zaterdag 23 april 2022

Je hebt wat te vieren...

 Hallo lieve mensen, vandaag kom ik met een kaart die ik zomaar voor de voorraad heb gemaakt. Ik was bezig met de kerstkaart van het hondje in de tas als kerstverrassing toen deze variant met het tasje door mijn hoofd schoot...


Dames genoeg waar ik deze kaart naar toe kan sturen dus hij zal niet lang in het bakje zitten hihi. Het dessinpapier is van CraftSensations. Het tasje gestanst uit zwart karton, op goudkleurig karton geplakt en uitgeknipt zodat het goud door de gaatjes blinkt. Ook de borderrand uit goudkleurig karton gestanst.


Uit het tasje heb ik wat roze tissue-papier laten steken zoals vaak bij cadeautasjes van de parfumerie wordt gedaan. De tekststempel was een beetje "kaal" dus met stift de tekeningetjes gemaakt. Aan het gouden hengsel ook een goudkleurig hartje gehangen. Op het strikje en de parfumfles een zwarte glittersteen geplakt. "Koko" is natuurlijk met een knipoog naar "Coco Chanel"en het zijn plaklettertjes .


Dit is natuurlijk een dame die ook van lipstick en poeder houdt dus dat mocht ook niet ontbreken op deze kaart.

Tim moet dit weekend werken dus heb ik lekker knutsel- en leestijd gepland voor mezelf.
Oh ja, donderdag was ik reacties aan het plaatsen totdat Blogger ineens besloot dat het genoeg was. Ik kreeg de melding: "U heeft het maximum aan reacties geplaatst vandaag, probeer het morgen opnieuw", dit heb ik nog niet eerder gehad. Jullie wel? Ik vond het vervelend want op Kerstkaartendonderdag wil ik bij iedereen reageren.

Dank je voor je bezoekje, fijn weekend en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

* dessinpapier-CraftSensations-Capture Moments,   *tasje-CCL-FR-CD173-Creative Craftlab-Studio Light,   *border-Joy/Noor-6002/1604,   *lipstick/poederkwast-LR0704-Marianne Design,   *parfumfles-LR0759-Marianne Design,   *cirkels-Nellie Snellen-MFD055,   *tekststempel-CS1087-Marianne Design,    *plaksteentjes, plakletters, tissuepaper

35 opmerkingen:

  1. Super leuke dames kaart Miranda.
    Mooi in deze kleuren.
    Al die make-up spulletjes zo leuk.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een rare melding van Blogger...
    Je kaart is geweldig, heel geschikt voor heel wat dames, erg chique.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een sjieke kaart met het leuke tasje en de make up leuk al de gouden tinten erbij
    ik heb de melding nog niet gehad maar er veranderd zo vaak iets bij blogger dat het zomaar kan zijn dat weer iets nieuws is
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart Miranda!
    Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke bling, bling kaart. Ik wist niet dat je bij Blogger maar een beperkt aantal reacties per dag kan plaatsen, heb nog nooit die melding gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blogger doet wel vaker raar. Ik heb het nog nooit gehad gelukkig
    Leuke kaart heb je weer gemaakt.
    Fijn weekend en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie chique dames kaart heb je gemaakt. Erg leuk om de make up spullen bij de tas te combineren. Heb die melding van blogger /Google ook nog niet gehad op de iPad wel regelmatig oeps dat is fout… ook heel er gelijk. Veel knutsel plezier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een deftige kaart. Ik leg ook altijd graag een voorraadje kaartjes aan.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje, zo chique met dat goud erbij.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie, chique kaart heb je gemaakt met het leuke tasje, heel veel mooie details en dat koko is wel helemaal top,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superchique kaart, Miranda. Dat zwart met goud maakt het heel feestelijk.
    Heb die melding nog nooit gehad.
    Geniet van je lees- en knutselweekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, gaaf deze kaart met chique handtas Miranda. Met die bling, bling lijkt het net een echte GUESS;-) En groot genoeg voor de poederdoos, lipstick en het lekkere geurtje!
    Zo'n melding van blogger heb ik nog niet gehad, wat vervelend! Nog een fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow wat een "poepchic" kaartje is dit, zwart met goud doet het altijd goed

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt een dames kaart, met al die leuke spulletjes.
    Ik vind het altijd zo leuk zoals jij je kaarten helemaal kompleet maakt.
    Nu ook weer, met het tissue papier.
    En het goud achter het tasje, zodat het erdoor komt.
    Alle spullen, die in de tas passen..... het is weer een leuke kaart geworden.
    Nou ja zeg, wat bemoeid Blogger zich mee😂 (wel vervelend zeg, ik heb er nog geen last van gehad, gelukkig)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke tas is dit en de gouden accenten maken het helemaal af. Ik zag ook de foto's van Arcen, Fijn om er even helemaal tussen uit t zijn. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een super leuke kaart heb je gemaakt en zo leuk met dat tissue papier en het goud.
    Blogger is niet meer wat het geweest is maar zo'n bericht heb ik nog niet gehad.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaart is erg mooi! Mijn schoonzus vroeg gisteren aan mij heb jij iets met een sjieke tas, nee en ineens zie ik jouw kaart, zoiets bedoel je, ja zei ze. Nu maar bedenken wat ik ga maken voor haar.
    En die melding heb ik ook nog niet gehad, niet leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leukerd, deze kaart Miranda
    Echt voor dames!
    En die variant op Chanel vund ik geweldig bedacht!
    Echt een topkaart!
    Nou ja zeg, het moet niet gekker worden met die blogger!
    Fijn knutselweekend, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een super mooie chique kaart Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart heb je hier Miranda. Zó leuk gedaan met al je spulletjes en echt op elk detail gelet. Helemaal compleet! Ik ken de melding ook (nog) niet van Blogger, vreemd...
    Nog een fijne zondag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Incredible project and most lovely colours here x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuke kaart en grappige mallen zijn dit.
    Groetjes Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Miranda.
    Zo leuk met die tasjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super chique kaartje Miranda.
    Ik heb de melding nog nooit eerder gehad.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat mooi Miranda,

    Treschique in mijn beleving. De melding van blogger
    is voor mij onbekend, logisch want ik reageer momenteel
    niet zoveel...

    Wel lastig voor je. Zelf vind ik het vervelend dat
    de kleine foto's niet zichtbaar zijn.

    Leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een supersjieke en prachtige kaart maakte je Miranda, erg leuk met de opvallende damesspulletjes. Nee die melding kreeg ik gelukkig ook niet en ben vanmorgen al heel druk met reageren….wel af en toe een andere manier van regeren: plaats reactie en dan geen vak eronder ….het gaat wel goed maar toch anders…Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie sjieke kaart. Knap gedaan met al die gouden accessoires. Vreemd hoor dat blogger moeilijk doet. Dat heb ik idd nog nooit gehad. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Deze super mooie kaart zag ik al op FB voorbij komen. Erg leuk met de parfum fles en make-up spullen en heel chique met het goud!
    Ik heb nog niet meegemaakt dat ik het maximum aantal reacties heb bereikt, maar het reactie vak is wel veranderd!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke kaart is dit geworden met die leuke tas

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Chique kaart Miranda , leuk tasje super mooi geheel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Blogs doet wel vreemd ik had net een reactie gegeven maar die slaat hij niet op dus nieuwe poging. Je kaart is prachtig Miranda. Ik heb nog niet meegemaakt dat er teveel reacties waren maar dus wel dat ik niet alle miniaturen meer zie in mijn bloglijst. groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een heerlijk bling bling kaart heb je gemaakt.
    Hij spettert gewoon mijn scherm af.
    Leuk dat je zomaar dit idee kreeg.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Fabulous feminine card Miranda, love the layout and colours.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Super leuke verjaardagskaart. Voor een echte dame 😉.
    Lieve groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen