donderdag 13 januari 2022

Winterse vogeltjes...

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn mannenkaart, altijd leuk om te lezen. Het is alweer week twee van januari en de tweede kerstkaarten-donderdag bij 52 WTC. De top 3 van de laatste challenge van 2021 is ook bekend en die kun je HIER(KLIK) vinden. Gefeliciteerd dames!

Voor mijn kerstkaart vandaag heb ik een stempel van Stampendous tevoorschijn gehaald.



 Ik heb de vogeltjes ingekleurd met Derwent Colorsoft potloden en geblend met geurloze terpentine. De achtergrond heb ik met chalk heel lichtblauw gemaakt en met de witte gelpen dwarrelende sneeuw gemaakt/stipjes gezet. De "sneeuw" op de tak is gemaakt met "Aleene's glittersnow", een potje dat ik denk al een jaar of 5 gebruik en dat net zo smeuiig is gebleven als in het begin.


Omdat ik de aandacht niet af wilde leiden van die twee dotjes heb ik de kaart, voor mijn doen, vrij strak gehouden. Alleen een grote poinsettia (Marianne Design) met een stukje scrapfloss erachter ter decoratie. De tekststempel is al een oudje van CraftUnlimited (Boekenvoordeel).
Het dessinpapier is van CraftSensations.
Ik wil deze kaart linken bij Dutch Card Lovers (wintervogels) en bij Knutsels en Kadootjes (iets met een D) Ik zie Dwarrelende sneeuw, een Dasje en Diagonaal gestreept papier.
Ik zag dat bij kleuren met potloden challengeblog alles mag dus daar link ik deze vogeltjes ook.

Hebben jullie ook een kerstkaart gemaakt die je met ons wil delen op het blog van 52 weeks to Christmas dan kun je die tot vanavond 23:55 uur HIER(KLIK) linken en komt er zeker iemand van het dt een kijkje nemen.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

57 opmerkingen:

  1. Hij is super leuk met die 2 dotjes Miranda, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zitten er lekker warm en gezellig bij! Mooi gemaakt. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een ontzettend lief kaartje.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de mooie kleurtjes en superschattige vogeltjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw wat een mooie kerstkaart met de schattige vogeltjes en heel leuk met de sneeuw op de tak.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi en heel mooi gekleurd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, Miranda. Wat heb je het stempelafdrukje prachtig ingekleurd. De poinsettia is ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk winterskaartje met de vogeltjes.
    De Ponsettia maakt het af.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Miranda , prachtige vogels op je mooie kaartje , met echte sneeuw op de tak en leuke poinsetta erop !!
    Gezellige donderdag gewenst , groetjes Epie DT52WTC...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve vogeltjes, Miranda! En hele mooie kaart mee gemaakt. Echte blikvanger!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart leuk die vogeltjes.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je de vogeltjes leuk en kleurrijk ingekleurd! Ze staan prachtig op deze winterse kaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig winters kerstkaartje.
    De stempel ziet er echt heel vrolijk uit. Mooi ingekleurd en de sneeuw op de tak vind ik ook heel geslaagd.
    Dit alles op een heel leuk design papiertje.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige winterse kaart en de sneeuw op de takjes super mooi geheel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow wat een prachtig kaartje, schattige en mooi ingekleurde vogeltjes en wat leuk die vrolijke poinsetta erbij! Wat een geluk dat die sneeuw nog steeds smeuiig, ik heb al vaak een potje sneeuw in de prullenbak gegooid omdat het hard werd.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke stempel is dat !!!
    Mooi geheel zo !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldige kaart! Je hebt de kleuren heel mooi gebruikt en toegepast. De poinsettia is prachtig en precies genoeg, maakt het helemaal af.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie kaart. Het vogelpaartje is zo schattig.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die vogeltjes zijn zeker schatjes en je hebt er goed aan gedaan niet teveel erbij te doen! Heel leuk kaartje geworden. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ach....wat een schattig kaartje met de verliefde vogeltjes Miranda!
    Ook je mannenkaart hieronder is prachtig.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig kaartje Miranda. Wat mooi ingekleurd en de bloem maakt het compleet!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel gaaf kaartje Miranda een prachtige winterse sfeer door de sneeuw op het takje! Super nice kerstkaartje!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat zijn de vogeltjes schattig op deze mooie kerstkaart, echt dé blikvanger, mooi afgewerkt met de poinsettia,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leukerd dit kerstkaartje, Miranda
    Zooooo lief die vogeltjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een geweldig mooie kaart en die vogeltjes zijn zo lief! Mooi afgewerkt met de poinsettia en leuk papier
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik word helemaal vrolijk van je kaart, Miranda. Ik zit gewoon met je vogeltjes mee te fluiten. Mooi gekleurd en leuk DP.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schattig stempeltje en mooi ingekleurd. Ik zal er over nadenken om weer kerstkaarten te maken hoor.Lieve groeten, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke kerstkaart is dit. Ik heb deze vogels ook en ze zijn echt heel leuk. Je hebt ze super mooi gekleurd en heel goed dat je de kaart verder simpel hebt gehouden. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Superleuke kaart en wat een leuke vogeltjes!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zie die vogeltjes daar nou gezellig zitten samen. Een heel leuk kaartje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige kerstkaart Miranda! Zo mooi ingekleurd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel lief kaartje en de sneeuw op de tak vind ik mooi gelukt, net echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie kaart met deze schattige vogeltjes en hun leuke gebreide mutsen in vrolijke kleurtjes.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Die stempel met de vogeltjes is al prachtig en dan heb jij hem nog zo mooi ingekleurd, TOP gedaan.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Tof kaartje Miranda, lieve vogeltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtige kaart. Heel mooi kleurwerk en d3 kaart heb je heel erg mooi gemaakt zo. Leuke afwerking. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuke kerstkaart Miranda, met de schattige vogeltjes..En wat heb je veel verzonnen met een D..Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Super, super mooi ! En heel mooi ingekleurd, deze leuke vogeltjes.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Kijk die twee vrolijke vogeltjes nou toch eens genieten van de sneeuw, heel leuk kaartje, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Super leuke kaart Miranda, met deze schattige vogeltjes! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hey Miranda,

    Ik weet niet wat ik het mooist vind op jouw kaart... De leuke vogelstempel, het mooie inkleuren, het toffe papier, de leuke combo met de kerstrozen er op... Topkaart!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Way een super mooie ,leuke kaart Miranda ,

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een lieve vogeltjes mooie kaart geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Miranda, ik ben helemaal verliefd op je mooie vogeltjes…wat heb je ze gezellig ingekleurd! Ook heb ik een heel eind teruggescrold op je gezellige blogje en wat een hoop moois heb ik gezien, veel leuke kerstkaarten en ik zag zelfs aardbeien voorbij komen. Een fijn weekend verder en lieve freubelgroetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oh Miranda ik vind ze geweldig hoor, prachtig gekleurd en mooi van kleur. En van die Alleene's snow dat kan ik beamen hoor, dat is het beste spul ooit gemaakt. Mijn potje is bijna leeg en heb me direct een andere besteld, het is zéker al 10 jaar oud en nog steeds even smeuïg.
    Bedankt voor je bijdrage bij 'kleuren met potloden', succes.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Beautiful design, love those goreous colours. Have a lovely Sunday. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Heel mooi met dit vogelkoppeltje. Mooi ingekleurd en wat past het streepjespapier hier perfect bij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een super lieve vogeltjes heb je gebruikt voor je kerstkaart Miranda. Het is een heel leuke kaart.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Mooie kaart met zo'n schattige vogeltjes!
    Bedankt voor je deelname aan de Challenge Kleuren met potloden.
    Hopelijk tot een volgende keer.
    Liefs, Myriam
    DT Challenge Kleuren met potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Prachtig, echt een sfeervolle en winterse kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een schattige wintervogeltjes en de sneeuw op de tak is bijna net echt! Ik vind het een prachtig kerstkaartje. Dankjewel voor het meedoen met de Dutch card lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Een heel mooi kaartje met deze lieve vogeltjes erop, mooi gedaan! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 🌺☕

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een superleuke kaart! En hij valt in de smaak, want ik ben de 57e die een reactie plaatst! EN al je D's zijn zo origineel! Dank je wel voor het meedoen bij K&K.

    BeantwoordenVerwijderen