zondag 7 november 2021

Snail mail voor Angélique

 Hallo lieve mensen, vandaag ben ik er met een kaart die ik maakte als gastdesigner bij Cheerful Sketches Challenge Blog. Ik kreeg een leuke sketch toegestuurd en een mooie digi. Helaas is onze printer stuk maar ik mocht ook een ander afdrukje/plaatje gebruiken gelukkig :) Deze vrolijk gekleurde kaart ging op de post naar Angélique , zij was 2 november jarig en hij was gelukkig op tijd (je weet maar nooit met slakkenpost hihi).


Een lief plaatje van The Hobby House gebruikt. De achtergrond bewerkt met chalk en met een parelpen stipjes gezet. Op de vleugeltjes van het elfje heb ik glitterlijm gebruikt.
De sketch van Cheerful Sketches Challenge Blog heb ik met dessinpapier van CraftSensations gemaakt. Lekker vrolijke kleuren want dat maakt het feestelijk vind ik. De tekststempel van Marianne Design vond ik er leuk bij passen en het frame van Joy/Noor past mooi rond het plaatje.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs maar weer.
Lieve groetjes Miranda

26 opmerkingen:

  1. Ik had ook moeite met onze printer, maar het is gelukt.
    Ik ga mijn kaartje straks plaatsen.
    Wat een leukerd maakte jij, inderdaad heel vrolijk met die mooie kleurtjes.
    En het afdrukjes, wat een lieverdjes, die 2 vriendjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie uitwerking van de sketch.
    Een heel lief plaatje heb je hierin verwerkt.
    Zeer mooi gedaan Miranda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje mooie kleurtjes gebruikt Miranda, fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk felicitatiekaartje, Miranda!
    Mooi gemaakt in leuke kleurtjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een lief kaartje Miranda.
    Fijne zondag.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de vrolijke kleurtjes en superschattige stempeltje leuk hoe je alles hebt verwerkt in de sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is zo'n prachtige kaart, ik ben er superblij mee, heb hem al tig keer in mijn handen gehad om hem te bekijken. Het plaatje is zo lief, het dp mooi en de sketch is ook heel mooi. Het frame, de stipjes en de glitter vleugeltjes maken de kaart weer heel verfijnd. Dankjewel, hij krijgt een mooi plekje waar ik hem nog vaak kan bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een hele leuke !!!
    Heerlijke leuren !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuke en vrolijke kaart met het plaatje in dat felle roze.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker vrolijk felicitatie kaartje Miranda! Wat een mooie kleuren explosie bij elkaar en een dot van een plaatje!
    Fijne zondag verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje, mooie kleuren. X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat lief die afbeelding en zo mooi gekleurd! Mooi kaartje Miranda! Het zal Angelique bij gemaakt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuke felicitatie kaart heb je voor Angelique gemaakt. Mooie kleuren en een leuke schets. Mooi uitgewerkt. Lief plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattig en vrolijk kaartje met het lieve meisje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat je GD bij ons wilde zijn, Miranda. Gelukkig dat je een lief plaatje achter de hand had en er een tof kaartje voor Angélique mee hebt gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card Miranda I absolutely love the image and sentiment also the wonderful colours it looks top notch
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart heb je gemaakt met een schattig plaatje en leuke kleurige papiertjes,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely work on this card as always, gorgeous image and delightful colours. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart met heel mooi plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldig lief kaartje is dit.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart Miranda!...wat een schattig plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart met de sketch van Cheerful Sketches en leuk dat je gastdesigner mocht zijn ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super lieve kaart en mooie GD kaart!

    BeantwoordenVerwijderen