maandag 16 mei 2022

Watertje in waterverf...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart. Omdat ik toen lekker aan het kliederen was ben ik door gegaan met een borderstempel en waterverf van Van Gogh. Dus toen ik vanmorgen las wat de nieuwe challenge was bij Dutch Card Lovers dacht ik "yess, ik plaats hem meteen".


Het is een mini-slimline kaart van Marianne Design. De borderstempel is ook van Marianne Design. Gestempeld met Stazon inkt en met Van Gogh waterverf het water en de oever geschilderd. De stenen en de grasjes zijn met alcoholinkt gekleurd.


De tekststempel is van CraftSensations. Op het water wat glitterlijm gedaan en het opengewerkte vlindertje dartelt vrolijk in het rond.

Ik ben er deze week NIET met een kerstkaart en ik heb ook geen kaart voor de nieuwe challenge die vrijdag bij De Egel start. Afgelopen vrijdagavond is mijn vader (77) opgenomen op de intensive care met ademhalingsproblemen. Hij ademde niet genoeg koolstof uit waardoor dit stapelde in zijn bloed en hij zichzelf dus een koolmonoxide-vergiftiging bezorgde waardoor hij in coma gleed. Niemand dacht dat hij het zou halen maar hij krabbelt weer op. Het gaat steeds beter. Duimen jullie mee dat dit zich voortzet?

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

50 opmerkingen:

  1. wat een hele leuke kaart Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf Miranda! Wat een mooi waterverfkaartje is het! En zo fijn dat het de goede kant opgaat met je vader. Ze worden kwetsbaar op een bepaald moment. Ik duim mee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is schrikken Miranda, gelukkig gaat het al weer wat beter met je vader, duim zeker mee. Prachtige kaart maakte je met de waterverf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig waterkant tafereeltje Miranda! Wat hebben jullie een spannend weekend achter de rug, fijn dat het weer iets beter gaat met je Vader. Ik duim zeker mee! Veel sterkte toegewenst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card Miranda, sorry to hear about your Father, glad hes on the road to recovery. (Same age as my Husband and me) hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart. Fijn dat het beter gaat met je vader. Van zoiets schrik je wel. Heel veel sterkte ermee en hopelijk is die gauw weer helemaal de oude.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met waterverf.
    Gelukkig gaat het weer wat beter met je vader.
    Heel veel sterkte.
    Wens je alle goeds met je vader.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O jee, wat een schrik om je vader! Heel veel sterkte voor jou/jullie en beterschap voor hem, ik ga zeker heel hard duimen.
    Ik vind je kaart prachtig, wat heb je de stempel supermooi ingekleurd, enorm knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heftig Miranda! Maar wel fijn dat het weer wat beter gaat... Dat is meeduimen en het beste ervan hopen! Je maakte een mooie kaart met de inkt. Sterkte gewenst hoor.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een creatief kaartje maakte je met waterverf Miranda,knap gedaan. Heel veel sterkte met je vader,dat was schrikken zeg. Heb ook flink teruggescrold en zag veel moois voorbij komen! Fijne avond en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke kaart, Miranda.
    En wat zullen jullie geschrokken zijn. Fijn dat je vader inmiddels weer wat opgeknapt is. De duimen gaan in turbostand voor een voorspoedig herstel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi tafereeltje heb je gecreëerd met waterverf en stempels! Fijn dat je meedoet met DCL!
    Sterkte met je vader, ik duim zeker mee voor hem xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Miranda, natuurlijk duim ik voor je mee en hoop dat het de goede kant opgaat.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig kaartje, mooi schilderwerk
    Sterkte met je vader

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig Miranda deze kaart. Kliederen is best leuk.
    Ik kan mij helemaal voorstellen dat je hoofd niet naar freubelen staat. Hopolijk krabbelt jou vader steeds meer een beetje op. Sterkte en beterschap voor hem. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave kaart heb je gemaakt met waterverf. Duim met je mee hoor, op naar een goed herstel voor je vader.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooh schrik! Gelukkig gaat het beter, je vader is een vechter zo te lezen maar héél begrijpelijk dat je nu wel even iets anders dan gefreubel aan je hoofd hebt gehad...ik hoop dat hrt herstel voorspoedig zal zijn! Het verftafereeltje is beeldig Miranda!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Miranda. En ik wens je heel veel sterkte, ga hard duimen voor je vader.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart Miranda
    Leuk dat je verschillende mediums hebt gebruikt!
    Veel sterkte voor jullie hopelijk knapt je vader weer snel op
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart, heel mooi.

    En voor je vader, ik ga duimen. Hopelijk krabbelt hij hieruit weer op en lezen we binnenkort een fijn bericht van je.

    Sterkte en een dikke knuffel, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi tafereeltje heb je geschilderd en wat een schrik, dat je vader zó ziek werd. Fijn dat hij toch weer aan het herstellen is, heel veel beterschap,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig Miranda en wat fijn dat je vader weer opkrabbelt, spoedig herstel voor hem gewenst. groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel veel sterkte met je vader, wat zullen jullie geschrokken zijn.
    Nu maar duimen dat hij goed opknapt.
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt, zo mooi van kleur.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een mooi kaartje met het slootje en de waterkant leuk idee ooooh dat is schrikken van je vader ik hoop dat hij weer mag herstellen heel veel beterschap
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ineens staat je wereld op z'n kop als zoiets gebeurd maar ben heel blij te lezen ook onderweg ergens op een blog dat het positief vooruit gaat met je vader gelukkig! Je waterverf kaartje is geweldig, heel mooi gedaan Miranda!
    Sterkte verder samen,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je kaart ziet er prachtig uit het is net een schilderijtje dat zo aan de muur kan.
    Heel veel sterkte met je vader, ik duim zeker mee op zijn spoedig herstel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ach dat is schrikken zeg. ik hoop dat hij goed mag herstellen. Je kaart heb je erg mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Eerst en vooral duim ik mee voor je vader.
    IK vind je kaartje geweldig mooi!!!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ooh wat een schrik. Wat fijn dat je vader weer op lijkt te krabbelen. Je laat ons weer een prachtige kaart zien. Begrijpelijk dat je nu even geen kaarten maakt. Heel veel sterkte . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jeetje Miranda, dat is flink schrikken, fijn dat hij er weer bovenop begint te krabbelen, natuurlijk duimen we met je mee, heel veel beterschap voor je vader.
    Je kaartje is mooi geworden, echt een slootkant. Je kerstkaart is geweldig, wat een leuke gnome.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een pracht slimline kaart en kan mij voorstellen dat je even geen tijd had voor de andere kaarten.
    Natuurlijk duimen we met je mee dat zijn gezondheid goed zal herstellen.
    Sterkte en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke kaart maakt je met je waterverfjes!
    Fijn dat het wat beter gaat met je vader hoop dat hij weer goed herstelt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Je kaartje is prachtig Miranda. En ik hoop dat je vader zich weer een stuk beter voelt. Dat was schrikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Je hebt een hele leuke kaart gemaakt. Fijn dat je vader zich weer wat beter voelt. Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooie kaart heb je weer gemaakt en sterkte toegewenst voor je vader

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een heftig verhaal Miranda! Wat zullen jullie geschrokken zijn. Fijn dat hij nu in goede handen is en weer aan het opknappen is al blijft het natuurlijk een heel eng verhaal... Heel veel sterkte toegewenst!
    En wat toevallig dat je net met dit kaartje bezig was. Hij is perfect voor onze challenge. Het water lijkt bijna te stromen, echt prachtig gedaan!! Dankjewel voor je bijdrage aan de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuk slimline kaartje met mooi gestempelde en geverfde waterkant scene.
    Wat een schrik met je vader. Fijn dat het wel weer wat beter met hem gaat en ik hoop dat dat door mag zetten. Veel sterkte.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gaaf kaartje Miranda met de waterverfjes , hopelijk knapt
    je lieve vader weer snel op , beterschap en n fijne avond
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een heftig verhaal. Logisch dat je even met je aandacht ergens anders bent. Fijn dat je vader weer opknapt. Ik hoop dat van harte dat nu ook weer beter gaat. Je kaart is ontzettend leuk geworden. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Een mooie aquarel kaart. Hopelijk gaat het al weer beter met je vader!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Fijn dat het beter gaat met je vader, een boel zorgen!
    Je kaart is erg mooi.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Schitterende kaart! Heel veel sterkte met je vader en hopelijk komt het helemaal goed, ik duim mee.
    Sterkte en groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Gelukkig krabbelt je vader weer op Miranda. We zullen voor hem duimen. Je kaart is heel mooi! Wat is het water mooi ingekleurd.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Leuk oevertafereeltje. Mooi uitgewerkt ! en Mooi afgewerkt met die sierrand . Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een prachtig tafereeltje!
    Ik duim mee dat alles weer goed komt, heel veel sterkte!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Prachtige tafereeltjes Miranda en weer eens wat anders, jij bent ook van alle markten thuis.
    Wat een verhaal, ik wist niet dat zoiets ook al kon, hopelijk is je vader inmiddels al weer wat verder opgeknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Prachtige kaart met deze kleurrijke waterverf-achtergrond Miranda! Bedankt voor je deelname aan DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Heel mooi. Leuk dat langwerpige modelletje. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Mooie kaart, met een mooi watercolor-landschapje! Leuk dat je meedoet bij DCL 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Heel erg mooi gedaan hoor, bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen