donderdag 11 augustus 2022

Uitslag juli-challenge 52 WTC en nieuwe kerstkaart...

 Hallo lieve mensen, kunnen jullie het nog een beetje koel houden? Hopelijk wel en anders brengen de kerstkaarten van vandaag bij 52 weeks to Christmas misschien wat verkoeling ;P

Allereerst wil ik iedereen bedanken die meedeed aan de juli-challenge bij 52WTC. Ik was verrast dat er zoveel mensen meededen ondanks de hitte. Er waren prachtige inzendingen. Met het team hebben we de volgende top 3 gekozen:
1. GerJanne (11)----- 2. Margreet (15)----- 3. Rina (18).
Gefeliciteerd dames en GerJanne de prijs komt naar jou, veel plezier ermee :).

Nu de kerstkaart voor vandaag, de kraaien vallen van het dak maar het is tenslotte  kerstkaartendonderdag bij 52 WTC hihi...


Ik heb de leuke stans (vind ik) van StudioLight gebruikt voor deze kerst-swingkaart. Het dessin-papier is van een blok van CraftSensations en de tekst van Card Deco. Ik heb het groen nog wat opgevrolijkt met witte sterretjes en meer valt er niet over te vertellen. 


De kaart kan gewoon dubbelgevouwen in een envelop.

Hebben jullie deze week ook een kerstkaart die je met ons wilt delen? Link hem dan bij 52 weeks to Christmas, dat kan tot vanavond 23:55 uur.
Vandaag is ook ons dt-maatje Martina jarig dus misschien leuk om haar te feliciteren?

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs (ook in je SPAM kijken!)
Lieve groetjes Miranda

40 opmerkingen:

  1. Prachtige vormkaart, papier is super mooi, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstboom swingkaart Miranda en mooi groen DP
    Gezellige donderdag met groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Miranda! Ja we houden alles donker in huis, dus hier is het binnen goed te doen, smorgens even alles open tegen elkaar een uurtje.
    Ik heb deze mal ook maar dan ooit eens bij Ali besteld, helaas is die fout gesneden, dus kan deze kaart er niet mee maken, eigenlijk moet ik hem gewoon weggooien..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke swingkaart met mooi papier!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind ik ook een toffe stans, heb je snel een leuke kaart.
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kerstswingkaart, Miranda. Erg leuk DP heb je gebruikt. Trots dat ik in de Top 3 gekozen ben.
    Ik hoop niet dat hier de kraaien van het dak gaan vallen, want dan wordt het een grote zwarte hoop, zoveel zitten er hier. Fijne dag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met de kerstboom aan de zijkant leuk dp heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuke kerstkaart, Miranda. Dat papier is zo mooi, maar niet makkelijk te verwerken (ik heb het ook), zo komt het heel mooi tot zijn recht.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kerstkaart Miranda.
    Leuk in deze kleuren
    Mooie mal inderdaad.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat 'n mooie Kerstkaart heb je gemaakt Miranda. Dit is inderdaad een hele leuke mal, vind ik ook. Het is weer een fijn geheel geworden, met dit eveneens mooie DP!
    Mooie dag gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaartje met die kerstboom.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kerstboomkaart met het leuke design papier. Meer heeft het ook niet nodig.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart Miranda, leuk model!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. We zeggen vaak. Dit weer tot de kerst, nu maar een tandje minder.
    Leuk kaartje heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kerstkaart met de grote boom.
    Mooi designpapier heb je ervoor gebruikt
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel erg leuk model kaart en prachtig dp. Zo leuk ook om weer te bloggen. Ik zie en doe weer veel inspiratie op en zeker met zulke leuke modellen kaarten. Dank daarvoor Miranda.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke kerstboomkaart! Mooi modelletje!
    Inderdaad leuk dat er ondanks de warmte zoveel mensen met de challenge mee deden!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt het designpapier mooi gecombineerd, prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuke kerstkaart, mooi model!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kerst-swingkaart heb je met deze leuke mal gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart, die stans is erg leuk. Het dp vond ik erg moeilijk te gebruiken maar hier komt het goed tot z'n recht.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt weer een prachtige kerstkaart gemaakt met die mooie mal van Studio light.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een mooi kaartje met deze boom! Ik vind dit een mooi modelletje! Leuk papier en mooi gedaan met de witte sterretjes afgemaakt! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk model kaart, Miranda. Mooi gedaan.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een hele mooie kaart Miranda. Leuk met die kerstboom.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een super leuke kaart Miranda.
    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaart en leuk papier heb je hiervoor gebruikt.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kerstkaart heb je met deze stans gemaakt.
    Ik ga deze ook vast nog wel gebruiken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk dat ik in de top 3 sta bij de challenge van 52WTC.
    Het was dan ook een hel leuke opdracht die je ons had gegeven.
    Jou kaartje met deze mal is ook weer heel mooi geworden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je maakte een prachtige kerstkaart met dit leuke model en mooi papier Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie kerstkaart in dit leuke model, ik heb lang getwijfeld of ik deze stans zou kopen.De nieuwe boom van SL vind ik ook erg mooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jesse ligt te slapen en ik heb tijd om te bloggen. Het is genieten! Zo ontzettend leuk.
    En ik ben zo blij met de mooie prijs. Wie weet komt hij morgen al! Zou tof zijn.
    Jouw kerstboomkaart is heel mooi. Zo leuk, zo'n apart model. Heel verrassend voor de ontvanger, lijkt me.
    Sterkte met de hitte! Het is echt afzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Je hebt gelijk, inderdaad een leuke stans om een kerstkaart mee te kunnen maken!
    Leuk effect geeft dit voor de ontvanger.
    En wat leuk dat je het groen nog wat hebt opgeleukt met witte sterretjes, ik vergeet zoiets vaak maar het is soms net even dat extra wat de kaart nodig heeft.
    Fijne dag en sterkte met de warme.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie originele kerstkaart Miranda
    Hele leuke mal en bijzonder mooi aangekleed
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een coole stans is dit! Handig ook denk ik voor als je een hele serie kerstkaartjes moet maken. Met dit leuke papier heb je meteen een heel bijzonder en modern kaartje. Echt heel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooi effect met die stans!! Leuk hoor.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hey Miranda,
    Wat een mooie kerstkaart. Zag de stans ook al een keer en was aan het twijfelen om ze te kopen. Mooi resultaat geeft ze wel...
    En oh wat leuk dat jullie elkaar kerstkaarten sturen. Hoorde van Martina dat ze verwend was... Leuk!!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen