donderdag 28 april 2022

April-challenge bij 52 WTC

 Hallo lieve mensen, wat een leuke reacties op mijn pauwenkaart, ik zit helemaal te glunderen. Het was inderdaad wat werk maar zo knutsel ik eigenlijk het liefst, helemaal in mijn eigen wereldje aan het prullen. Dank je wel hoor voor de leuke commentaren. Hebben jullie gisteren genoten van een fijne koningsdag? Eindelijk mocht er weer gefeest worden in de steden en dat was hier goed te merken hoor.

Vandaag alweer de laatste donderdag van de maand april en dus tijd voor een nieuwe challenge bij 52 weeks to Christmas. Mijn dt-maatje Jantine heeft gekozen voor "cirkels en  de kleur geel op je kaart/creatie". Dit heb ik ervan gemaakt...


Dessinpapier van Graphic 45 uit 2009!! in een goudgeel met lichtgeel patroon. Deze slimline stans met cirkels heb ik pas bij de Action meegenomen en die kwam meteen van pas. De engeltjes komen uit hetzelfde blok als het dessinpapier.
"Kerst" is een stans van Marianne Design en "fijne" heb ik meteen op het dessin-papier gestempeld.

Ik vond het een lastige opdracht, heb echt vanuit mijn tenen iets "moeten" maken.
Doen jullie weer mee? Morgen komt de link van de challenge online. Je kerstkaart van vandaag kun je weer HIER(KLIK) linken.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda







45 opmerkingen:

  1. Wat een leuke mal met die cirkels en dat papier komt nu goed van pas, ook al is het een oudje, hihi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi in deze kleuren, en dan die lieve nostalgische engeltjes erbij leuke kaart.is het, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een hele mooie kaart Miranda. Apart en ook leuk.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Miranda. Ik alleen naar Etten geweest had een nieuw setje kleding nodig daarna op terrasje met vriendin. Smorgens goed in de tuin bezig geweest en daarna naar het cafe in ons dorp tot 9 uur, was gezellig. Ja bij jullie stond het goed te dreunen gok ik zo.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke slimline kaart is het geworden, Miranda. Voor ons mooie inspiratie bij deze lastige opdracht.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de leuke slimline mal met de cirkels leuk plaatje heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart heb je gemaakt.
    Leuk idee zo.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart Miranda.
    Leuk met al die Cirkels.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart met de leuke engeltjes. Ik vond de opdracht ook lastig, maar ik ga proberen toch nog een kaart voor de challenge te maken!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk gedaan, geel voor kerst vind ik een uitdaging.... ik ga eens kijken of het lukt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wooowww.....goed idee Miranda , mooie cirkeltjes .
    Gezellige donderdag groetjes van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie kerstkaart met geel! Het is inderdaad niet makkelijk, maar gezien de (g)dt-kaarten is iedereen er toch goed in geslaagd.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inderdaad een lastige opdracht, maar je hebt er wél weer iets moois van gemaakt Miranda. En papier blijft gelukkig lang houdbaar (meestal) maar dat is er echt niet aan te zien! Mooie kaart.
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel lief met die engeltjes aan de onderkant van je kaartje en er zijn voldoende cirkels te zien.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een leuk kaartje met al die gaatjes! Lijkt wel een gatenkaas! haha! Leuk gedaan hoor en die engeltjes staan er lief bij! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een mooie kaart geworden. Begrijpelijk dat je het een lastige opdracht vond... Ik snap het . Nu je de kaarten van het team ziet krijg je wel ideetjes maar om het te bedanken. Jij hebt het leuk opgelost met deze mal. heb in dubio gestaan om deze mee te nemen heb het maar niet gedaan ondanks dat de mal erg leuk is . De engeltjes maken de kaart mooi af. Missie geslaagd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is je toch gelukt om er iets leuks van de maken met het geel en de cirkels!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dan herken ik, iets vanuit je tenen moeten maken. Ik kan me voorstellen dat je hier moeite mee had maar het is toch een leuke kaart geworden, doet me meteen denken aan een leuk engeltje wat ik nog steeds heb liggen, misschien ga ik daar ook maar eens mee aan de slag vandaag.
    Fijne dag, liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooi achtergrondje met al die kleine cirkeltjes.
    Dit is een leuk kaartje geworden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk gedaan met die Die en de engeltjes Miranda. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kerstkaart met al die cirkels

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind je kaart geslaagd; je hebt mooi papier gekozen, de engeltjes lijken zo uit een oud poëziealbum te zijn gevlogen. De woordstans en stempel lijken voor elkaar gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kerstkaart met de -gele- cirkels en de het plaatje is echt schattig,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk dat je nieuwe mal gelijk van pas kwam voor het maken van deze kaart. Geslaagde voorbeeldkaart voor de nieuwe challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke slimline kerstkaart met die gaatjesmal ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. oh wat is die van jouw ook goed gelukt ook al was het een hoofdbreker, bij ons ook hoor, maar eenmaal bezig werd het steeds leuker...
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Kan mij wel voorstellen dat deze onderuit je tenen moest komen met deze lastige kleuren, maar je hebt er een pracht kerstkaart mee gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat lief die engeltjes, het is niet te zien dat je hebt zitten worstelen met de kaart want het is een hele leuke kaart geworden! Succes met je gele kaart voor volgende week!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel geslaagd, jouw inspiratiekaart voor mijn toch wel uitdagende idee, Miranda! Leuk, die stans van Action vond ik laatst ook, heb hem nog niet gebruikt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kerstkaart Miranda! Je brengt me op een idee voor de volgende kerstkaart. Ik heb de mal ook bij Action meegenomen.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel mooi kerstkaartje
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig Miranda,

    Niet te zien dat het uit je tenen moest komen.
    Geweldig zo met deze mal, ligt nog ongeopend bij mij.
    De engeltjes zijn mooi.

    Leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi hoi Miranda
    Zoals je ziet kan ik weer reageren
    Fijn he!
    Wat heb je leuke creaties gemaakt, die pauw is meer dan geweldig
    En dit kerstkaartje vind ik ook erg mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een schattige kaart met die lieve engeltjes. Geen makkelijke challenge maar ik ga er eens over nadenken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtige kaart Miranda!..ook al was de opdracht moeilijk zou ook zo meteen niet weten wat ik zou maken.
    Wel heb je een leuke stans gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke kaart weer.
    Wel handig om nu al met kerstkaarten bezig te zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooie kaart. Echt kerst, zo met de engeltjes.
    Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuke kaart is het geworden.
    Wat is de stans met al de rondjes leuk, die kwam nu echt goed van pas.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een super leuke kerstkaart. Mijn reacties zien er nu in blogger anders uit. Ik ben benieuwd wat ze nu weer verzonnen hebben. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Beautiful, lovely design and those colours work well together ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Super leuke kerstkaart die rondjes mal heb ik ook van de Action, alleen nog niet gebruikt dus dit is een mooi voorbeeld . Groetjes Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Vanuit je tenen Miranda,zo ziet het er niet uit….een prachtige kaart xx

    BeantwoordenVerwijderen