zondag 28 augustus 2022

"Mozaiek"-kaart.

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart met "winterblues". Winter is het nog lang niet maar het is wel lekker afgekoeld. Meteen begint het weer te kriebelen om wat te gaan knutselen. De inspiratie is er nog niet maar wilde toch wat freubelen en dan vind ik kaarten met de teruglegtechniek altijd heerlijk...lekker puzzelen.


Gewoon een kaart voor de voorraad , handig als ik iemand zomaar een kaart wil sturen. Ik heb met deze stans...

een aantal kleuren karton gestanst en één keer uit wit gestanst. Bij deze kaart heb ik het witte frame gebruikt. Dubbelzijdig kleeffolie erachter geplakt en de stukjes die uit het gekleurde karton gevallen waren terug ingelegd. Net mozaiek vind ik.
Toen de achterzijde van de kleeffolie verwijderd en in zijn geheel op een lichtgele ondergrond geplakt.


Het hart is een oudje van Nellie Snellen en daar heb ik de letters (StudioLight) opgeplakt. De gestempelde tekst zit bij de HI-stans samen met nog andere teksten.
Wat ik met de andere (gekleurde) frames heb gedaan laat ik nog zien dus wordt vervolgd ;P

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

27 opmerkingen:

  1. Best even een werkje, maar dan heb je wat. En dan kun je er nog veel meer maken. Het ziet er mooi en vrolijk uit, Miranda!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dit is alweer een leuke start Miranda, het is een gezellige vrolijke kaart geworden xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Maar wat een puzzelwerk. Leuke kleuren combinatie heb je gebruikt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel werk en erg mooi geworden, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heb je zo 4 verschillende kaartjes, leuk idee, tof kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed idee voor een mozaïek kaart, de kleuren zijn heel goed gekozen. Leuk geheel !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Miranda.
    Leuk zo terug ingelegd.
    De tekst maakt het af.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart om iemand zomaar te sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik moet gelijk denken aan mijn kleuterperiode: we hadden op school zeshoekige tray's die je kon vullen met allemaal mozaïekstukjes in dezelfde vormen als dat jij op je kaart hebt gebruikt, ik ben er heel veel mee bezig geweest, vond het zo leuk.
    En jouw kaart vind ik (misschien mede daarom) superleuk! De tekst is 9ok zo leuk. Ik ben benieuwd naar het vervolg op deze post.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is heel mooi. Ja herkenbaar, weer freubelen maar de inspiratie. Ik moet er ook nog inkomen..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super leuke kaart met al deze kleurtjes en het hart is ook zo leuk hierbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is leuk zeg. Maar wat een werk met al die vakjes inleggen. Hij kan nog meedoen bij 2Sisters.....
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat vind ik dit leuk!!
    De kleuren zijn prachtig en ik dacht ook meteen "ik hoop dat ze de gekleurde variant ook heeft gebruikt", maar als ik het zo lees hebben we die nog tegoed.
    Je kerstkaart vind ik ook heel mooi.
    Ik was even afwezig, mocht veel werken en daarna niet veel gedaan, ik ben dan altijd zo moe dat ik nergens meer zijn in heb, zelfs niet in bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met al die mozaïek stukjes en wat een werk, het hart met de grote tekst is een echte blikvanger,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat heb je mooi gemaakt Miranda
    Een hele prachtige puzzelkunstwerk
    Mooi kleuren zo bij elkaar!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi kaartje met al de gekleurde vlakjes wat een werk om de kleurtjes allemaal te zo in de vlakjes te verdelen leuke andere details heb je erbij gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat 'n gave kaart is dit Miranda, heel mooi met deze teruglegtechniek. Lijkt inderdaad veel op mozaïek, heel mooi gedaan dit. Je hebt er verder nog iets moois mee gedaan! En we hebben nog meer tegoed!
    Een fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart. leuk zo met alle kleurtjes en mozaïekjes. Leuke tekst erop. Superleuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijk gepuzzel en gepriegel is dat geweest om deze kaart te maken. Hij is erg leuk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een mooie kaart met een vrolijke achtergrond. Ook toevallig, ik heb ook de tekst Hi op mijn kaart gezet. Leuk is die tekst hé, met de bijhorende stempels?

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb ook zo'n soort stans, hoop werk is het wel, maar een leuk effect! Heel netjes gedaan door jou trouwens! Dat hart met HI past er perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow, hij is geweldig daar heb je wel veel werk aangehad. Mooie kleuren combinatie,

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig Miranda, en ook je eerdere kaarten zijn super. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit is weer een heel leuke kaart. Je wordt vast heel zen van dat terugleggen. Dat dubbelzijdig kleeffolie, rekt bij mij soms uit waardoor de stans vervormd. Heb jij daar geen last van?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jeetje, wat een werk zit er in deze prachtige kaart. Heel mooi gedaan!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen