dinsdag 30 augustus 2022

Nogmaals mozaiek en een bloemetje....

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart. Zoals gezegd is er nog een vervolg hihi. Na het stansen hield ik dus rasters en stukjes over in verschillende kleuren. Voor onderstaande kaart heb ik twee rasters gebruikt en iets verschoven opgeplakt achter een doorkijkje..


Op het geheel heb ik de grote bloem van Marianne Design geplakt. Het hart van de bloem heeft kleine pareltjes gekregen met de pearlpen gemaakt. "Hello" zit bij de HI stans in de verpakking.

 

En met het roze frame nog deze mozaiekkaart gemaakt. Afgewerkt met cirkels die ik net uit het midden op elkaar heb geplakt en de HI-stans zonder de schaduw (zie vorige post). Her en der wat glittersteentjes geplakt.

De kaart met bloem is al verstuurd en de rest zal ook wel een bestemming vinden.
Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*stans-HoneyBee Stamps-HBDS-MODA2,    *bloem-LR0748-Marianne Design,   *label-LR0764-Marianne Design, 
*stempel-TC0805-Marianne Design-Tiny's clear stamps,    *HI-stans-StudioLight-KJ-BBKJ-SCD26,     *cirkels-Nellie Snellen-MFD055,     *glittersteentjes

25 opmerkingen:

  1. Wat een leuke mal, je hebt er 2 hele toffe kaarten mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook deze zijn mooi geworden leuk idee om de rasters her te gebruiken, leuke kleuren en details heb je erbij gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk !!! 🥰
    Hou hiervan !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh Deze kaarten zijn ook erg leuk. Mooi om zo de andere stukjes papier ook nog te gebruiken. De bovenste met de bloem vind ik heel erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat gaaf gedaan met die verspringende frames, zo creëer je enorm veel diepte. Mooi met de grote bloem er op. De 2e kaart is heel vrolijk door al die kleurtjes.
    Allebei de kaart zijn heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beide hele leuke kaarten met een leuk effect. Slim om de stukjes die over zijn te gebruiken want ze zijn beide geslaagd.


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf zijn deze 2 kaarten met deze kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!!
    Wat geeft dat een leuk effect door 2 rasters op elkaar te pakken.
    Ik zat al te kijken wat je nu gedaan had, maar eigenlijk is het niet zo moeilijk. Maar, zoals ik vaker zeg, het verzinnen is alleen al héél knap gedaan.
    Jammer dat de ene al weer verstuurd is, als ik blij word van mijn kaarten zet ik ze graag een paar dagen in de kamer om er zelf van te kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaartjes Miranda.
    Tof al die kleurtjes door elkaar.
    Mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi zo Miranda allemaal!! En toch weer zo lekker verschillend.
    En ja die kaartjes vinden vast hun bestemming wel.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk bedacht. De eerste heeft een mooi effect door de kaders zo over elkaar te schuiven en de tweede heeft het van de super frisse kleurtjes.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Opnieuw twee mooie mozaiekkaarten, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige mozaiek kaartjes Miranda.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooie kaarten Miranda. Allebei hetzelfde raster en toch zo heel verschillend! Gaaf resultaat en heel knap gedaan!
    Nog een fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goed idee om de overgebleven rasters ook te gebruiken. Het zijn allebei leuke kaarten geworden, maar de eerste met de bloem vind ik persoonlijk de mooiste.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook deze twee zijn superleuk. Mooi dat verspringende in het frame. Heel goed bedacht vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaarten, vooral de eerste vind ik heel erg leuk, met geweldige kleuren geel en paars. Leuk hè om post te ontvangen vooral als je er niet op rekent, bij mij lag er vandaag ook een mooie kaart in de brievenbus. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sjonge heb jij me toch een mooie kaarten gemaakt met de restanten Miranda, beide zijn prachtig en je maakte mooie pareltjes op je bloem xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaarten en het geeft een heel leuk effect. Die van zondag is ook mooi!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi Miranda
    Jij bent lekker zoet geweest met dit gepuzzel maar het resultaat is geweldig!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt hele mooie kaart en gemaakt met veel mooie kleuren. De bloem vind ik heel mooi op de bovenste kaart, maar de onderste kaart past de tekst er weer zo goed op.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie mozaïek kaarten heb je gemaakt in de andere kleuren, ik vind vooral de eerste erg mooi.
    Ik hoop dat er nu wel leuke hobbybladen te koop zijn i.v.m. kerst, toen wij er in april waren was er eigenlijk niks leuks.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je bent lekker aan het puzzelen en inleggen geweest, Miranda. Maar de resultaten mogen er zijn. Het zijn prachtige kaarten geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super vrolijke kaarten!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen