zondag 22 mei 2022

1000 bloemetjes voor jou..

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de lieve reacties over mijn vader en de leuke reacties op mijn waterverf uitstapje ;P  Mijn vader ligt nog in het ziekenhuis en het gaat op en neer, echt een rollercoaster, vandaar mijn onregelmatige aanwezigheid in Blogland.
Deze kaart is inmiddels op plaats van bestemming....


Het slimline model is gemaakt met een stans die ik vond bij de Action. Dessin-papier is van CraftSensations. Via het Lift Challenge Blog heb ik de leuke webwinkel Cloud9Crafts ontdekt en sindsdien bestel ik daar af en toe wat. Zo ook deze "bloemenvriendjes" van Clearly Besotted.
Ze zijn ingekleurd met mijn Derwent Colorsoft potloden en zijn licht verhoogd opgeplakt. 


Ik heb niet de stansjes van deze diertjes omdat ik de ScanNCut machine heb waar ik afbeeldingen etc. mee uit kan snijden.
De toepasselijke tekststempel is van Marianne Design.


Schattig toch? Hier en daar een glittersteentje maakt de kaart af. Deze kaart link ik bij de mei-challenge van Kleuren met potloden waar alles mag.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*tekststempel-CS1087-Marianne Design,    *bloemenvriendjes-Clearly Besotted-Sweet Floral Friends

29 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart. Heel lief en schattig. Knap werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje Miranda, vind de manier waarop je de bloemenvriendjes verwerkt hebt leuk bedacht
    Alsnog bedankt voor je vrolijke verjaardagskaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie slimlinekaart, Miranda
    Toevallig heb ik dit malletje van de week gekocht bij de Action, daar hoef ik geen spijt van te hebben
    Heel veel sterkte in de zorgen om je vader
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo vrolijk met die diertjes die aan bloemetjes bungelen, heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Miranda.
    Sterkte met je vader.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schattige kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie kaart en wat heb je het mooi gekleurd. Sterkte met je vader!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die bloemenvriendjes stelen echt wel de show op jou leuke kaart Miranda! Je hebt ze dan ook prachtig ingekleurd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart met deze leuke stempels. Heel lief. Nog veel sterkte met je vader. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaart met de schattige stempeltjes, heel mooi model ook. Nog heel veel sterkte met je vader,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een te lief kaartje Miranda.
    Lieve zachte kleurtjes heb je gebruikt. Die diertjes zijn te leuk.
    Wat zullen jullie geschrokken zijn toen met je vader. Hopelijk krabbelt ie snel weer overeind.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Miranda, heel mooi stempels en stansjes gecombineerd een vrolijk geheel.
    Sterkte met de zorgen om je vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lees nu pas het berichtje over je vader. Heel veel sterkte!
    Je kaartje is erg leuk met die schattige beestjes en hun bloemetjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige slimline kaart Miranda. Ik had daar laatst ook 5 slimline stansen gekocht, maar daar zat deze niet bij.
    Had je vorige berichtje gemist (prachtige kaart trouwens) en ik snap dat je wel wat anders aan je hoofd hebt dan bloggen.
    Ik hoop dat het beter met je vader gaat. Heel veel sterkte!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi en lief kaartje Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Miranda, jammer dat het zo op en neer gaat, en veel sterkte toegewenst.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel gaaf kaartje en die mal van Action?? Ik vind nou nooit eens leuke dingen bij Action, terwijl ik wel vaak kijk. Gaaf die raampjes met de schattige diertjes erbij!
    Veel sterkte met je vader, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooi kaartje wat een leuke mal met dat opengewerkte randje schattige stempeltjes heb je gebruikt en cloud9 craft is een supergave webwinkel ik bestel er al een paar jaar en ook hele goede service
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie kaart heb je gemaakt Miranda met even zo mooi DP. Je bloemenvriendjes heb je prachtig ingekleurd en stelen inderdaad de show. 🙂 Erg mooi gedaan. En nog maar steeds het beste hopen voor je vader! Sterkte.
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. super mooi kaartje, bedankt om mee te doen, groetjes Darline van kleuren met potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een heel mooi kaartje heb je met deze stans gemaakt.
    Vervelend dat je vader nog steeds in het ziekenhuis ligt en hopelijk knapt hij snel weer op.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. prachtige kaart Miranda, en hopelijk gaat het beter met je vader. groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuke kaart en je hebt de leuke stempels mooi ingekleurd!
    Hopelijk knapt je vader snel op!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuke kaart heb je gemaakt Miranda
    Leuk dat je mee doet bij kleuren met potloden
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie slimline!! En hopelijk knapt je vader gauw weer op.
    Fijn week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een lief kaartje met al die bloemen-beestjes, ze zijn echt schattig.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke stans is dit, mooie kaart, gezellig dat je meedoet met onze challenge groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik had het bericht over je vader gemist, maar heb terug gelezen, wat ontzettend schrikken zeg.
    Ik hoop en duim heel hard met je mee dat hij helemaal op mag knappen en jullie nog een hele tijd van elkaar mogen genieten.
    Heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen