maandag 8 november 2021

Glohohohohohohohoria....

 Dat wordt er volgens mij gezongen als ik naar die mondjes kijk, hihi...


Hallo allemaal, met deze vrolijke zangertjes ben ik afgelopen weekend aan de slag gegaan voor de challenge bij Dutch Card Lovers : gebruik een polaroidframe op je kaart...


Ik heb er twee gebruikt op een liggende kaart van 10x15 cm. De polaroidframes heb ik er steeds 3 op elkaar geplakt om een beetje diepte te krijgen. Achtergrondpapier is van CraftSensations.
De leuke bijtjes zijn ingekleurd met Derwent Colorsoft potloden en ik heb hier en daar wat glitterlijm gebruikt.

Dat was het voor vandaag, ik ga plat op de bank want mijn rug speelt ontzettend op.
Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

33 opmerkingen:

  1. o wat een schatje Miranda een hele mooie kaart
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige kaart, super leuke stempels sterkte met je rug.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een geinige kaart gemaakt met die zingende bijtjes Miranda! Ik weet ook bijna zeker dat ze "Glohohohoria" zingen!
    Beterschap met je rug!
    Groetjes, Eri
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Miranda!..je hebt alles mooi verwerkt op je kaart. Sterkte met je rug.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kerstkaart met de dia raampjes.
    Leuke digi en mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat grappig die bijtjes met kerstmuts en zie ze eens zingen. Leuk kaartje Miranda.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel Miranda. Nu zit dat liedje de hele avond in mijn hoofd....lol. Wat een ontzettend leuke kaart heb je met de vogeltjes gemaakt!
    Sterkte met je rug.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig🥰.
    Wat een leuke challenge, ik heb deze helemaal gemist.
    Wat een mooie achtergrond, met de ruitjes (plaid noemen ze dat toch?).
    En ja, ik denk dat je gelijk hebt, dat wordt er vast gezongen door het bijen koortje 😉.
    Vervelend van je rug, ik ga even terug lezen, volgens mij heb ik nogal wat gemist op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellig kaartje, ik vind de diaframes ook erg leuk.
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge bij 2Sistersontheblog!
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig kaartje, volgens mij zingen ze driestemmig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi en leuk kaartje Miranda, hopelijk is de pijn in je rug wat minder geworden.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart en wat leuk die zingende vogeltjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige kaart heb je gemaakt. ZO grappig en enig!
    De polaroids zijn goed bedacht. Ik 'moet' nog..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O, wat zijn ze vrolijk, die bijtjes van jou! Zij hebben vast geen pijn in hun rug. Heel veel beterschap, ik hoop dat je snel van de pijn af bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is so cute and joyous Miranda I love those fun images such a lovely card design a super make
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn schattig de leuke zangertjes, mooi met de polaroid frames en het geruite papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat schattig die zingende vogeltjes, Miranda
    Ook leuk die frames
    Beterschap voor je rug!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ooooh wat een supergaaf kaartje met de frame's en het leuke dp erop zo schattig hoe je de vogeltjes erop heb verwerkt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat super mooi gemaakt en gekleurd.
    Heel veel sterkte met je rug. Hopelijk gaat het gauw weer wat beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk kaartje met die gezellige bijtjes.
    Beterschap met je rug.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een supermooie kerstkaart met de vrolijke zangertjes. Superleuk gemaakt zo met de polaroids erop. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zing gezellig even mee :) Leuke vrolijke kaart!
    Hoop dat het al een beetje beter gaat met je rug.
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een leukerd !!!
    Ik hoor de vogeltjes al helemaal zingen ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh leuk die vrolijkerds! Kijk ze eens hun best doen samen, je kunt het bijna horen! Ze passen goed bij de polaroids op je kaart. Heel erg leuk, Miranda en ook dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gezellige kerstkaart, met de vogeltjes en polaroids erop, heel leuk gedaan! Leuk dat je meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt met de zingende vogeltjes. En mooi met dat ruitjespapier.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een toffe kaart met die polaroids en zingende vogeltjes, Miranda!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super leuke kaart !
    Sterkte met je rug !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel erg leuk gedaan zo grappige afbeeldingen. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor de polaroid-challenge van DCL. Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Met kerst denk ik niet snel aan bijtjes, dat maakt dit kaartje extra origineel en super leuk! Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen