donderdag 4 augustus 2022

Reminder challenge 52 WTC

 Hallo lieve mensen, daar zijn we weer op "kerstkaarten-donderdag" aanbeland. Ik heb op het moment het gevoel dat de tijd en de dagen voorbij vlíegen. Ik geniet van het mooie zomerweer en ben heel veel aan het lezen. Van knutselen (en bloggen) komt weinig tot niets. Dat verandert vast weer als het wat minder warm wordt.

Vandaag is de reminder voor de juli-challenge van 52 weeks to Christmas. Ik heb het thema bedacht en dat luidt: "gebruik géén rood en/of groen, maar wel een vleugje zilver". Nu was er op mijn kerstkaart van vorige week bijna geen zilver te zien dus vandaag heb ik iets meer gebruikt. Ook is deze kaart vrij strak terwijl die van vorige week meer vintage was...


De bovenste laag uit wit gestanst en daar zilver karton onder geplakt. De tekst uit wit en zwart gestanst en hier de zwarte contouren gebruikt en terug ingelegd met wit. Een paar zwarte sterretjes om het af te maken.


Hier zie je de glans van het zilver wat beter ;P


Dit is de prijs die ik beschikbaar heb gesteld voor de winnaar die we met het hele team kiezen.
Als je meedoet (ondanks het mooie weer) veel plezier én succes gewenst.

Je kunt je kaart voor de challenge HIER (KLIK) linken tot vanavond 23:55 uur.
Heb je een kerstkaart gemaakt die je met ons wilt delen, en niet bestemd is voor de challenge, link die dan HIER (KLIK) ! Dat kan ook tot vanavond 23:55 uur.

Ik link deze kaart bij 2 sisters on the blog : grote tekst als blikvanger

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs (VERGEET OOK NIET JE SPAM TE CONTROLEREN!!!).
Lieve groetjes Miranda

*stans-crosshatch limline die-A pocket full of Happiness,    *tekst-Carlijn Design-CDSN0065


46 opmerkingen:

  1. Mooi is deze vorm stans Miranda, leuk dat je grote letters voor de tekst gebruikte, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Miranda! En wat een prachtge prijs stel je beschikbaar.
    Ja qua bloggen hier is hetzelfde hoor...teveel met andere dingen bezig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihihi.... IETS meer zilver. Ja hoor..ik ontdekte het!
    je kaart is gaaf, lekker strak. Ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, echt heel strak
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstkaart met dat spiegelkarton erachter.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart. Heel anders dan die met het hertje van vorige week inderdaad maar dit vind ik ook erg mooi.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie chique kaart!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kerstkaart Miranda.
    Mooie achtergrond zo gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje, mooie slimline stans is dat de grote tekst komt er mooi op uit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oeps vergeet mijn naam eronder te zetten, maar je had me wel herkent hahaha
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een mooie reminder gemaakt Miranda, leuke challenge ook. Fijn resultaat in deze zilver, zwart, wit combinatie!
    Mooie dag gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart, heel modern!
    Een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie strakke kerstkaart. Leuk gedaan. Lekker lezen en van het weer genieten is ook belangrijk. De zomerperiode is voor mij ook altijd wat rustiger met kaarten en bloggen. Dat komt straks weer goed. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie moderne kaart! Ik knutsel en blog ook niet veel met dat warme weer! Ik ga zo gauw weer naar beneden daar is het ietsje koeler!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk met het zilverkarton op de achtergrond 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi zeg, deze strakke kaart.
    De tekst als blikvanger, mooi gedaan zo met dat zwart en dan wit terug gelegd.
    Ik vond het een super leuke challenge!
    Mijn kaart was best bewerkelijk, maar ik heb met veel plezier meegedaan🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie strakke kaart, flitsend met al het zilver, dat maakt het feestelijk.
    De prijs die je beschikbaar stelt is echt te gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kerstkaart , ook de mal vind ik schitterend.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een verschil met je vorige kaart, Miranda. Maar dat is het leuke van onze hobby vind ik, van alle markten thuis zijn. Deze is heel mooi geworden met dat op-/inleggen en de mooie grote letters.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie sjieke uitstraling dit kerstkaartje, Miranda
    Ja met dit weertje is het gewoon overleven
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart, Miranda! Leuke uitdaging is het.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kerstkaart Miranda. Mooi het zilver met wit en zwart. Zou je niet snel gebruiken voor een kerstkaart, maar deze is wel heel chique geworden.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooie kerstkaart in deze tinten, toffe stans!
    En wat een te gekke prijs stel je ter beschikking. Wordt nog lastig kiezen, zoveel prachtige inzendingen!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is er prachtige kaart met de tekst. Leuk gemaakt. wij fietsen veel. Zijn met het busje op pad. Nu even via 4g op de bloggen. Maar lees ook veel . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een hele mooie sfeervolle kaart maakte je voor je eigen uitdaging Miranda, leuke sterretjes gebruikte je ook xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een heel mooi kaartje en wel heel strak gemaakt! Dit soort kaarten vind ik altijd moeilijk om te maken, ze lijken eenvoudig maar is niet zo hoor! Heel mooi gedaan en een leuke uitdaging geweest deze maand! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart Miranda! Ook een leuke Challenge!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh, jij hebt ook flink uitgepakt met zilver, je kaart ziet er chique uit, leuk met de grote tekst,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super strakke koele kaart...ik hou der wel van!
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie kerstkaart leuk met zo'n grote tekst
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat mooi deze kaart met die strakke mal, en het zilver daarachter. Met de grote tekst heeft het ook niet meer nodig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Chique uitstraling met dit papier en de grote tekststans, mooi gedaan.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hele gave en strakke kerstkaart, leuk die zilveren ondergrond. En je vorige kerstkaart voor deze challenge is juist weer heel nostalgisch, ik vind hem schitterend. Je hebt een leuke challenge bedacht waar je alle kanten mee op kan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hey Miranda,
    Dankjewel voor de leuke uitdaging! Jouw kaart hier is best stoer... Daar gaat iemand heel blij mee zijn volgende kerst!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Al je kaarten weer bewonderd, liep wat achter groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Superleuke kaart!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh wow, wat een prachtige inspiratiekaart. Ik zie het zilver heel goed. Was niet veel online geweest vanwege de zenuwpijn. Het gaat nu weer iets beter.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een super mooie kerstkaart heb je gemaakt!!
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mooie strakke kaart! Ik zit wel veel in mijn hobbyhokje maar alleen omdat Pronty en HobbyVision wat nodig zijn. Voor mezelf doe ik niet veel. De tijd die overblijft gebruik ik om te lezen. Nog een hobby ;-)
    We hebben veel te veel....hahaha..
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Een hele mooie chique kaart Miranda. Heel mooi gemaakt! Het warme weer is inderdaad meer geschikt om in de tuin in de schaduw te gaan lezen dan te knutselen. Geniet ervan. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Heel mooi Miranda met die gave grote tekst !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een leuke kaart Miranda.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Mooie stans heb je voor de achtergrond gebruikt en de tekst is een echte blikvanger.

    BeantwoordenVerwijderen