zaterdag 20 november 2021

Goud en/of zilver op je creatie...

 Hallo lieve allemaal, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart. Vandaag hebben jullie voor mijn eerste kaart misschien wel een zonnebril nodig, anders raak je verblind hihi.
Bij De Egel start namelijk een nieuwe challenge en die luidt:"goud en/of zilver op je creatie". Op mijn vraag aan Erica of het véél moest zijn kreeg ik als antwoord: "het moet duidelijk zichtbaar zijn, niet zomaar een paar dingetjes.."


Nou dan pak ik ook uit whahaha. De tekst-stans van Marianne Design weer eens gebruikt en uit goud, wit en zwart karton gestanst. Vervolgens een basis gestanst met een stans van Studio Light en daarop gaan puzzelen met stukjes terug inleggen. Daarvoor plak ik achter de tekst-stans dubbelzijdig kleeffolie (CraftEmotions) en dan zit alle meteen vast zonder lijmresten :)


En toen ben ik nog even vrolijk verder gaan puzzelen met als basis de zwarte stans. Met de witte en gouden overgebleven stukjes gaan puzzelen en het geheel op een witte dubbele kaart van 10x15 cm geplakt.
Nou bling-bling genoeg lijkt mij LOL.

Voor meer inspiratie kun je een kijkje nemen op het challengeblog van De Egel. Deze challenge loopt tot 4 december 20:00 uur Nederlandse tijd. Veel plezier en succes gewenst.

Dank je voor je bezoekje, fijn weekend en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

26 opmerkingen:

  1. Het is zeker goed zichtbaar, mooie kaart geworden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en feestelijke kaarten heb je gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, dat moet zeker genoeg goud zijn! Leuk gedaan zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wouw dat is een hoop bling bling het spat van mijn scherm en je kan duidelijk zien wat het thema is erg leuk hoe je het allemaal hebt toegepast
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een moooe feestelijke kaart, Miranda
    Hele puzzel, maar dah heb je ook wat!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo!!!!
    Nou inderdaad, goud genoeg, al lijkt het op de foto wel geel (en het wit lijkt grijs),ik snap wat je bedoeld.
    Heel leuk bedacht, ik zat namelijk meteen aan een kerstkaart te denken, maar jij laat zien dat een verjaardag kaart ook heel leuk en feestelijk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen, vind dit zo'n leuke mal, is wel een hoop gepuzzel maar vond het zo leuk om te doen! Leuk dat je hem bij je eerste kaart op een ander model hebt geplakt!
    Geniet van het weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een feestelijke kaart met al die bling-bling! Tof idee om het te verwerken op een SL mal.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijkheid op je blog, Miranda. Ik had laatst deze stans ook in handen en bedacht dat het hoog tijd werd om er iets mee te doen. Dank voor je mooie inspiratiekaarten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke bling bling kaarten.
    Ze schitteren echt Miranda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende feestelijke kaart Miranda!
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo! Deze kaart straalt me tegemoet!! Super feestelijk! Het goud steekt prachtig af tegen het grijs en zwart. En heel erg leuk dat je meteen ook de stansjes gebruikt hebt voor een tweede versie. Door het modelletje van de eerste zijn ze toch heel erg verschillend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart met deze stans. Mooi met goud wit en zwart. Chique combi. Mooi model kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb meteen mijn zonnebril opgezet whaha Het valt reuze mee hoor Miranda heel mooi dat je gepuzzelt hebt op zwart. Het lijkt me een geduldig werkje!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zó jij hebt een lekker puzzel dagje achter de rug maar wat zijn ze allebei leuk!! Mijn leeslijst laat de hele dag maar 1 pagina zien, de volgende laadt NIET..géén idee wat dat nu weer is 😡. Reageer dus alleen op reacties die ik zelf heb gehad maar kan verder niks zien...
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hihihihi, ja het is een geweldige kaart en voldoet aan alles, goud en zilver. Ik vind de tweede mooier dan de eerste..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hier kun je echt niet omheen, heel veel goud en zilver, het zijn 2 mooie kaarten geworden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk gemaakt met die tekst en cirkeltjes erbij.
    Ook het kaartmodelletje is leuk.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaarten ze vallen echt op met het goud en zilver
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een supermooie kaart. Genoeg bling, bling 😃! Altijd mooi op een kaart.
    XX Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuk met die grote tekststans en al die bolletjes. Dat inleggen heb ik ook net met dubbelzijdige kleefband gedaan. Bij mij waren het kleine lettertjes die terug op hun plek moesten. Leuk kaartmodel heb je gebruikt ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaarten heb je met deze stans gemaakt. Ook de basiskaart van Studio light past er perfect bij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou je hebt zeker goed uitgepakt, hele leuke vrolijke kaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Twee hele mooie vrolijke kaarten. Heel mooi gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen