zondag 9 januari 2022

Grote letters voor een mannenkaart.

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart. Zo gezellig dat er zoveel deelnemers aan de challenge én voor de wekelijkse kerstkaart zijn zo begin januari. Wij gaan proberen weer een mooie top 3 te kiezen met het designteam.

Vandaag heb ik een kaart met grote letters gesneden met de Cricut. Ik vind die stansen met grote letters zo leuk maar wilde eerst proberen met mijn Cricut snijmachine of ik iets soortgelijks kon maken...


Zelf ben ik er tevreden over. Ik heb dessinpapier van Maja Design gebruikt en met stempels van CraftSensations ( snor en bolhoed) en Leane Creatief (bierflesje) de kaart nog wat opgeleukt. De stempels met een klein randje eromheen uitgeknipt.


Ook aan de binnenkant de bierflesjes van Leane nog een keer gebruikt. Hier zie je goed dat aan de voorkant de stempels wat verhoogd zijn opgeplakt.
Ik heb me voorgenomen dit jaar meer te doen met mijn stempels, inkten en stencils. Het begin is gemaakt hihi.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

33 opmerkingen:

  1. Superleuke mannenkaart Miranda!
    Is goed gelukt met de grote letters...ben benieuwd wat je nog allemaal gaat maken met je stempels en inktjes. Vind dat zelf op het moment ook superleuk om te doen..je kunt daar best veel verschillende dingen mee.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart is dat geworden met die grote letters

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat een gave mannenkaart Miranda.

    Prachtige letters heb je gemaakt met de circuit,
    voordeel is denk ik je kan formaat aanpassen en
    met stansen niet. Wat een goed voornemen om meer met
    inkt, stempels en stencils te doen. Ben benieuwd.
    Vind de bolhoed en snor gaaf, weet je ook nog welke set dat is van craftsenations?

    Leafs groetnis fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave mannenkaart. Leuk dat je die tekst zelf gesneden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is gaaf, Miranda! Je letters zijn heel goed gelukt, maar het papier en stempels zijn ook geweldig gekozen, een perfecte combinatie samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuke kaart! EN die binnenkant is ook tof. Goed voornemen heb je! Je hebt het gelezen van mijn bak met 'nieuwe' spullen. Ook al zo'n goed voornemen, al zeg ik het zelf...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke vrolijke kaart en een heel leuk idee met de tekst en de stempels passen er zo leuk bij. Een geweldig geheel. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gaaf deze stoere kaart, erg mooi die grote letters en de mannen attributen erbij! Ook de binnenkant is erg leuk. Met de Cricut kan het natuurlijk ook prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig leuk mannenkaartje Miranda! Ik houd van kaarten met promintente teksten er op. In combinatie met de snor, het bolhoedje en flesje is het helemaal een mannenkaart geworden. De flesjes aan de binnenant maken het helemaal af.. echt top!
    Jouw prachtige kerstkaartje staat hier nog steeds in de kast, ik kan het maar niet over mijn hart verkrijgen het op te ruimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een stoere mannenkaart. Mooi met die grote letters en de gestempelde items.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi begin van je goede voornemen. Die grote letters zijn super en het is een toffe mannenkaart geworden, Miranda!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuke mannenkaart. De letters erg leuk opgemaakt met de mooie mannen dingen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend gemaakt deze mannenkaart, heel mooi!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een stoere uitstraling heeft deze kaart, dat was vast wel even puzzelen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie stoere kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt een hele leuke kaart voor een man. Mooi gedaan.
    Groetjes en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldige kaart mooi de gedaan met de grote letters!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk Miranda, ik zag al dat ze wat verhoogd erop zaten en dacht eerst dat je meerdere laagjes had gebruikt. Het geeft ene mooi effect en ook je kaart is prachtig. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel tof en zeker in zijzicht. Knap.😉

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kaart is erg mooi, een super mannenkaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een super mooie en stoere mannenkaart en wat is je dat goed gelukt de letters te snijden met de cricut.
    Heel mooi designpapier ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een super mooie kaart en leuk om de flesjes ook aan de binnenkant te zetten. Goed gelukt met de grote letters!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele stoere mannenkaart met deze grote tekst, ik las ergens dat het best wel ingewikkeld is om met deze stansen een mooie kaart te maken, zoals jij het hebt gedaan is top!'
    Leuk met de bolhoed,snor en bierfles,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een mooi kaartje met de stoere elementen verspreid over de grote letters
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart voor een man en wat leuk al die details erbij!
    Succes met je goede voornemen! Ik heb me voorgenomen om minder knutselspullen te kopen, maar ik weet niet of dat gaat lukken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke mannenkaart Miranda
    Dat heb je mooi gemaakt met die grote letters
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk om zo te expirimenteren met je cricut. Ik heb denk ik de letters in stanzen maar dan weer niet iets groter. Wie weet dat ik nog iets ga doen met je ideetje.
    Leuk dat je van alles weer van plan bent.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele gave kaart met de grote letters, handig om daar je cricut voor te gebruiken. Mooie, nostalgische kerstkaart met de sketch, heel lief plaatje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. I am back and commenting after a short break, lovely to see your gorgeous work again. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lekker stoere mannenkaart Miranda , Superleuk!!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Deze kaart heb ik nog helemaal niet gezien.
    Wat een leuke, ik ben ook dol op die grote letters.
    Ik vind deze kaart heel erg leuk, helemaal omdat je de binnenkant ook zo mooi hebt gemaakt, dat vind ik altijd erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Topkaart voor een man, ideaal.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen