donderdag 7 juli 2022

Pinguïns in de herhaling...

 Hallo lieve mensen, het is maar goed dat ik in mijn vorige post schreef dat het kan zijn dat ik met mijn reacties in jullie spam terechtkom. Ik kreeg de reactie dat dit inderdaad zo was en daar werden meerdere bloggers gevonden. Dus check aub ook je spam! 

Vandaag ben ik er met de reminder voor de lopende challenge bij 52 weeks to Christmas. We willen graag pinguïns zien en dit is mijn reminder-kaart...


Het zijn papiertjes uit een pakket dat ooit bij een Engels magazine zat. Ik vind het jammer dat de plaatjes wat flets zijn evenals sommige pinguïns op het dessin-papier want ze zijn erg leuk.
Hier en daar wat randjes wit gemaakt met correctievloeistof.

Heb je een kerstkaart gemaakt met pinguïn(s) dan kun je die voor de challenge HIER(KLIK) linken tot vanavond 23:55 uur.
Heb je een kerstkaart zonder pinguïn(s) gemaakt die je met ons wilt delen dan kun je die HIER(KLIK) linken tot vanavond 23:55 uur.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda


32 opmerkingen:

  1. Super schattig papier Miranda leuk kaart is het, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke reminder kaart heb je gemaakt en schattig met het pinguïn design papier.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief je kaart vol met pinguïns, groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met de pinguïns Miranda.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje wat een superschattig dp met de pinguintjes, ik vind het juist wel mooi dat ze wat flets zijn daardoor springt de grote pinguïn er mooi uit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met al die pinguïns. Ik kan wel begrijpen dat je het fletse iets minder vind.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super gezellig al deze pinguins die zo lekker warm zijn aangekleed! Hele leuke kaart!
    Ik zal ook vandaag mijn spam weer checken want daar komt best veel in terecht.
    Groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig dit kaartje met al die pinguintjes,,,
    Heb het ook nog even geschreven van de berichten in de spam...
    reageren kost nu eenmaal heel veel tijd (en dat doe ik dolgraag) maar is wel leuk als de mensen het ook lezen...
    Jammer dat blogger dit ineens weer heeft veranderd.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Er zijn genoeg pinguïns te zien op jouw leuke kaart! Ik kijk ook standaard bij de spam! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellige reminder Miranda met dit leuke papier en mooie plaatje! Weer knap gedaan zo.
    Hele fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi juist deze zachte tinten !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kerstkaartje, Miranda
    Ik kreeg een paar weken terug die tip van GerJanne, sindsdien kijk ik ook daaglijks in de spam en inderdaad jij staat er ook weleens bij, niet altijd, wat een raar gedoe met die blogger...
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk al die pinguïns op je kerstkaart. Ik controleer nu idd regelmatig mijn reacties. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke Pinguïn kaart, mooie papiertjes. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is zeker leuk papier, ze staan er op je kunt ze goed zien hoor! Super lief en leuk gedaan met de grote pinguïn aan de voorkant! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk kaartje, Miranda. Dat papier met al die pinguïns is heel schattig. En ja, ook bij mij veel reacties in de spam. Jammer hoor.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Genoeg pinguins te zien bij jou, Miranda. Leuk gedaan. Het is maar gek bij Blogger. De ene keer kom je bij de spam en de andere keer niet. Maar ik controleer alles hoor.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel lief kaartje met pinguïns in pastel kleurtjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke vrolijke kerstkaart met deze kleuren. Mooi papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Pinguïns genoeg op je kaart, ze zijn superleuk. Weer eens wat anders om deze kleuren te gebruiken voor een kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja, bij mij ben je ook in de spam terecht gekomen. Gek he, je zou denken dat Blogger nu wel weet dat ik je niet als spammer beschouw. Maar goed, Blogger doet wel meer gekke dingen; ik kan vandaag op veel blogs alleen maar anoniem reageren.
    Je kaart is erg leuk en vrolijk met alle pinguïns! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat een gezellige kaart met al die pinguins.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuke kerstkaart Miranda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schattige kerstkaart met de leuke pinguïns. Ik vind de kleuren erg mooi. Jouw reacties belanden bij mij altijd in de spam,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super gezellig kaartje met al die vrolijke pinguïns.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is bij jou wel duidelijk dat jullie pinguïns vragen op je kaart. Leuk gedaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel leuk in deze kleuren en mooi DP!
    Ik controleer voortaan standaard ook mijn spam. Wie daar in staat, is elke keer anders!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Superleuke kerstkaart met al die pinguïns ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Toch zijn ze flets ook erg lief,je maakte een prachtige kaart Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hey Miranda,
    De kleuren kunnen dan wel zacht zijn maar je maakte toch een erg leuke kerstkaart met deze vrolijke pinguïns!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen