maandag 5 september 2022

In beweging bij De Egel

 Hallo lieve mensen, wat was het vandaag weer een hete zondag pfft. Een beetje futloos word ik er wel van maar het is tijd om in beweging te komen. 
De nieuwe challenge bij het challengeblog van De Egel luidt namelijk: "een bewegend element" op je kaart. Ik ben met de bijtjes aan de slag gegaan voor mijn knutselvriendin die pas verhuisd is....


De bijenkorf hangt aan een touwtje en als je hem "opdraait" dan spint hij rond op het moment dat je de kaart opent....
Aan de binnenzijde ziet de kaart er zo uit...


Je kunt de korf steeds opnieuw opdraaien.


Ik heb geprobeerd om een filmpje te plaatsen maar ik weet niet of het werkt 😅😅.

Op het challengeblog van De Egel vind je hele leuke voorbeelden van mijn dt-maatjes. De challenge loopt weer twee weken, tot 19 september 20:00 uur Ned.tijd kun je je kaart linken.

De eigenaar van hobby-/webwinkel De Egel heeft deze prijs beschikbaar gesteld voor de winnaar..

Ondertussen is mijn vader naar de afdeling overgeplaatst en hij mag inmiddels weer licht verteerbaar voedsel hebben. Het is wel een bikkel hoor en jullie goede wensen hebben ook vast geholpen.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda



33 opmerkingen:

  1. Lief zonnig kaartje met deze leuke bijtjes, hoop dat ze de ingang kunnen vinden als hun bijenkorf spint hihi. Wat fijn voor je vader Miranda. Mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het filmpje werkt hoor, hihi.
    Leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een bij zondere kaart.
    Erg leuk met de vele bijtjes en leuk dat die bijenkorf kan draaien.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart heb je bij het thema gemaakt.
    Fijn dat het met je vader weer wat beter gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met deze bewegende bijenkorf. Hoop dat de bijtjes niet duizelig worden.
    Ik lees nu pas het verhaal over je vader. Wat een schrik zeg. Sterkte voor jullie en beterschap voor je vader.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig bijenkaartje. Echt leuk met die draaiende bijenkorf in het midden. Je filmpje is prima gelukt hoor. Fijn dat je vader weer opknapt. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een gaaf kaartje met de schattige bijtjes, leuk de bijenkorf aan het touwtje en leuke details
    fijn dat je vader weer op de afdeling ligt heel veel sterkte gewenst voor hem
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige kaart en zo leuk die spinnende bijenkorf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een enige en originele verhuiskaart Miranda! Goed nieuws van je vader, hoop dat het zo voortgaat! Nog 2 dagen puffen en dan betere temperaturen.. Jippieee 😀.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik snap wat je bedoelt en trouwens, het filmpje is ook heel duidelijk.
    Super leuke kaart.
    Ik ga zeker weer proberen mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, warm was het zeker, vooral broeierig vond ik. Jouw bijenkaart vind ik geweldig, echt een heel gave interactieve kaart en een supermodel!
    En je vader is zeker een bikkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart. Fijn dat het beter gaat met je vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke vrolijke kaart! Het bloemetjespapier vind ik er super bij passen.


    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig kaartje met al die bijtjes. Leuk gedaan zo de bijenkorf als bewegend gedeelte te doen.
    Fijn dat het met je vader weer wat beter gaat.

    Lieve groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke originele verhuiskaart, super mooi gedaan!
    Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooie en vrolijke kaart. Leuk om met die bijtjes een verhuiskaart te maken. Ga dat onthouden. Even terug gelezen van je vader. Wat een heftig verhaal, maar zo fijn te lezen dat het beter gaat. Heel veel sterkte ermee, hopelijk herstelt die gauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een prachtige bewegende kaart gemaakt. Ik was even met andere dingen druk... dus heb e
    je vorige blog bericht terug gelezen.. wat een schrik met je vader. Fijn dat hij nu dd goede kant op gaat.Het is zeker een bikkel . Heel bijzonder hoor... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuke kaart Miranda
    En het filmpje doet het goed!
    Wat fijn dat het beter met je vader gaat!
    En ja ik ben ook hitte moe
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart, Miranda, en op het leuke filmpje is goed de bedoeling en effect te zien.
    Ik had het berichtje over je vader gemist en heb dus even teruggescrold. Wat een ellende zeg. Wat moet dat schrikken zijn geweest. Gelukkig nu het bericht dat het weer beter gaat. Inderdaad een bikkel van een vader en wens hem maar een voorspoedig herstel.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk en je filmpje maakt het echt duidelijk. Ik wist ook niet precies wat bedoeld werd met bewergend..nu weet ik het wel. Dank je.

    Je kaart is prachtig...ik denk dat ik ook maar ga verhuizen. Heb je mijn adres nodig? ;-) hahaha

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een super leuke kaart met het draaiende bijenkorfje. Fijn om te horen dat het beter gaat met je vader!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een leuk vrolijk verhuis kaartje.
    Groetjes gerr

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een superleuke bewegende kaart heb je gemaakt met de bijenkorf en de bijtjes en wat fijn om te horen dat het beter gaat met je vader,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha Miranda,
    het is ene superleuke kaart. Ik heb hier gewoon iet aan gedacht, terwijl ik verschillende kaartjes op deze manier gemaakt heb. Het is een leukerd! E
    En je vader is zeker een bikkel zeg! Nu maar hopen dat het verder ook goed gaat! Ik duim mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super leuk kaartje is het geworden!!
    En gelukkig voor jou wordt het nu wat minder warm.
    Veel sterkte en een voorspoedig herstel voor je vader.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey Miranda,
    Ik heb nu pas tijd om mijn kerstkaartenblogrondje af te maken. Wat een mooie kerstkaart maakte je...
    En wat een heftig verhaal over jouw vader. Hopelijk gaat het ondertussen beter met hem.

    Deze bijtjeskaart is zo mooi! Prachtig papier gebruikte je en het model is super leuk en heel toepasselijk... Want wat is er beweeglijker dan bijen? (ja, op die vervelende vlieg na die mij al de hele tijd aan het ambeteren is...haha!)
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een super mooi kaartje met de lieve bijtjes en leuk hoe het korfje spint.
    Fijn om te lezen dat het beter met je vader gaat.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat fijn dat het met je vader beter gaat! Deze bewegende kaart met de bijtjes is geweldig, in het echt draaien ze ook om de bijenkorf heen.
    Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een super mooie kaart heb je weer gemaakt!
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een hele leuke kaart met bijtjes en draaiende bijenkorf.
    Fijn dat het met je vader weer beter gaat. En goed verder herstel toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een super leuk kaartje met bewegend element. Fijn dat je vader aan de beterende hand is.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zo’n leuk kaartje met die schattige bijtjes en mooi papiertje.
    Gelukkig is je vader weer wat beter, toch zo spijtig wat hij allemaal moet meemaken. Veel goeie moed voor jou ook.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen