de kaart.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart met de leuke diertjes aan de bovenkant, genieten als je ouders er nog zijn en je op de koffie kunt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel leuk kaartje Miranda. De temperatuur is inderdaad aangenaam.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super leuke kaart met de diertjes op de rand!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een superleuke kaart met de leuke gestempelde diertjes Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat super leuk bedacht zo Miranda!! Heel leuk met die anders stansjes erbij.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ontzettend leuk gemaakt! Schattig die vogeltjes en bijtje, net of het vogeltje wat aan het uitleggen is

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. prachtig kaartje, bedankt om mee te doen bij kleuren met potloden, groetjes Darline

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met aan de bovenrand de dieren te plaatsen. Een leuke tekst ook.
    Ik dacht dat ik hier al op gereageerd had, maar dat was dus nog niet zo.
    Gezellig ook dat je meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen